Cześć!
Czy w roczniku 2019 jest jakaś opcja żeby zasilanie zapalniczki nie było odłączane na ułamek sekundy podczas rozruchu silnika po zatrzymaniu przez ISG? Da się to jakoś... Nie wiem... Przekodować KDSem?
Strasznie to irytujące i podejrzewam, że jest powodem przez który umarła jedna z moich ładowarek do telefonu.
ISG lubię i nie zamierzam z niego rezygnować więc wszelkie porady w tym kierunku uprzejmie proszę sobie odpuścić.
Myślałem już o podłączeniu gniazda bezpośrednio z akumulatora (z bezpiecznikiem oczywiście) ale jednak wolę gdy jest po zapłonie (nie wspominając o kwestiach grzebania w elektryce w kontekście gwarancji).
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Gniazdo zapalniczki vs ISG (Stop&Start)
-
- Uzależniony
- Posty: 300
- Rejestracja: 27 wrz 2022, 05:47
- Czym jeżdzę: ProCeed'08 D4EA 140KM,I30'09 D4FB 90KM,Megane 4'18 H5H 100KM
Re: Gniazdo zapalniczki vs ISG (Stop&Start)
Może lepiej kupić solidną ładowarkę. Ja, choć nie mam solidnej, nie doświadczyłem nigdy takich problemów przy użytkowaniu S/S
-
- Uzależniony
- Posty: 256
- Rejestracja: 06 lut 2019, 22:20
- Czym jeżdzę: Sportage IV 2019 BL 1.6T-GDi
Re: Gniazdo zapalniczki vs ISG (Stop&Start)
Masz na myśli Huawei? Czy Samsunga? Obie szybkie, nie podróby, 25W. Może miałem pecha. Tak czy inaczej - irytuje mnie gdy w korku co chwilę gaśnie silnik (ISG) a przy jego uruchamianiu ładowarka wyłącza się na pół sekundy.
Nie wiem czemu producent tak to rozwiązał choć intencje rozumiem (ograniczenie poboru prądu przez urządzenia zewnętrzne przy uruchamianiu silnika).
Nie wiem czemu producent tak to rozwiązał choć intencje rozumiem (ograniczenie poboru prądu przez urządzenia zewnętrzne przy uruchamianiu silnika).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika