Podłączę się pod temat tylnych łączników, bo mam pytanie a wiem że wy wiecie
Postanowiłem wymienić łączniki wszystkie cztery sztuki i o ile przednie są ok to z tyłem miałem problem .
Zakupiłem na alledrogo łączniki Polskiej firmy, bo lubię wspierać polskich producentów
Firma łączników na jednej aukcji to ‘’JGR’’ na innej Ramech – ale mniejsza o to, bo to ten sam towar.
Sednem sprawy jest fakt, że robiłem to po raz pierwszy i nie weryfikowałem zakupionych łączników specjalnie dociekliwie (a szkoda ).
Problem leży w miejscu na klucz do kontrowania nakrętki, bo oryginał jest na klucz 17, a w moich nowych na klucz 15
Łącznik jest montowany do wewnątrz wahacza tylnego koła i nie ma możliwości zakontrować go kluczem płaskim. Dlatego w środku wahacza jest gniazdo, w które ten łącznik powinien trafić (właśnie tą częścią na klucz), gniazdo to kontruje łącznik zamiast klucza.
Ufff wydukałem w końcu – mam nadzieję że zrozumiale opisałem w czym problem
Moje pytania:
1 – Czy problem z łącznikami taki jak mój to normalka ??
2 - Zakładacie mimo wszystko łączniki nawet te, które nie do końca pasują??
2 – Czy tylko ja kupiłem łączniki niedbale wykonane??
Wywody moje kieruję do wszystkich którzy chcą kupić łączniki na tył, aby nie tracili czasu i kupili właściwe.