Postautor: Tinnitus » 08 gru 2010, 10:45
Ja jak zamawiałem we wrześniu to dealer doradził mi by brac benzynę 1,6, bo na to dawał pełną gwarancję dostarczenia auta i tak tez uczyniełem i samochód po 2 miesiącach dojechał.
Ale jak odbierałem samochód to już mówił, że szykują się problemy z terminami.
Cała sytuacja z opóźnieniem dostaw jest bardzo dziwna. Aż trudno uwierzyć, by KIA az tak bardzo przeliczyła się z możliwościami produkcyjnymi, zwałszcza biorąc pd uwagę nowoczesność fabryki na Słowacji.
Druga rzecz, na pewno nie widziałbym w ich działaniu jakiejkolwiek celowości. Żadna rozsądna firma nie zrobiłaby sobie takiego kuku, żeby nabrac zamówień a potem się wypiąć na klinetów. Można narzekać na KMP ale oni mają mózgi, mają ludzie od wizerunku i wiedzą na pewno, że taka akcja im nie pomoże. Sadzę, że maja spory ból głowy z tymi opóźnieniami.
Nie zgodzę się do końca z twierdzeniem, że nasz rynek jest traktowany gorzej. Pamiętajcie, że KIA w Polsce radzi sobie coraz lepiej, jest coraz lepiej postrzegana, a ponadto to samochody dostosowane do portfela Polaków. Oni jeszcze budują tu pozycję, zdobywają rynek, wcale nie taki mały i zaściankowy jak piszecie. I jestem pewien, że ludzie od sprzedaży i marketingu w KMP doskonale wiedzą, że dla marki jest doskonała przyszłość w Polsce.
Dlatego taki problem jak powstał jest dla nich bardzo nie na rękę. Nie są głupi i wiedzą, że poprawiający się wizerunek firmy łatwo zniszczyć a własnie zafundowali sobie całą mase wściekłych klientów...Gdybym ja był na ich miejscu to wysałbym do każdego klienta bardzo miły list z przeprosinami, jakimś drobnym prezentem, wyjasniłbym szczerze całą sytuację, by uniknać niedomówień i spekulacji o przyczynach opóźnien. Na pewno powinni też pomyśleć o wiekszym rabacie niż 4,5 tys, o których wspominacie, bo o ile dla kogoś kto kupował auto na siebie to jest dobry układ, to dla wszystkich, którzy chcieli odliczyć VAT nie jest to wystarczające pocieszenie.
W każdym razie powinni zrobić wszystko zeby sprawa nie otarła się o sądy, UOKiK i media...