Witam.
Zgodnie z informacjami kolegi adamo666, prowadzona jest akcja serwisowa związana z wymianą sprzęgła w związku z wadliwym materiałem ciernym jaki tam zastosowano (nie powiedzieli mi co dokładnie wymienią) w skrzyni automatycznej. Jeżeli obserwujecie objaw szarpania autem na niskich prędkościach przy ruszaniu, to należy skontaktować się z serwisem. Choć KMP wie o jakie auta chodzi, nie liczcie na kontakt z ich strony.
Czas oczekiwania od zgłoszenia np. w Krakowie ok. 2 tygodnie.
Akcja serwisowa
-
- Bywalec
- Posty: 59
- Rejestracja: 10 sie 2018, 21:36
- Czym jeżdzę: KIA Sportage IV 1.6 T-GDI 7 DCT AWD
Re: Akcja serwisowa
A wiadomo choć dla jakich roczników ?
- gisio
- Nasz Człowiek
- Posty: 749
- Rejestracja: 10 gru 2016, 12:02
- Czym jeżdzę: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Akcja serwisowa
xluc pisze:... prowadzona jest akcja serwisowa związana z wymianą sprzęgła w związku z wadliwym materiałem ciernym ...
Proszę nie rozpowszechniaj ewidentnie gdzieś tam zasłyszanych bzdur! Nie ma żadnej akcji serwisowej dotyczącej zespołu sprzęgła w skrzyni jak to nazwałeś "automatycznej".
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
Re: Akcja serwisowa
Chodzi o wymianę sprzęgieł w 7dct
Re: Akcja serwisowa
gisio pisze:Proszę nie rozpowszechniaj ewidentnie gdzieś tam zasłyszanych bzdur! .
Sugerujesz, że piszę, jak to kulturalnie ująłeś "bzdury" ?
-
- Bywalec
- Posty: 84
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 09:11
- Czym jeżdzę: Sportage GT-line 1.6 T-GDI DCT FN2 TE2 PNS
Re: Akcja serwisowa
W takim razie u mnie wymieniają, bo mnie lubią .
A teraz poważnie.
Po telefonie do serwisu i opisaniu objawów, bez wizyty zaproszono mnie na wymianę informując o zamówieniu dla mnie zestawu naprawczego.
W normalnej sytuacji byłaby wizyta, jazda próbna oględziny itp.
Myślę, że dzwoniąc do serwisu z informacją, że np. "coś mi puka z tylu" serwis nie zamawia części- chyba że znają problem, wiedzą o co chodzi i jest to wlasnie objęte akcją naprawczą.
Zatem jak widać nie powtarzamy niesprawdzonych informacji, no chyba że nie dodzwoniłem się do serwisu...
A teraz poważnie.
Po telefonie do serwisu i opisaniu objawów, bez wizyty zaproszono mnie na wymianę informując o zamówieniu dla mnie zestawu naprawczego.
W normalnej sytuacji byłaby wizyta, jazda próbna oględziny itp.
Myślę, że dzwoniąc do serwisu z informacją, że np. "coś mi puka z tylu" serwis nie zamawia części- chyba że znają problem, wiedzą o co chodzi i jest to wlasnie objęte akcją naprawczą.
Zatem jak widać nie powtarzamy niesprawdzonych informacji, no chyba że nie dodzwoniłem się do serwisu...
Re: Akcja serwisowa
No i elegancko! Informuj nas proszę o postępach prac nad Twoją skrzynią.
- gisio
- Nasz Człowiek
- Posty: 749
- Rejestracja: 10 gru 2016, 12:02
- Czym jeżdzę: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Akcja serwisowa
adamo666 pisze: Sugerujesz, że piszę, jak to kulturalnie ująłeś "bzdury" ?
Nie sugeruję tylko to wiem, że są to ewidentne bzdury!. Żadnej akcji serwisowej na wymianę zespołu sprzęgieł w skrzyni 7DCT nie ma.
Chętnie poznam dowody na podstawie, których rozpowszechniasz takie informacje.
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
-
- Bywalec
- Posty: 26
- Rejestracja: 04 mar 2018, 09:28
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 1.6 T-GDI AT
Re: Akcja serwisowa
Co z tą akcją serwisową? Czy ktoś z Was wymieniał te sprzęgła w 7 dct. Aha i w jaki serwisie było to powiedziane odnośnie akcji serwisowej?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika