Strona 1 z 1

Skorodowana część mocująca w silniku.

: 09 maja 2023, 21:08
autor: lebi3
Dzień dobry, czy w silniku z 2021 r. może być tak skorodowana część którą wskazałem strzałką? Czy tak mogą być widoczne kabelki (odkryte) czy powinny być całkowicie zasłonięte oraz co oznaczają te kolorowe punktu? Zostały naniesione w fabryce czy w serwisie. Z góry dziękuję za ospowiedz.
Pozdrawiam

Re: Skorodowana część mocująca w silniku.

: 10 maja 2023, 06:01
autor: automaciek
- Korozją się nie przejmuj, to tylko defekt wizualny, nie spotkałem się jeszcze z utratą funkcjonalności tego typu części.
- Przewody mogą być widoczne, Koreańczycy robią jedne z najtrwalszych instalacji elektrycznych wśród producentów.
- Flamaster to prawdopodobnie kontrola jakości w fabryce.

Re: Skorodowana część mocująca w silniku.

: 12 maja 2023, 22:19
autor: ASX_
Łapa z lewej też tańczy z rudą. Ale jak to się mówi w ASO: spełnia swoją funkcję, defekt kosmetyczny. [papa] W moim też wszystko opećkane flamastrami, każde łącznie i śrubka.

Re: Skorodowana część mocująca w silniku.

: 13 maja 2023, 06:39
autor: Piejar
Zgoda z automaciek mam 14 letnie i 30 i 15 letniego proceeda i potwierdzam solidność. W i30 miałem jedna usterkę instalacji elektrycznej: urwał się drucik od wył przeciwmgłowych w lewej manetce. Rozłożyłem, zlutowalem, działa. W cee'd padło grzanie fotela - zerwany przewód między oparciem i siedziskiem.
W Renault też paćkają

Re: Skorodowana część mocująca w silniku.

: 13 maja 2023, 12:02
autor: diselboy
flamastrów używa się w fabryce na oznaczenie końca montażu części czy zespołu, i tyle to znaczy.