UVO Connect

Wszystko o car audio w KIA Sportage i elektryce. Porady,awarie, itd.
riczi83
Bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 30 mar 2021, 12:55
Czym jeżdzę: 1.6 GDI BLACK EDITION Biała Perła
Lokalizacja: Turek

UVO Connect

Postautor: riczi83 » 17 sie 2021, 08:18

Mam pytanie do posiadaczy UVO czy u was też przestało działać szczytywanie w aplikacji ilości km jakie pozostały do przejechania na paliwie. Bo u mnie jakoś pod koniec lipca zaczęło szwankować raz pokazywało, a raz nie. Teraz już całkowicie nie szczytuje km. Drugie pytanie czy to jest prawdziwy GPS który pokazuje miejsce samochodu w stanie rzeczywistym, czy tylko pamięta gdzie ostatnio został zostawiony pojazd. Chodzi mi o przypadek np. kradzieży auta, czy byłby wstanie pokazywać czy przemieszcza się samochód. Bo nie mam jak sprawdzić musiałbym komuś użyczyć auta. Zawsze taka funkcja jest dodatkowym zabezpieczeniem.

Awatar użytkownika
Arturecki
Uzależniony
Posty: 191
Rejestracja: 22 sty 2019, 19:11
Czym jeżdzę: KS IV 1,6 T-GDI, L+Business Line 2018
Lokalizacja: Gołdap

Re: UVO Connect

Postautor: Arturecki » 17 sie 2021, 08:40

Jak już temat został założony, przepraszam że może nie w meritum sprawy ale w temacie... noszę się z zamiarem zainstalowania tego ustrojstwa, warto wydać kasę? I zasadnicze pytanie czy jest możliwość zainstalowania tego modułu, modemu w aucie z 2018r. L+BL?

riczi83
Bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 30 mar 2021, 12:55
Czym jeżdzę: 1.6 GDI BLACK EDITION Biała Perła
Lokalizacja: Turek

Re: UVO Connect

Postautor: riczi83 » 17 sie 2021, 09:45

A jaka masz nawigację "nav gen 5 Wide" z fioletowymi ikonkami, u nas aktualizuje się już tylko za pomocą pendriva nie ma slotu na kartę SD z mapami. Masz ikonki UVO w nawigacji? Ciekawe jaki jest ogólnie koszt subskrypcji bo ja posiadam akurat na 7 lat - czas gwarancji ciekawe ile potem będą sobie życzyć. Ta apka też jakby nie było śledzi cię bo jesteś w stanie sprawdzić ile km z jaką średnią prędkością i maxymalną przejechałeś oraz w których godzinach. Gdzieś na serwerze te dane się zapisują, jakaś inwigilacja jest skoro jestem w stanie z 4 miesięcy sprawdzić te dane.

Awatar użytkownika
Arturecki
Uzależniony
Posty: 191
Rejestracja: 22 sty 2019, 19:11
Czym jeżdzę: KS IV 1,6 T-GDI, L+Business Line 2018
Lokalizacja: Gołdap

Re: UVO Connect

Postautor: Arturecki » 17 sie 2021, 09:59

No to jestem nie przygotowany! Trza sprawdzić te dane. Pewnie nie będę mógł tego zainstalować. Jedno wiem że navi z karty SD... więc dyskwalifikuje?

Awatar użytkownika
tyka47
Bywalec
Posty: 50
Rejestracja: 22 mar 2020, 14:57
Czym jeżdzę: 1.6 T-GDI Sportage IV (2020) v. L+Business Line+FUN

Re: UVO Connect

Postautor: tyka47 » 17 sie 2021, 17:32

Panowie.
Żeby UVO Connect działało musi być stacja nowej generacji w której jest zainstalowana karta e-SIM.
Jeśli macie starszą wersję z przed połowy 2020 to nie ma takiej możliwości, żeby zaktualizować czy dodać to w waszych autkach.
U mnie działa prawidłowo i pokazuje wszystko co powinna.
riczi83 - wiesz, że ostatnio była aktualizacja która polegała na tym, że starą wersję trzeba odinstalować a nową pobrac ze sklepu play?
Jesli jedziesz na starej wersji to może się kaszanić.
Uważajcie na ludzi którzy się nie śmieją - są niebezpieczni...

riczi83
Bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 30 mar 2021, 12:55
Czym jeżdzę: 1.6 GDI BLACK EDITION Biała Perła
Lokalizacja: Turek

Re: UVO Connect

Postautor: riczi83 » 18 sie 2021, 10:06

Tak mam już pobraną właśnie wersje 2.0.1 to właśnie w tej wersji zaczęło szwankować aż teraz już mam tylko cały czas -- kreski, nie szczytuje tej wartości. Reszta funkcji śmiga mogę otwierać samochód z telefonu wysyłać trasy i ustawienia do nawigacji zdalnie. Testowałeś może czy pokazuje że auto się przemieszcza w czasie rzeczywiystym masz może drugiego kierowce który akurat by się poruszał autem czy to działa.

KrzysiekG
Uzależniony
Posty: 256
Rejestracja: 06 lut 2019, 22:20
Czym jeżdzę: Sportage IV 2019 BL 1.6T-GDi

Re: UVO Connect

Postautor: KrzysiekG » 18 sie 2021, 10:48

Mam pytanie. To że do mojej jednostki nie ma opcji tego dołożyć to rozumiem. Ale może jest możliwość wymiany całej stacji multimedialnej? Są jakieś dodatkowe anteny? Wtyczki? Podejrzewam, że jest kwestia jakiejś umowy/licencji? Czy jest jakaś blokada typu component protection (jak w grupie vag)? Ktoś coś? Temat dziś być może nie jest łatwy do ogarnięcia bo praktycznie nie widzę na rynku jednostek z nowszych roczników. Ale za rok/dwa być może zaczną się pojawiać z jakichś rozbitków więc chętnie dowiem się więcej.

Pedros
Bywalec
Posty: 52
Rejestracja: 28 sty 2021, 23:37
Czym jeżdzę: Sportage Black Edition

Re: UVO Connect

Postautor: Pedros » 31 sie 2021, 09:27

Odkopuję wątek, aby nie zakładać nowego.
Moje pytanie dotyczy usług związanych z UVO Connect - a właściwie ich braku. Otóż mam auto z marca bieżącego roku i do tej pory wszystko było ok. czyli wyszukiwanie stacji paliw, informacja o pogodzie, robotach drogowych itp. Wczoraj gdy chciałem znaleźć najbliższe stacje paliw ukazał się komunikat: ,,Odbiór danych jest opóźniony.Spróbuj ponownie później." Niestety kolejne próby nic nie zmieniły. Nie działa też żadna z innych usług UVO i informacja jest podobna: opóźnienie w pobieraniu danych. Na wskaźniku zasięgu sieci w prawym górnym rogu radio wyświetla iż sieć jest dostępna. Moduł GPS działa bo nawigacja pracuje prawidłowo. Moje pytanie brzmi: czy to problem z radiem, czy też z czasowy problem z samą usługą Kia Live?

riczi83
Bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 30 mar 2021, 12:55
Czym jeżdzę: 1.6 GDI BLACK EDITION Biała Perła
Lokalizacja: Turek

Re: UVO Connect

Postautor: riczi83 » 31 sie 2021, 12:32

Jak wyżej pisałem przestało mi pokazywać ilość km do tankowania i napisałem w Sklepie Play na aplikacji UVO komentarzach i tam jest link do składania zastrzeżeń. Widziałem że też ktoś pisał o tym brakującym wskazaniu. Uzyskałem taką odpowiedź może tobie też pomoże. Ja na razie nie robiłem restartu bo nie wiem jakie ustawienia będę musiał ponownie pod siebie ustawiać, obecnie przeżyje bez tego wskazania km:

Szanowny Panie,

Prosimy o przeprowadzenie resetu jednostki multimedialnej, poprzez wciśnięcie przycisku reset (cienkim, nieostrym przedmiotem) przez ok 5 sekund znajdującym się na panelu radia. Prosimy również o sprawdzenie czy posiada Pan zainstalowaną najnowszą aplikację o nazwie „UVO Connect 2021”, po upewnieniu się prosimy wylogować się z aplikacji i zalogować ponownie.

Z wyrazami szacunku,

Karol Styś
Kia UVO Connected Support
Ostatnio zmieniony 31 sie 2021, 14:40 przez riczi83, łącznie zmieniany 1 raz.

Pedros
Bywalec
Posty: 52
Rejestracja: 28 sty 2021, 23:37
Czym jeżdzę: Sportage Black Edition

Re: UVO Connect

Postautor: Pedros » 31 sie 2021, 12:45

Dzięki za podpowiedź. Myślałem już o tym restarcie ale chcę zasięgnąć trochę informacji, bo może ktoś już miał do czynienia z tym problemem. Czekam jeszcze na telefon z serwisu bo zgłosiłem i obiecali oddzwonić.

Edit
Serwis nie potrafił odpowiedzieć na pytanie co może być przyczyną-nie mieli podobno takiego przypadku- i kazali poczekać kilka dni a jeśli nic się nie zmieni to przyjechać. Postanowiłem więc skorzystać z wariantu ,,reset". Pomogło i już jest wszystko ok. Co ciekawe reset nie zmienił mi żadnych moich ustawień :?

riczi83
Bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 30 mar 2021, 12:55
Czym jeżdzę: 1.6 GDI BLACK EDITION Biała Perła
Lokalizacja: Turek

Re: UVO Connect

Postautor: riczi83 » 09 gru 2021, 10:00

Dziś otrzymałem odpowiedź po kolejnych zgłoszeniach odnośnie wskazania km do tankowania w KIA Connect:

Szanowny Panie,
Uprzejmie prosimy o zgłoszenie się do Autoryzowanej Stacji Obsługi Kia celem przeprowadzenia fabrycznego resetu jednostki multimedialnej.
Z wyrazami szacunku,
Anna Brzozowska
Kia Connect Support

Awatar użytkownika
tyka47
Bywalec
Posty: 50
Rejestracja: 22 mar 2020, 14:57
Czym jeżdzę: 1.6 T-GDI Sportage IV (2020) v. L+Business Line+FUN

Re: UVO Connect

Postautor: tyka47 » 09 gru 2021, 12:16

U mnie też od jakiegoś czasu przestała apka "UVO" pokazywać ile pozostało do tankowania.
Ktoś na fejsie doradzał zainstalowanie apki "KIA connect"
Zrobiłem to i po zalogowaniu jest dokładnie to samo: --km"
Jak już pisałem w innym temacie 5 stycznia mam wizyte w ASO to ich pomęczę, ae wątpię czy reset stacji może cokolwiek zmienić.
Uważajcie na ludzi którzy się nie śmieją - są niebezpieczni...

Awatar użytkownika
tyka47
Bywalec
Posty: 50
Rejestracja: 22 mar 2020, 14:57
Czym jeżdzę: 1.6 T-GDI Sportage IV (2020) v. L+Business Line+FUN

Re: UVO Connect

Postautor: tyka47 » 15 gru 2022, 22:20

Minął rok od ostatniego wpisu więc, zamiast edycji nowy post.
Poprzedni problem z wyświetlaniem ile zostało km do tankowania, po prawie roku został naprawiony.
Pokazuje apka poprawnie ! :)
Ale, ale - kliencie nie tak hop !
Przestał pokazywać Drogomierz.
U mnie pokazuje - 0
Czy ktoś z Was obserwuje ten "problem" lub jakieś inne?
Uważajcie na ludzi którzy się nie śmieją - są niebezpieczni...

riczi83
Bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 30 mar 2021, 12:55
Czym jeżdzę: 1.6 GDI BLACK EDITION Biała Perła
Lokalizacja: Turek

Re: UVO Connect

Postautor: riczi83 » 03 sty 2023, 11:07

U mnie jest ta sama sytuacja. Już zgłoszenie zrobiłem na support KIA, zobaczymy czy znów rok będziemy czekali na naprawę. Kurde teraz muszę km sczytywać z licznika a nie z apki bo sobie prowadzę dziennik kosztów w aplikacji FUELIO.


Wróć do „CAR AUDIO”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap