Aktualizacja oprogramowania skrzyni i silnika-Problemy

Wszystko co dotyczy układu przeniesienia napędu.
Skrzynia przekładniowa, sprzęgło.
arekgda
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 09 lut 2018, 08:04
Czym jeżdzę: Kia Sportage 1.6 T-GDI 7DCT GT LINE AWD FN2

Aktualizacja oprogramowania skrzyni i silnika-Problemy

Postautor: arekgda » 09 lut 2018, 08:19

Witam. Jeżdżę Sportage od roku. Nie miałem żadnych problemow auto jeździło jak bajka. Tydzień temu oddałem ją na pierwszy przegląd. W serwisie powiedzieli, że jest nowa aktualizacja oprogramowania skrzyni biegów i silnika. Od tej zmiany auto potrafi szarpnąć przy zmianie biegów np przy dojeżdżaniu do świateł jak redukuje już do 2 czy 1. Kolejna sprawa, że już 2 razy zdarzyło się, że wcisnąłem mocniej gaz a auto zamiast zredukować i przyspieszyć albo przyspieszyć na tym samym biegu zaczęło przerzucać biegi. Trwało to ze 3 sekundy i auto kompletnie nie miało mocy. Pedał w podłodze, a auto zupełnie nie jedzie. Kolejna sprawa to od jakiegoś czasu czuje wibracje auta na postoju. Zdarza się to rzadko i nie jest jakoś bardzo uciążliwe, ale jednak. Tak jakby drgania silnika przenosiły się na karoserię. Mówiłem o tym przy serwisie, ale może bardziej ich przycisnąć?

pkwiatko
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 sie 2017, 22:04
Czym jeżdzę: Kia sportage

Re: Aktualizacja oprogramowania skrzyni i silnika-Problemy

Postautor: pkwiatko » 09 lut 2018, 15:27

Jaki silnik i jaka skrzynia i jaki rok samochodu ?, ja jestem przed przeglądem ( będę miał 06/2018 )

Awatar użytkownika
listomek2014
Expert
Posty: 914
Rejestracja: 07 sty 2015, 19:50
Czym jeżdzę: KS FL 1.6 L BL
KS IV L BL 1.6 T
Toyota cross
Lokalizacja: Mrągowo

Re: Aktualizacja oprogramowania skrzyni i silnika-Problemy

Postautor: listomek2014 » 09 lut 2018, 15:33