Marwi pisze: Pozatym nie można wykluczyć paska rozrzadu z gwarancji ponieważ jest to element który w dokumentacji ma określony czas przydatności po którym należy go wymienic.
I.O. nie określa i nie gwarantuje „czasu przydatności” lecz określa czas lub przebieg
przed upływem którego należy wykonać daną czynność. Jeżeli serwis podczas przeglądu stwierdzi, że pasek rozrządu kwalifikuje się do wymiany to należy natychmiast go wymienić mimo, że zgodnie z I.O. mamy jeszcze na to czas 2 czy 4 lata to tak k woli wyjaśnienia.
Wracając do zapisów w K.G. Kia to …
Łatwo jest krytykować bez znajomości podłoża takich zapisów/ ograniczeń. Niestety w obecnych czasach dochodzimy do absurdu jaki ogarnął USA. Na kubku z kawą musi być napisane, że kawa jest gorąca, Instrukcje Obsługi do różnych urządzeń stają się encyklopediami w których 25% treści to same ostrzeżenia. Oczywiście nikt ich nie czyta a jak pojawia się problem wtedy wielkie oczy, zdziwienie, zaskoczenie.
Następnie pojawią się żądania wymiany gwarancyjnej przysłowiowej żarówki H7 po 5-ciu latach eksploatacji a użytkownik nie rozumie albo raczej nie chce zrozumieć, że MIAŁA PRAWO SIĘ PRZEPALIĆ i nie jest to wada wytwórcza (no ale skoro nie napisano to mi się należy-czyżby?).
Więc napisano i też jest źle a nawet gorzej –
pabloelbl pisze:Masakra z taka gwarancja! Czyli 7lat tylko na nie row nice
Jak widać wszystkich zadowolić się nie da.
p.s.
Wyraźnie w punkcie 5.2 napisano o paskach klinowych i wielorowkowych, nie ma żadnej wzmianki o paskach rozrządu, których i tak w silnikach obecnie oferowanych w sprzedaży przez Kia nie ma, więc nie rozumiem po co ta dyskusja.