Nowy Układ Kierowniczy

Wszystko co dotyczy zawieszenia. Najczęstsze awarie, opinie, porady.
gwidon
Nowy
Posty: 13
Rejestracja: 27 maja 2019, 17:59
Czym jeżdzę: Kia Sportage IV FL M+Smart Cassa White 1.6 GDI

Nowy Układ Kierowniczy

Postautor: gwidon » 30 cze 2019, 17:41

Witam,

Otóż chciałem poruszyć dość ciekawy temat jaki jest opisywany przez gazety i portale motoryzacyjne a mianowicie nowy układ kierowniczy, który porównywalny jest rodem z BMW w takim sensie że został lepiej dopracowany względem poprzednika czyli wersji III.
Ma ponoć być albo jest twardszy lepiej wyczuwa się zakręty i ponoć polepszono precyzję prowadzenia i utwardzono sam ster. I wszystko OK. gdyby nie fakt że w którymś numerze Auto Świat i innych portalach przeczytałem, że tak jest że ten układ kierowniczy polepszyli ale nie w wersjach benzynowych 1.6 GDI ?

I czy to prawda ? Oczywiście pytanie kieruje do tych osób co mają wersje S lub M z silnikiem 1.6 GDI :D
Jak wam się jeździ czy czujecie jakąś lepszą różnicę w prowadzeniu ?

Pozdrawiam
Adrian

Awatar użytkownika
automaciek
Kia Masta
Posty: 1507
Rejestracja: 02 maja 2019, 21:50
Czym jeżdzę: KIA Rio IV XL, w drodze Sportek 1.6 T-GDI 7DCT BL+

Re: Nowy Układ Kierowniczy

Postautor: automaciek » 01 lip 2019, 06:20

Ogólnie wszystkie Kijanki mają tendencję do coraz lepszego prowadzenia. Zrobiłem niedawno 500 km KS IV 1.6 GDI i 1000 km Ceed 2019 1.6 crdi, na codzień Rio IV. Moim zdaniem prowadzą się bardzo dobrze, i na pewno znacznie lepiej od swoich poprzedników. A co do korzeni BMW, to zapewne przez Alberta Biermanna...
Rzeczywiście KSIV w podstawowej wersji może mieć inną przekładnię kierownicza, jeśli nie ma systemu aktywnego utrzymania pasa ruchu, ale nie dam sobie ręki uciąć.


Wróć do „ZAWIESZENIE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap