Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
-
- Nowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 01 gru 2017, 08:09
- Czym jeżdzę: Kia Sportage GT LINE 1.6 T-GDI DCT AWD
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Szukałem na forach Hyundai podobnego problemu bo przecież Tuscon ma ten sam silnik i tu cisza...
- listomek2014
- Expert
- Posty: 918
- Rejestracja: 07 sty 2015, 19:50
- Czym jeżdzę: KS FL 1.6 L BL
KS IV L BL 1.6 T
Toyota cross - Lokalizacja: Mrągowo
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Kolego przyczyna nie leży w silniku tylko oprogramowaniu skrzyni
W krwi benzyna zamiast Serca turbina
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Mi wymieniają koło zamachowe...
Podobno takie jest info z fabryki.
Jak nie pomoże to dam znać.
Podobno takie jest info z fabryki.
Jak nie pomoże to dam znać.
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 459
- Rejestracja: 30 paź 2014, 12:56
- Czym jeżdzę: Kia Proceed GT 1.6T 204 KM Full :|
- Gadu Gadu: 2382783
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Chyba dwumasę.
Nie pomoże.
Nie pomoże.
Jest: Kia Proceed 1.6T 204 KM FULL
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
W mojej 2016 ostatnio wgrali nowy soft do skrzyni biegów - po tym zabiegu skrzynia zauważalnie lepiej pracuje niż poprzednio.
Dodam że mam 2016 i problemów z zapłonem ani wcześniej ani teraz nie mam.
Dodam że mam 2016 i problemów z zapłonem ani wcześniej ani teraz nie mam.
-
- Nowy
- Posty: 14
- Rejestracja: 04 mar 2018, 16:28
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 1,6 T-Gdi Buisnes Line z automatem
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Możesz kolego napisać coś więcej. Przy jakiej było to okazji i w którym ASO to zrobili.
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Hej. Info odnośnie skrzyni zamieszczę w topiku jej dotyczącym- nie chcę tu robić bałaganu.
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Koledzy mam pytanko, czy ktoś zwrócił uwagę na licznik chwilowego spalania w momencie postoju, czyli pracy na wolnych obrotach.Chodzi mi oto czy jest to normalne że pokazuje wzrost spalania zamiast zmniejszania się. W innych samochodach spada a u mnie rośnie, nie mówię oczywiście o KIa a np. Volkswagen ,Jeep itp. Z góry dziękuję za info
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 459
- Rejestracja: 30 paź 2014, 12:56
- Czym jeżdzę: Kia Proceed GT 1.6T 204 KM Full :|
- Gadu Gadu: 2382783
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Wszystko zależy od producenta.
W Octawce zmienia się na postoju w l/godzinę.
W Octawce zmienia się na postoju w l/godzinę.
Jest: Kia Proceed 1.6T 204 KM FULL
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Wiem, ale chodzi mi o Sportage 1,6 czy u Was jest to samo czy nie, bo powiem że na mieście trochę dużo zjada 15l/ 100km przy spokojnej jeździe
-
- Bywalec
- Posty: 96
- Rejestracja: 22 gru 2014, 20:42
- Czym jeżdzę: Sportage 2014, 1.7 CRDI, XL, Deluxe White
- Lokalizacja: Poznań
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Spalanie na litry/100 km podczas postoju powinno wzrosnąć do... nieskończoności
-
- Bywalec
- Posty: 89
- Rejestracja: 06 mar 2018, 00:10
- Czym jeżdzę: 1.6 T-GDI, Business Line + 19''
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Mat pisze:Wiem, ale chodzi mi o Sportage 1,6 czy u Was jest to samo czy nie, bo powiem że na mieście trochę dużo zjada 15l/ 100km przy spokojnej jeździe
Wydaje się dużo..., ale tak naprawdę za mało danych.
Ile jedziesz, ile stoisz, zimny silnik...
Tak jak kolega powyżej napisał, każdy postój z pracującym silnikiem zwiększa zużycie na 100km.
Bo spala "ilestam" na 0 km.
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 510
- Rejestracja: 17 gru 2017, 17:55
- Czym jeżdzę: 1.6 T-GDI 7DCT AWD, "L" + Skoda Superb L&K 2.0 TDI 190KM
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Noooo 15 litrów, to musisz mieć szwagra za prezesa w Orlenie
Mi w mieście pali:
~12,5-13 jeśli krótki przejazd i rozruch na zimno
11 - normalna jazda miejska
...ale rozumiem, że w korkach nie istnieje spalanie w litrach na 100km tylko raczej w galonach na godzinę
Mi w mieście pali:
~12,5-13 jeśli krótki przejazd i rozruch na zimno
11 - normalna jazda miejska
...ale rozumiem, że w korkach nie istnieje spalanie w litrach na 100km tylko raczej w galonach na godzinę
-
- Nowy
- Posty: 14
- Rejestracja: 04 mar 2018, 16:28
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 1,6 T-Gdi Buisnes Line z automatem
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Witam tak jak wcześniej pisałem tez mam problem z szarpaniem samochodu oraz mrugająca kontrolka check engine. Dzisiaj byłem na wymianie oleju i zgłosiłem problem. W serwisie stwierdzili, że po podłączeniu komputer nie pokazał żadnych błędów. Zobaczymy co będzie dalej bo od nowa skalibrowali skrzynie taka otrzymałem informacje.
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Daj znać czy to coś dało, bo bzdura o kole zamachowym mi nie pasuje.Przy uszkodzonym kole problem byłby non stop, a nie raz na jakiś czas.
-
- Nowy
- Posty: 14
- Rejestracja: 04 mar 2018, 16:28
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 1,6 T-Gdi Buisnes Line z automatem
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Z pewnoscia napisze czy coś to pomogło tylko dziwi mnie dlaczego komputer nie zapisał błędów .
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Mat pisze:Daj znać czy to coś dało, bo bzdura o kole zamachowym mi nie pasuje.Przy uszkodzonym kole problem byłby non stop, a nie raz na jakiś czas.
Z wymianą dwumasy, to jest informacja z centrali. To podobno, piszę podobno pomaga...ale na jakiś czas.
listomek2014 pisze:I tylko się cieszyć z jazdy każdemu życzę . A propos manualu nikt nie ma problemów
Nie dziwne, bo w końcu sam decydujesz jaki bieg zapiąć, a wątpię żebyś zapinam 6-kę przy 1,5 tys obrotów na minutę.
A tak w ogóle tryb sport nie jest żadnym rozwiązaniem, bo jego używa się w zasadzie jak chcesz wykorzystać pełne możliwości silnika. W większości sytuacji jest nieprzydatny. Oczywiście SPORT załatwia w jakimś sensie problem, bo wtedy wzrasta czułość komputera sterującego skrzynią na wciśnięcie pedału przyspieszenia.
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 510
- Rejestracja: 17 gru 2017, 17:55
- Czym jeżdzę: 1.6 T-GDI 7DCT AWD, "L" + Skoda Superb L&K 2.0 TDI 190KM
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Tak by było, gdyby tryb sport wyglądał jak "sport" w DSG, gdzie samochód rzadko schodzi poniżej 4.000 obr/min. Tu tryb "sport" jest tylko z nazwy, aby tryb podstawowy nie nazywał się "eko' tylko "normal" - bo na tym robi się testy emisji CO2 i inne, które są kluczowe dla koncernów motoryzacyjnych i ich ewentualnych kar za przekroczenie różnych ograniczeń.
W Sportage tryb skrzyni "sport" jest po prostu zwykłym korzystaniem z możliwości silnika, bez sięgania po rezerwy czy krańcowe wartości. Wystarczy popatrzeć przy jakich prędkościach obrotowych następuje zmiana biegu, nawet przy głębokim (ale nie "do dechy") wciśnięciu gazu (albo dla purystów leksyki motoryzacyjnej - pedału przyspiesznika )
W Sportage tryb skrzyni "sport" jest po prostu zwykłym korzystaniem z możliwości silnika, bez sięgania po rezerwy czy krańcowe wartości. Wystarczy popatrzeć przy jakich prędkościach obrotowych następuje zmiana biegu, nawet przy głębokim (ale nie "do dechy") wciśnięciu gazu (albo dla purystów leksyki motoryzacyjnej - pedału przyspiesznika )
-
- Bywalec
- Posty: 26
- Rejestracja: 04 mar 2018, 09:28
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 1.6 T-GDI AT
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Pytanie do Darko117-i jak pomogła ta kalibracja skrzyni DCT?
-
- Nowy
- Posty: 14
- Rejestracja: 04 mar 2018, 16:28
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 1,6 T-Gdi Buisnes Line z automatem
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Na tę chwile nie mogę za bardzo nic powiedzieć bo to za wcześnie. Wydaje mi się jednak ze samochód inaczej reaguje na pedał przyspieszenia ( ze jest bardziej żwawy ) ale to mogą być tylko moje odczucia. Dam znać jak trochę więcej kilometrów zrobię .
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 510
- Rejestracja: 17 gru 2017, 17:55
- Czym jeżdzę: 1.6 T-GDI 7DCT AWD, "L" + Skoda Superb L&K 2.0 TDI 190KM
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT LINE 2017 wypadający zapłon
Masz rację, zdecydowanie żywsza reakcja na gaz. Nawet jeśli kosztem wyższego spalania to daje mi przyjemność z jazdy. Ale wiem, że ludzie lubią różnie, nie interesuje ich często takie zachowanie samochodu, mają inne priorytety.
Nie jestem inżynierem, trudno mi powiedzieć jak osiągają zmianę między Normal a Sport (czy to jakaś zmieniona mapa wtrysku?), ale sądzę, że wyższe ciśnienie doładowania na turbinie to podstawa.
Nie jestem inżynierem, trudno mi powiedzieć jak osiągają zmianę między Normal a Sport (czy to jakaś zmieniona mapa wtrysku?), ale sądzę, że wyższe ciśnienie doładowania na turbinie to podstawa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika