Obsługa 7DCT z Shift By Wire

Wszystko co dotyczy układu przeniesienia napędu.
Skrzynia przekładniowa, sprzęgło.
leszekb
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 25 wrz 2022, 20:47
Czym jeżdzę: Kia Sportage V 2022 1.6 GDI 150 kM 7DCT wersja L

Obsługa 7DCT z Shift By Wire

Postautor: leszekb » 29 sty 2023, 11:34

Parkowanie ze skrzynią 7 DCT Shift By Wire — SBW.
1. Zahamowanie i wyłączenie kluczykiem ( mechanicznym ).
2. Zahamowanie i na SBW naciśniecie P i wyłączenie kluczykiem.
Który prawidłowy ?
Lechu

ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1311
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: obsługa 7 DCT z Shift By Wire — SBW

Postautor: ZygJe » 29 sty 2023, 23:02

Oba dają ten sam skutek, więc chyba krótszy lepszy.
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...

***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

Awatar użytkownika
Kasztelan
Uzależniony
Posty: 350
Rejestracja: 20 lut 2017, 22:55
Czym jeżdzę: KS V 1,6 TGDI 7DCT
Lokalizacja: Kraków

Re: obsługa 7 DCT z Shift By Wire — SBW

Postautor: Kasztelan » 31 sty 2023, 17:18

leszekb pisze:Parkowanie ze skrzynią 7 DCT Shift By Wire — SBW.
1. Zahamowanie i wyłączenie kluczykiem ( mechanicznym ).
2. Zahamowanie i na SBW naciśniecie P i wyłączenie kluczykiem.
Który prawidłowy ?

Ja zawsze robię jak w pkt.2


Wróć do „UKŁAD NAPĘDOWY”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap