Drugi przegląd (30 tys. km)
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 sie 2019, 17:25
- Czym jeżdzę: KIA Sportage IV 2.0 CRDi GT Line AWD
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Czy to aby normalne żeby drugi przegląd 26,7k km Kia Sportage 2.0 GT Line szacowali na 1000 zł ??
Kia Bielsko Biała
Na forach ludzie podają 6-7 stówek a mnie powiedzieli że tysiak
Kia Bielsko Biała
Na forach ludzie podają 6-7 stówek a mnie powiedzieli że tysiak
- gisio
- Nasz Człowiek
- Posty: 749
- Rejestracja: 10 gru 2016, 12:02
- Czym jeżdzę: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
A ile zapłaciłeś za pierwszy przegląd? Drugi to tak naprawdę OT 60 tys /48 mies. Dodatkowo do wymiany jest filtr powietrza oraz filtr paliwa i sprawdzenie np. oleju w skrzyni biegów+ dyfrach = czas o 0,5 rbh wyższy niż przy pierwszym przeglądzie. Cena 700 to chyba na zamiennikach.
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Czy można zrobić przegląd w zagranicznym ASO Kia?
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
- gisio
- Nasz Człowiek
- Posty: 749
- Rejestracja: 10 gru 2016, 12:02
- Czym jeżdzę: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Oczywiście, że można. Obliczyłem tak na szybko, że kwota 1000 PLN to już musi być po co najmniej 10% rabacie (części i robocizna). Kwota 700 PLN za drugi przegląd przy zastosowaniu wszystkich materiałów zakupionych z Mobis oraz oleju ASO jest mało realna.
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
Re: RE: Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Nie pisałem w kontekście, że 1000 pln to dużo. Ja mieszkam w Niemczech ale najprawdopodobniej na czas pierwszego przeglądu, będę akurat w Polsce. A zawsze wolę wydać pieniądze u swoich.
- gisio
- Nasz Człowiek
- Posty: 749
- Rejestracja: 10 gru 2016, 12:02
- Czym jeżdzę: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Bialy pisze: … na czas pierwszego przeglądu, będę akurat w Polsce…
To rozmawiamy w końcu o pierwszym przeglądzie czy drugim bo już się pogubiłem … OK odpowiadałem koledze BeneQ. Z pierwszym OT 30 tysi/24 mies. Myślę, że można zmieścić się w kwocie 700 PLN
Bialy pisze: A zawsze wolę wydać pieniądze u swoich.
I słusznie
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2019, 19:18 przez gisio, łącznie zmieniany 1 raz.
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
Re: RE: Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
W temacie przewija się zarówno pierwszy jak i drugi przegląd. Ja akurat mówię o pierwszym, ale czy jest do zrobienia poza krajem zakupu to raczej nieistotne czy to pierwszy czy drugi?
- gisio
- Nasz Człowiek
- Posty: 749
- Rejestracja: 10 gru 2016, 12:02
- Czym jeżdzę: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Tak jak najbardziej możesz zrobić przegląd w każdym ASO Kia - nawet leżącym w krainie Bahrajn.
p.s. Odpowiadasz szybciej na posty nim ja je zdążę doprecyzować
p.s. Odpowiadasz szybciej na posty nim ja je zdążę doprecyzować
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
-
- Bywalec
- Posty: 79
- Rejestracja: 09 lut 2018, 16:57
- Czym jeżdzę: Sportage T-GDI
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
960 zły z odgrzybieniem klimy. Za Yarisa żony płaciłem 1060 zły. Czynności te same. Sami oceńcie czy relatywnie drogo
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 sie 2019, 17:25
- Czym jeżdzę: KIA Sportage IV 2.0 CRDi GT Line AWD
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Mój pierwszy przegląd to było coś około 750 zł. Teraz powiedzieli że tysiak z groszami.
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Ja w przyszłym tygodniu szykuję się na drugi pełny przegląd, czyli po 60 tys. km. Obstawiam dodatki w postaci tylnych klocków, muszą zerknąć do lampki bagażnika, bo jest martwa i zauważyłem po operacji wymiany dwumasy, że jakaś chyba osłona rezonuje podczas odpalania auta, a na dodatek przy pełnym skręcie w prawo słychać dźwięk jakbym kręcił kierownicą stojąc autem na żwirze.
-
- Bywalec
- Posty: 79
- Rejestracja: 09 lut 2018, 16:57
- Czym jeżdzę: Sportage T-GDI
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Z jakiego powodu wymieniałeś dwumasę?
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
W automacie 7-biegowym skrzynia nie redukowała przełożenia, gdy wzrastało obciążenie silnika. Łopatologicznie - jakbyś chciał przy 50 na godzinę wbić np. szósty bieg i dodawał gazu to silnik wpada w wibracje. No to coś takiego miałem. Wymiana dwumasy załatwiła u mnie temat.
-
- Bywalec
- Posty: 79
- Rejestracja: 09 lut 2018, 16:57
- Czym jeżdzę: Sportage T-GDI
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Też tak miewam tylko jak im to udowodnić skoro nic się w kompie nie zapisuje
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Nie zapisuje bo chyba "ma tak być" ?
Podejrzewam że to problem softu skrzyni. Chyba bym zajechał do ASO i zapytał o możliwość wgrania softu do skrzynio ile jest jakiś upgrade. Raczej taka praca zespołu napędowego nie działa pozytywnie np na koło dwumasowe które nie lubi wibracji.
Podejrzewam że to problem softu skrzyni. Chyba bym zajechał do ASO i zapytał o możliwość wgrania softu do skrzynio ile jest jakiś upgrade. Raczej taka praca zespołu napędowego nie działa pozytywnie np na koło dwumasowe które nie lubi wibracji.
-
- Bywalec
- Posty: 79
- Rejestracja: 09 lut 2018, 16:57
- Czym jeżdzę: Sportage T-GDI
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Na razie zdarzyło mi się dwa razy więc nie mam ciśnienia. Jak się pogorszy to zadziałam
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
U mnie ten problem był nagminnie, zwłaszcza jeśli do tego dołożymy lekkie wznoszenie się jezdni. Wtedy za każdym razem mogłem wymusić takie zachowanie. Skrzynia zostawała na 7-mym biegu, obroty spadały poniżej 2 tys, prędkość w okolicach 70 km/h, zaczynało się wibrowanie auta, potem migał check engine, w końcu skrzynia decydowała się na redukcję, wibracje wtedy ustawały, a miganie kontrolki po jakimś czasie ustępowało. Żadnych błędów zapisanych nie stwierdzono. Problem jest generalnie znany w KIA i jeśli tylko się to zgłasza to w końcu serwis zaprasza do siebie i wykonuje wymianę wspomnianej dwumasy na gwarancji.
W moim przypadku aktualizacja oprogramowania skrzyni biegów wraz z ponowną kalibracją (cokolwiek by to znaczyło) nie przynosiła żadnych rezultatów.
Obecnie po wymianie skrzynia dużo szybciej dokonuje redukcji, nie dopuszcza do sytuacji , żeby był załączony bieg przy niskich prędkościach. Jeśli wzrasta obciążenie silnika np. kiedy jedziemy drogą, która się wznosi, wtedy skrzynia dużo szybciej zmienia bieg na niższy.
W moim przypadku aktualizacja oprogramowania skrzyni biegów wraz z ponowną kalibracją (cokolwiek by to znaczyło) nie przynosiła żadnych rezultatów.
Obecnie po wymianie skrzynia dużo szybciej dokonuje redukcji, nie dopuszcza do sytuacji , żeby był załączony bieg przy niskich prędkościach. Jeśli wzrasta obciążenie silnika np. kiedy jedziemy drogą, która się wznosi, wtedy skrzynia dużo szybciej zmienia bieg na niższy.
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Ja miałem sytuacje już kilkukrotnie, że dając gazu przy niskich obrotach, auto właśnie dostawało wibracji. To nie było typowe dławienie tylko wibracje. Tylko, że manual benzyna więc dwumasy nie ma...
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec
- Posty: 82
- Rejestracja: 14 mar 2018, 21:25
- Czym jeżdzę: SPORTAGE 1.6 T-GDI GT Line
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
W zwykłej skrzyni chyba też jest dwumas. Chyba że się mylę?
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 sie 2019, 17:25
- Czym jeżdzę: KIA Sportage IV 2.0 CRDi GT Line AWD
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Przebieg 27tys km drugi przegląd KIA Sportage 2.0 CRDi
dzwoniłem dziś do KIA Korczyk Bielsko Biała powiedzieli że koszt drugiego przeglądu 1450zł jeszcze kilka miesięcy temu mówili żę około 1050zł
Co jest z tymi serwisami ?
dzwoniłem dziś do KIA Korczyk Bielsko Biała powiedzieli że koszt drugiego przeglądu 1450zł jeszcze kilka miesięcy temu mówili żę około 1050zł
Co jest z tymi serwisami ?
- automaciek
- Kia Masta
- Posty: 1516
- Rejestracja: 02 maja 2019, 21:50
- Czym jeżdzę: KIA Rio IV XL, w drodze Sportek 1.6 T-GDI 7DCT BL+
Re: Drugi przegląd (30 tys. km)
Może koszt materiałów, który zależny jest od kursu dolara? A ten tani nie jest.
Wróć do „MODEL SPORTAGE IV OD 2015 roku”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika