Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Czy ktoś już miał rozszczelnione lusterko tzn kierunkowskaz w lusterku ? W serwisie stwierdzili, ze naprawią a nie wymienią. Jestem ciekawy czy naprawa będzie polegać na uszczelnieniu silikonem tudzież innym środkiem ? Wizyta umówiona na przyszły tydzień.
- Czestek1
- Nasz Człowiek
- Posty: 406
- Rejestracja: 30 sty 2021, 18:27
- Czym jeżdzę: Kia Sportage QL 1.7 Crdi,
Re: Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Że zdjęć z internetu wynika, że jest mała kostka dochodząca do kierunku, pewnie najpierw podejmą próbę jej uszczelnienia.
Sport Utility Vehicle Kia Sportage QL 1.7 crdi
Re: Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Zobaczymy we wtorek. Jeżeli jednak będzie zauważalna forma naprawy tzn będzie widać silikon albo inna masa uszczelniająca to na pewno będę walczyć o wymianę całego lusterka na nowe.
- Czestek1
- Nasz Człowiek
- Posty: 406
- Rejestracja: 30 sty 2021, 18:27
- Czym jeżdzę: Kia Sportage QL 1.7 Crdi,
Re: Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Sam kierunkowskaz, ten banan jest elementem wymiennym. Nie wymienią Ci całego lusterka.
Sport Utility Vehicle Kia Sportage QL 1.7 crdi
Re: Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Ok. Dziękuje
Re: Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Właśnie odebrałem z „naprawy gwarancyjnej” moja KS IV. Naprawa trwała 6,5 h i polegała na uszczelnieniu miejsca gdzie wchodzą przewody elektryczne. Tak mi powiedział pracownik przyjmujący i wydający. Szkło kierunkowskazu nadal jest zaparowane i pan powiedział, ze mieli zbyt mało czasu na usunięcie pary. Ze za dwa albo trzy tygodnie wilgoć sama wyjdzie. Naprawa nie ujęta w żadnej rubryce książki serwisowej ani nie wydany dokument potwierdzający naprawę. Serwis nie myje samochodu w przypadku napraw gwarancyjnych - tylko przeglądy. Dla mnie to kpina. Serwis to INTERBIS w Gdańsku na Kartuskiej. Nie polecam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Bywalec
- Posty: 79
- Rejestracja: 09 lut 2018, 16:57
- Czym jeżdzę: Sportage T-GDI
Re: Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Ten serwis nie myje samochodu w żadnym wypadku. Ani po pogwarancyjnej ani po przeglądzie.
Re: Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Na szczęście w okolicy jest jeszcze kilka serwisów tak wiec najbliższy przegląd zrobię gdzie indziej.
- diselboy
- Kia Masta
- Posty: 1748
- Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
- Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Wybaczcie, ale ja dziękuję servisowi za mycie auta. Wolę to zrobić sam, wiem wtedy, że użyłem gąbki czy szczotki która nie jest używana do mycia podłogi na warsztacie i aut klientów a w wiaderku mam wodę z szamponem do auta nie proszkiem IXI.
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T "Śmigamy po okolicach Roztocza"
- Czestek1
- Nasz Człowiek
- Posty: 406
- Rejestracja: 30 sty 2021, 18:27
- Czym jeżdzę: Kia Sportage QL 1.7 Crdi,
Re: Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Przez 6 h to się sprzęgło wymienia a nie uszczelnia kierunek w lusterku.
Sport Utility Vehicle Kia Sportage QL 1.7 crdi
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 507
- Rejestracja: 17 gru 2017, 17:55
- Czym jeżdzę: 1.6 T-GDI 7DCT AWD, "L" + Skoda Superb L&K 2.0 TDI 190KM
- Lokalizacja: Kraków
Re: Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Bart_Z pisze: Naprawa nie ujęta w żadnej rubryce książki serwisowej ani nie wydany dokument potwierdzający naprawę
Ale masz jakieś zlecenie, które wydano ci gdy przyjmowano samochód do naprawy? Coś pewnie wyszło z drukarki i podpisywałeś?
Bart_Z pisze: Serwis nie myje samochodu w przypadku napraw gwarancyjnych - tylko przeglądy
Znaczy mają za dużo klientów. Co oznacza, że jest to sygnał dla KIA Motors Polska na poszerzenie ilości punktów dealerskich, a w istniejących na audyt procedur obsługi klienta.
@gisio - zgłaszam się do programu Tajemniczy Klient
Re: Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Zlecenie podpisałem ale nie otrzymałem kopii. Otrzymałem kopię wypożyczenia samochodu zastępczego.
Samo podejście „jaśnie pana” przyjmującego zgłoszenie, działa na klienta odstraszająco. I nikt nie oczekuje czerwonego dywanu czy szampana a tylko zwyczajowe „dzień dobry, proszę jeszcze chwile poczekać, może napije się pan kawy” i takie tam.
Samo podejście „jaśnie pana” przyjmującego zgłoszenie, działa na klienta odstraszająco. I nikt nie oczekuje czerwonego dywanu czy szampana a tylko zwyczajowe „dzień dobry, proszę jeszcze chwile poczekać, może napije się pan kawy” i takie tam.
Re: Rozszczelnione lusterko KS IV 21’
Nie chcę już rozdrapywać ran ale przeraża mnie jakość obsługi ASO i odpowiedź KIA Polska
Co jak faktycznie będzie potrzeba realizacji gwarancji ???
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Co jak faktycznie będzie potrzeba realizacji gwarancji ???
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wróć do „MODEL SPORTAGE IV OD 2015 roku”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika