Przemyślałem sprawę i dorosłem do gum lub stali
Mam kilka pytań do Pana Owcy, bo widzę, że ma doświadczenie jest obeznany i zna RUSKI
Owca007 pisze:Robiłem już tak w Patrolu jak się bawiłem teraz w KIA będzie to samo, tuleja najlepsza najpewniejsza i bezpieczna. Wymiary to poratowali rosyjscy tunerzy tam znalazłem gotowe rozwiązanie, przydało uczyć się rosyjskiego na studiach hehe
. Tutaj macie i toczcie ja jutro w pracy skończę drugą bo jedną już mam. Pomaluję proszkowo sobie na czarno i będzie miodzio.
To ma być zwykły wałek o wysokości np. 30mm, średnicy zewnętrznej 100mm, a wewnętrznej 70mm?
Czy jest to bardziej skomplikowana figura? bo z tego rysunku to za dużo nie rozumiem niestety...
Dostęp do tokarki mam, więc jeden problem z głowy, wałków mnóstwo
Mam jeszcze pytanko Owca do montażu, bo napisałeś, że odciążasz zawieszenie, czyli podnosisz tył samochodu na lewarkach, następnie zdejmujesz sprężynę? Z tego co myślę to by zdjąć sprężynę trzeba wyjąć cały teleskop? Wałek dajesz pod sprężynę czy nad nią?
Przepraszam za moje "głupie" pytania, ale jedyny samochód jaki robiłem sam to fiat cinquecento
i nie jestem zbyt bystry w tych sprawach, a jak napisałeś, że dla Ciebie to 15 min cała akcja, to myślę, że po święcę sobie cały dzień wolny i poradzę z tym jakoś, ale najpierw muszę zdobyć niezbędne dla mnie informacje