Brak dostępu do sieci.

Wszystko co dotyczy NEW KIA SPORTAGE od roku produkcji 2021
KrzyKam
Nowy
Posty: 11
Rejestracja: 30 lip 2023, 18:48
Czym jeżdzę: Sportage 1,6 TGDI FWD Hybrid 230 KM Business Line

Brak dostępu do sieci.

Postautor: KrzyKam » 09 cze 2024, 19:33

Witam wszystkich.
Parę dni temu, bez żadnego powodu, moja KIA utraciła dostęp do sieci.
- aplikacja KIA Connect oczywiście nie działa - nie może połączyć się z samochodem,
Komunikat - brak odpowiedzi z pojazdu. Sprawdź status pojazdu pod kątem funkcji zdalnego sterowania."
- przywrócenie rejestracji z KIA Connect w samochodzie jest niemozliwe bo wyskakuje komunikat: Brak dostępu do sieci....",
- reset multimediów nie przynosi żadnego efektu.

Może macie jakiś pomysł bo mi już ich brakuje.

Lunar GT
Bywalec
Posty: 121
Rejestracja: 01 sie 2022, 19:38
Czym jeżdzę: Sportage V HEV GT 4WD + wszystko (prócz dziury w dachu).
Lokalizacja: Śląsk

Re: Brak dostępu do sieci.

Postautor: Lunar GT » 09 cze 2024, 21:18


tomaszw
Nowy
Posty: 15
Rejestracja: 01 paź 2023, 11:23
Czym jeżdzę: Sportage NQ5 BL 180KM

Re: Brak dostępu do sieci.

Postautor: tomaszw » 09 cze 2024, 22:10

KrzyKam pisze:Parę dni temu, bez żadnego powodu, moja KIA utraciła dostęp do sieci.

Ja mam to samo od 6 czerwca.

Bodziok
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 22 maja 2024, 20:56
Czym jeżdzę: Kia Sportage, 1.6 PHEV, BL

Re: Brak dostępu do sieci.

Postautor: Bodziok » 10 cze 2024, 17:25

Nie ukrywam, że trochę mnie ucieszył ten wątek, bo jak nie trudno się domyśleć, mam to samo, a jak widać nie jestem sam. I też od 6-go czerwca nie działa. Ciekawe ilu użytkowników dotknęła ta (krajowa? globalna?) awaria.

snajper
Uzależniony
Posty: 235
Rejestracja: 19 kwie 2016, 13:56
Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE IV L 1.6GDI

Re: Brak dostępu do sieci.

Postautor: snajper » 10 cze 2024, 18:45

U mnie to samo. Od 6.06 brak łączności z samochodem.

KrzyKam
Nowy
Posty: 11
Rejestracja: 30 lip 2023, 18:48
Czym jeżdzę: Sportage 1,6 TGDI FWD Hybrid 230 KM Business Line

Re: Brak dostępu do sieci.

Postautor: KrzyKam » 10 cze 2024, 19:01

Dzisiaj zadzwonili do mnie z serwisu KIA, że to globalna awaria.
Po południu zresetowałem modem w samochodzie i widać, że awarię już usunęli.
Wszystko wróciło do normy.
Trochę szkoda, że taka informacja o awarii nie jest podana na stronie KIA. Wszystko byłoby jasne, a tak człowiek się spina.

Pozdrawiam wszystkich.

ramirez
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 gru 2023, 09:07
Czym jeżdzę: Kia Rio 1,4 109KM

Re: Brak dostępu do sieci.

Postautor: ramirez » 10 cze 2024, 19:14

Jak zresetowales modem?Szpilka?

snajper
Uzależniony
Posty: 235
Rejestracja: 19 kwie 2016, 13:56
Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE IV L 1.6GDI

Re: Brak dostępu do sieci.

Postautor: snajper » 11 cze 2024, 14:22

Wszystko działa. Reset modemu pomógł. Szpilką na panelu przy lewym pokrętle. Wszystkie dane się zaktualizowały . Już myślałem że od 6.06 będzie pusto.

Bodziok
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 22 maja 2024, 20:56
Czym jeżdzę: Kia Sportage, 1.6 PHEV, BL

Re: Brak dostępu do sieci.

Postautor: Bodziok » 11 cze 2024, 18:46

Mi też już działa, ale sam reset nie wystarczył. Trzeba było wejść w menu w Kia Connect i uruchomić "skonfiguruj ponownie". Dopiero wtedy zadziałało.


Wróć do „MODEL SPORTAGE V OD 2021 roku”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap