Gniazdo zapalniczki vs ISG (Stop&Start)
: 30 paź 2023, 21:01
Cześć!
Czy w roczniku 2019 jest jakaś opcja żeby zasilanie zapalniczki nie było odłączane na ułamek sekundy podczas rozruchu silnika po zatrzymaniu przez ISG? Da się to jakoś... Nie wiem... Przekodować KDSem?
Strasznie to irytujące i podejrzewam, że jest powodem przez który umarła jedna z moich ładowarek do telefonu.
ISG lubię i nie zamierzam z niego rezygnować więc wszelkie porady w tym kierunku uprzejmie proszę sobie odpuścić.
Myślałem już o podłączeniu gniazda bezpośrednio z akumulatora (z bezpiecznikiem oczywiście) ale jednak wolę gdy jest po zapłonie (nie wspominając o kwestiach grzebania w elektryce w kontekście gwarancji).
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Czy w roczniku 2019 jest jakaś opcja żeby zasilanie zapalniczki nie było odłączane na ułamek sekundy podczas rozruchu silnika po zatrzymaniu przez ISG? Da się to jakoś... Nie wiem... Przekodować KDSem?
Strasznie to irytujące i podejrzewam, że jest powodem przez który umarła jedna z moich ładowarek do telefonu.
ISG lubię i nie zamierzam z niego rezygnować więc wszelkie porady w tym kierunku uprzejmie proszę sobie odpuścić.
Myślałem już o podłączeniu gniazda bezpośrednio z akumulatora (z bezpiecznikiem oczywiście) ale jednak wolę gdy jest po zapłonie (nie wspominając o kwestiach grzebania w elektryce w kontekście gwarancji).
Z góry dziękuję za podpowiedzi.