Postautor: diselboy » 15 kwie 2020, 20:44
Maciek, a skąd ja mam do cholery wiedzieć , że ktoś ma silnik Q-coś tam a nie S-pierdu pierdu skoro w opisie ma 1,6 GDI ( i wymaga oleju z NASA a nie rafinerii Trzebinia na przykład ) ewentualnie jeszcze 4WD w opisie się pojawi. Niech sprecyzuje w wątku jakie ma dokładnie auto i pyta. Ja podaje info odnośnie mojego auta, gdzie mam tłoczki wciskane, ręczny na linkę a nie elektryczną pierdołę g... wartą. A potem ubliża mi jeden z drugim, że matematyki na poziomie podstawowym nie znam, choć mam wykształcenie po "polibudzie" albo ,że sieje zamęt. Kwarantanna wam odbija czy jak, trochę rozumu każdy ma, przecież podałem z czego korzystam i każdy "złota rączka" powinien się domyśleć, że to do mojego auta. Czy wykładać "łopatologicznie" każdemu ? Gdzie Sinus pisze, że ma "elektryczny" ręczny, czy podaje rocznik ? Pytał o przód to mu napisałem czym "z pod ręki" można to zrobić. Według tego co piszesz, ja też powinienem cofać interfejsem ? To jak do cholery zrobiłem to zestawem do wciskania tłoczków i działa w moim sportku ?
Przepraszam za ton ale mną "ciska" jak ktoś pyta a potem się na odpowiadającym wyżywa bo mu na "dekiel odosobnienie bije" Niech podskakuje do żony lub teściowej jak taki герой lub Feldheld.
PS. Nie jestem na tyle w temacie IV (i na razie mnie nie interesuje ten model) żeby wiedzieć o możliwości wystąpienia tam EPB czy innego elektrycznego szajsu, im go więcej tym gorzej dla właściciela auta, dlatego na 200% nie kupię czegoś z nadmiarem "ulepszaczy". Jeszcze mimo wieku trochę "pary" w łapie mam żeby zaciągnąć ręczny.
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T "Śmigamy po okolicach Roztocza"