Jestem w trakcie wyboru auta i chcę kupić 4WD benzyna 2.0 w wersji EX z roku 2005 z fabrycznym pakietem sportowym.
Dealer samochodu przekazał mi informację, że w samochodzie zamontowany jest pakiet sportowy i zawieszenie sportowe, przy czy nie wygląda aby samochód był obniżony. Jednocześnie nie potrafi mi odpowiedzieć na temat szczegółów dot. tego zawieszenia.
Stąd moje pytania:
1. Jaka może być różnica w komforcie jazdy po polskich drogach w stosunku do normalnego zawieszenia?
2. Czy zmiana na standardowe jest możliwa i ewentualnie jakie mogą być tego orientacyjne koszty?
Bardziej zależy mi na komforcie.
Rocznie przejadę tym autem nie więcej niż 10.000 km.
Zawieszenie sportowe vs standardowe - Jaka różnica w komforcie?
- Raffiki
- Bywalec
- Posty: 89
- Rejestracja: 22 mar 2011, 21:11
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE 2014 ECO 1.7 CRDI LE + Remap
- Lokalizacja: Rugby UK
Re: Zawieszenie sportowe vs standardowe - Jaka różnica w komforcie?
Hej, ja wymieniałem całe zawieszenie na H&R Sportowe
Obniżenie o 4cm + 2,5 cm dystansy z każdej strony
powiem tak: U mnie w uk jazda bajka - różnica diametralna w komforcie jazdy
Trzymanie drogi na zakrętach rewelacja i wygląd znacznie lepszy po obniżeniu.
Autostrady super, niestety będąc w Polsce 3 tyg temu, tragedia szczególnie po miasteczkach jak nawalone dziur.
Ale autem do Pl jadę raz na 2-3 lata wiec nie ma katastrofy.
Obniżenie o 4cm + 2,5 cm dystansy z każdej strony
powiem tak: U mnie w uk jazda bajka - różnica diametralna w komforcie jazdy
Trzymanie drogi na zakrętach rewelacja i wygląd znacznie lepszy po obniżeniu.
Autostrady super, niestety będąc w Polsce 3 tyg temu, tragedia szczególnie po miasteczkach jak nawalone dziur.
Ale autem do Pl jadę raz na 2-3 lata wiec nie ma katastrofy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika