Witam,
Otóż chciałem poruszyć dość ciekawy temat jaki jest opisywany przez gazety i portale motoryzacyjne a mianowicie nowy układ kierowniczy, który porównywalny jest rodem z BMW w takim sensie że został lepiej dopracowany względem poprzednika czyli wersji III.
Ma ponoć być albo jest twardszy lepiej wyczuwa się zakręty i ponoć polepszono precyzję prowadzenia i utwardzono sam ster. I wszystko OK. gdyby nie fakt że w którymś numerze Auto Świat i innych portalach przeczytałem, że tak jest że ten układ kierowniczy polepszyli ale nie w wersjach benzynowych 1.6 GDI ?
I czy to prawda ? Oczywiście pytanie kieruje do tych osób co mają wersje S lub M z silnikiem 1.6 GDI
Jak wam się jeździ czy czujecie jakąś lepszą różnicę w prowadzeniu ?
Pozdrawiam
Adrian
Nowy Układ Kierowniczy
- automaciek
- Kia Masta
- Posty: 1516
- Rejestracja: 02 maja 2019, 21:50
- Czym jeżdzę: KIA Rio IV XL, w drodze Sportek 1.6 T-GDI 7DCT BL+
Re: Nowy Układ Kierowniczy
Ogólnie wszystkie Kijanki mają tendencję do coraz lepszego prowadzenia. Zrobiłem niedawno 500 km KS IV 1.6 GDI i 1000 km Ceed 2019 1.6 crdi, na codzień Rio IV. Moim zdaniem prowadzą się bardzo dobrze, i na pewno znacznie lepiej od swoich poprzedników. A co do korzeni BMW, to zapewne przez Alberta Biermanna...
Rzeczywiście KSIV w podstawowej wersji może mieć inną przekładnię kierownicza, jeśli nie ma systemu aktywnego utrzymania pasa ruchu, ale nie dam sobie ręki uciąć.
Rzeczywiście KSIV w podstawowej wersji może mieć inną przekładnię kierownicza, jeśli nie ma systemu aktywnego utrzymania pasa ruchu, ale nie dam sobie ręki uciąć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika