Załączanie obiegu zamkniętego
Załączanie obiegu zamkniętego
Mam pytanie odnośnie przycisku obiegu zamkniętego. Do tej pory we wszystkich samochodach gdy pracowała automatyczna klimatyzacja mogłem ten włącznik załączyć. W mojej K mam wrażenie, że działa dosyć przypadkowo albo według jakieś logiki, której nie znam. Raz po odpaleniu auta mogę załączyć ten obieg innym razem nie, dopóki silnik nie osiągnie temperatury około 60 stopni. Dodatkowo już trzy razy waliło z klimatyzacji grzaną gumą po osiągnięciu temperatury przez silnik.
-
- Uzależniony
- Posty: 230
- Rejestracja: 19 kwie 2016, 13:56
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE IV L 1.6GDI
Re: Załączanie obiegu zamkniętego
U mnie też już się zdarzyło że czuć było spalenizną z nawiewów.
Re: Załączanie obiegu zamkniętego
Jest tu automatyka związana z nagrzewnicą PTC (elektryczne wspomaganie nagrzwania auta) oraz czujnikiem parowania szyb. jeżeli wyłączysz klimę klawisz działa jak należy.
Kiedy PTC działa na 3 biegu nie zamnkiesz obiegu.
Jeżeli czujnik wykryje zaparowanie szyby obiegu nie zamkniesz - odparowanie szyb ma priorytet.
Tak na szybko - wszystko jest w instrukcji.
Kiedy PTC działa na 3 biegu nie zamnkiesz obiegu.
Jeżeli czujnik wykryje zaparowanie szyby obiegu nie zamkniesz - odparowanie szyb ma priorytet.
Tak na szybko - wszystko jest w instrukcji.
- Owca007
- Kia Masta
- Posty: 3387
- Rejestracja: 12 sie 2015, 07:35
- Czym jeżdzę: A4 B9 Quattro Avant lepsze od kia :D
- Lokalizacja: Jaźwina- dolnośląskie
Re: Załączanie obiegu zamkniętego
Też to właśnie sobie przeczytałem z ciekawości .
I jest tak jak poprzednik napisał, safety first .
I jest tak jak poprzednik napisał, safety first .
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika