automaciek pisze:Zwróćcie też uwagę ile w tych samochodach przybywa systemów, lub robią się coraz bardziej zaawansowane. T
Trochę dokładniej to analizowałem i wychodzi mi coś takiego (wykaz różnic, które rzuciły mi się w oczy):
MY21 wersja "Black Edition" vs. MY22 wersja "L"
obie skrzynie manualne
120,8 tys.
vs. 123,8 tys.
177 KM
vs. 150 KM
klima 2 strefowa
vs. klima 3 strefowa.
ekran multimed. 8"
vs. ekran multimed. 12,3"
brak
vs. e-call
Smart Key
vs. zwykły kluczyk
High Beam Assist (HBA)
vs. brak
Driver Attention Warning (DAW)
vs. brak
Blind Spot Collision Warning (BCW)
vs. brak
brak
vs. Asystent utrzymania auta pośrodku pasa ruchu LFA (w obu jest LKA)
Rear Cross Traffic Collision Warning (RTCW)
vs. brak
tapicerka z elementami skórzanymi
vs. materiałowa
Reszta tak samo/podobnie: felgi 17", światła LED...
Nie wiem, jak z tymi silnikami - czy nowy można określić mianem "względnie dobre osiągi przy znacznie mniejszym spalaniu"(?) Pewnie trzeba byłoby obejrzeć testy Tucsona z tym silnikiem...
Sprawa zmienia się "nieco", jak ktoś chce automat - Black Edition + 127,8 tys., nowa wersja 134,8 tys. Przy czym w nowej już mild hybrid i w ramach tej opcji dochodzi to czego nie ma w standardzie Black Edition, czyli: aktywny tempomat, Asystent jazdy po autostradzie HDA, System autonomicznego hamowania na skrzyżowaniach FCA-JX.
W sumie to może jednak te ceny są zbliżone, tylko nie ma wersji S ,czy M z silnikami wolnossącymi i stąd cennik zaczyna się odpowiednio wyżej. Do tego dali te śmieszne wyświetlacze w M i afera murowana