Parkowanie ze skrzynią 7 DCT Shift By Wire — SBW.
1. Zahamowanie i wyłączenie kluczykiem ( mechanicznym ).
2. Zahamowanie i na SBW naciśniecie P i wyłączenie kluczykiem.
Który prawidłowy ?
Obsługa 7DCT z Shift By Wire
-
- Profesor od "silnikuf"
- Posty: 1312
- Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
- Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
- Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar
Re: obsługa 7 DCT z Shift By Wire — SBW
Oba dają ten sam skutek, więc chyba krótszy lepszy.
pozdrawiam
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
- Kasztelan
- Uzależniony
- Posty: 351
- Rejestracja: 20 lut 2017, 22:55
- Czym jeżdzę: KS V 1,6 TGDI 7DCT
- Lokalizacja: Kraków
Re: obsługa 7 DCT z Shift By Wire — SBW
leszekb pisze:Parkowanie ze skrzynią 7 DCT Shift By Wire — SBW.
1. Zahamowanie i wyłączenie kluczykiem ( mechanicznym ).
2. Zahamowanie i na SBW naciśniecie P i wyłączenie kluczykiem.
Który prawidłowy ?
Ja zawsze robię jak w pkt.2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika