Wchodzimy z dyskusją na niebezpieczne wody
KIA, jak i inne marki, nie jest ideałem, ale jest to moja druga KIA (wcześniej miałem cee'd, a w międzyczasie jeździłem Renault) mogę tylko napisać, że:
1) w obu KIA miałem różne drobne niedogodności lub usterki, ale nigdy auta nie zawiodły mnie i nie zostawiły na poboczu uniemożliwiając jazdę,
2) faktycznie serwisy ASO jeszcze 10 lat temu były zdecydowanie "milsze" w obyciu, ale patrząc na moją pracę w innej branży, to w zdecydowanej większości przypadków niestety klienci stali się dużo mniej przyjemni i dużo bardziej agresywni, a co za tym idzie obsługa klienta się "usztywnia",
3) KIA to obecnie bardzo popularna marka i patrząc na sprzedaż nowych samochodów, to naprawdę mają co robić (jak jeździłem cee'dem to była marka niszowa) klientów więcej i więcej ludzi skupiających się nie na jeździe tylko na wyszukiwaniu mankamentów (to moje zdanie),
4) Gisio może i jest szorstki w obyciu, ale chętnie pomaga, wystarczy tylko poprosić, a nie "kozaczyć" (sorki za porównanie).
Ja akurat jestem taką osobą, której jazda daje dużo przyjemności tym samochodem, nie skupiam się na tym, że czasami coś zaskrzypi, że czasami coś puknie, że czasami serwis jest niemiły pomimo, że daję im dobre oceny, staram się cieszyć samochodem i mam nadzieję, że będzie mi służył bez jakiś poważnych awarii.
Gisio, a czy możesz napisać co to za część, którą pokazałeś na zdjęciu ? to jakaś podkładka mocowania amortyzatora ?