Pulsowanie oświetlenia
: 29 paź 2020, 10:46
Od roku mam taki problem: na biegu jałowym, kiedy auto osiągnie wymagana temperaturę i obroty silnika są na poziomie ok 700, zaczynają mi migać (pulsować) światła mijania przednie, tylne, wewnątrz w podsufitce.....nie miga licznik i podświetlenie wszystkich przycisków,. Kiedy włączy się wentylator chłodnicy miganie (pulsowanie) jest mocniejsze, ale kiedy dodam lekko gazu auto wejdzie na obroty nawet już 900, przestaje pulsować.
Auto nieserwisowaniem w eurkoass ale po perypetiach z czujnikami parkowania gdzie zostałem zbyty, zmieniłem serwis na kiamoto też w Katowicach, gdzie podeszli do mnie rzetelnie, wymienili bez słowa centralkę sterującą czujnikami i po sprawie. Ale wracając do pulsowania tę usterkę zgłaszałem im już 3 razy. Wymienili akumulator bo podobno był uszkodzony. Przyznam, że usterka ustąpiła na miesiąc. Od pół roku jest to samo. Zostawiłem im auto, sprawdzili i wszytko wedle ich jest w porządku. Zasugerowałem czy to może nie wada alternatora ale zostałem zbyty. Pani doradca serwisowy powiedziała, że nawet jak zostawiłem auto dobrym trafem była u nich wizytacja z KIAPOLSKA z Warszawy i że podobno mój typ silnika tak ma. Mam 1.6 GDI auto z roku 2017.
Bardzo proszę o pomoc. Jeśli ktoś ma Sportka z tym silnikiem czy u Was występuje coś podobnego. Usterka jest na tyle uciążliwa, że ostatnio wieczorem wyszedł do mnie inny kierowca który stal przede mną i prosił abym mu nie mrugał światłami.
Bylem 3 dni temu u elektryka który zajmuje nie alternatorami bo miałem takie przypuszczenia, że to wina alternatora, bo gdy przy tym pulsowaniu dodam lekko gazu to wszystko ustępuje. Podpiął aparaturę i powiedział, że na tyle lat co z tym robi wedle jego jest uszkodzony regulator napięcia bądź wadę ma alternator. Ponieważ ewidentnie przy włączonym wentylatorze chłodnicy spada napięcie.
Jak wymóc na Serwisie aby to wymontowali i dokładnie sprawdzili?
Z góry dziękuję za pomoc
Zmieniłem temat na bardziej precyzyjny. michal55yh
Auto nieserwisowaniem w eurkoass ale po perypetiach z czujnikami parkowania gdzie zostałem zbyty, zmieniłem serwis na kiamoto też w Katowicach, gdzie podeszli do mnie rzetelnie, wymienili bez słowa centralkę sterującą czujnikami i po sprawie. Ale wracając do pulsowania tę usterkę zgłaszałem im już 3 razy. Wymienili akumulator bo podobno był uszkodzony. Przyznam, że usterka ustąpiła na miesiąc. Od pół roku jest to samo. Zostawiłem im auto, sprawdzili i wszytko wedle ich jest w porządku. Zasugerowałem czy to może nie wada alternatora ale zostałem zbyty. Pani doradca serwisowy powiedziała, że nawet jak zostawiłem auto dobrym trafem była u nich wizytacja z KIAPOLSKA z Warszawy i że podobno mój typ silnika tak ma. Mam 1.6 GDI auto z roku 2017.
Bardzo proszę o pomoc. Jeśli ktoś ma Sportka z tym silnikiem czy u Was występuje coś podobnego. Usterka jest na tyle uciążliwa, że ostatnio wieczorem wyszedł do mnie inny kierowca który stal przede mną i prosił abym mu nie mrugał światłami.
Bylem 3 dni temu u elektryka który zajmuje nie alternatorami bo miałem takie przypuszczenia, że to wina alternatora, bo gdy przy tym pulsowaniu dodam lekko gazu to wszystko ustępuje. Podpiął aparaturę i powiedział, że na tyle lat co z tym robi wedle jego jest uszkodzony regulator napięcia bądź wadę ma alternator. Ponieważ ewidentnie przy włączonym wentylatorze chłodnicy spada napięcie.
Jak wymóc na Serwisie aby to wymontowali i dokładnie sprawdzili?
Z góry dziękuję za pomoc
Zmieniłem temat na bardziej precyzyjny. michal55yh