kasia_mm pisze:no chyba tak Jaro:) ile Ci teraz pali?
Nie kasowałem licznika spalania już od 7 kkm. Spalanie w okolicach Pruszków/Warszawa waha się w granicach 9,2-9,3. 9,2 jak ja prowadzę, 9,3 jak żona.
kasia_mm pisze:no chyba tak Jaro:) ile Ci teraz pali?
AldenteSaba pisze:Jeśli Chodzi o AWD - to może mnie ktoś uznać za dziwaka ale auto tego segmentu bez napędu na 4 łapy to lekkie nieporozumienie.
Orion66 pisze:Kasia - a kiedy zamawiałaś swoje auto?
aBARTh pisze:AldenteSaba pisze:Jeśli Chodzi o AWD - to może mnie ktoś uznać za dziwaka ale auto tego segmentu bez napędu na 4 łapy to lekkie nieporozumienie.
A jak często korzystasz z tego "AWD" ?? A raczej chwilowego dołączenia tylnej osi.
Ja, gdybym miał szukać auta z AWd to raczej by to było Subaru Forester, Nissan Pathfinder lub Navara, Toyota Hilux, gdzie masz prawdziwy napęd na 4koła.
aBARTh pisze:AldenteSaba pisze:Jeśli Chodzi o AWD - to może mnie ktoś uznać za dziwaka ale auto tego segmentu bez napędu na 4 łapy to lekkie nieporozumienie.
A jak często korzystasz z tego "AWD" ?? A raczej chwilowego dołączenia tylnej osi.
Ja, gdybym miał szukać auta z AWd to raczej by to było Subaru Forester, Nissan Pathfinder lub Navara, Toyota Hilux, gdzie masz prawdziwy napęd na 4koła.
AldenteSaba pisze:...tylko o autach, które są z założenia mają być wygodne, "luksusowe"...
AldenteSaba pisze:aBARTh pisze:AldenteSaba pisze:Jeśli Chodzi o AWD - to może mnie ktoś uznać za dziwaka ale auto tego segmentu bez napędu na 4 łapy to lekkie nieporozumienie.
A jak często korzystasz z tego "AWD" ?? A raczej chwilowego dołączenia tylnej osi.
Ja, gdybym miał szukać auta z AWd to raczej by to było Subaru Forester, Nissan Pathfinder lub Navara, Toyota Hilux, gdzie masz prawdziwy napęd na 4koła.
Troszkę mylisz pojęcia aBARTH.
Nie rozmawiamy o autach TERENOWYCH bo takiego nie kupujemy i nie jest mi potrzebny stały 4x4, tylko o autach, które są z założenia mają być wygodne, "luksusowe" ale potrafiące dać sobie radę na delikatnym "terenie", a przede wszystkim na śliskiej miejskiej nawierzchni gdzie przednionapędowcy się męczą przy ruszaniu z wyślizganych podjazdów do skrzyżowań.
A już zupełnie inaczej zachowuje się takie auto w zimie np. na nawierzchni kostkowej. W porównaniu z przednim napędem - bajka.
Właśnie dlatego nie stały napęd 4x4, a możliwość jego użycia jest jednym z atutów takich samochodów.
Ja nie chciałem TERENOWCA. Nie będę go taplał w glinie.
A odwracając trochę Twoje pytanie - ile będę używał tego 4x4? - Może i nigdy!
Ale czy fakt, że możesz nigdy nie potrzebować ABS-u jest podstawą żeby kupować wersję bez ABS ?
To ma być jeden z elementów komfortu i bezpieczeństwa, a nie cecha podstawowa.
am12 pisze:Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem pięęęęęknej kijanki 2,0, XL full wypas w kolorze orange (automat, napęd 4X4, itd ) . Zamówilem 31.08 - 7 miesięcy oczekiwania i wreszcie JEST!!! Nie obyło się bez stresów, nerwów i nagrania w TVN TURBO, ale warto było. Auto jest piękne, na trasie trzyma sie sztywno i pewnie. Automat dziala bardzo płynnie, kamera cofania - super sprawa. Ulga...
saber pisze:am12 pisze:Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem pięęęęęknej kijanki 2,0, XL full wypas w kolorze orange (automat, napęd 4X4, itd ) . Zamówilem 31.08 - 7 miesięcy oczekiwania i wreszcie JEST!!! Nie obyło się bez stresów, nerwów i nagrania w TVN TURBO, ale warto było. Auto jest piękne, na trasie trzyma sie sztywno i pewnie. Automat dziala bardzo płynnie, kamera cofania - super sprawa. Ulga...
Na jaką wersję się doczekałeś - benzyna czy diesel?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika