Strona 5 z 11

Re: Lifting

: 20 maja 2018, 14:45
autor: Owca007
To ja na to wszystko powiem (napiszę) SORENTO 3 i 3 FL i tak jest od sportka 3 jak i 4 ładniejsza :devil:.

Re: Lifting

: 20 maja 2018, 14:55
autor: Thomaster
Owca007 pisze:To ja na to wszystko powiem (napiszę) SORENTO 3 i 3 FL i tak jest od sportka 3 jak i 4 ładniejsza :devil:.


W pełni się zgadzam i od razu przyznaję, że podobnie jak na RR Evoque poprostu mnie nie stać :)

Re: Lifting

: 20 maja 2018, 17:07
autor: Cav
A ja nad Evoque się zastanawiałem.
I o ile cena zakupu (używki) jeszcze by przeszła, to miał podstawowy minus - brak 7 letniej gwarancji.
Co w połączeniu z legendarną awaryjnością Land Roverów i cenami w serwisach, zdecydowało że doszedłem do podobnych wniosków.
Nawet jak by się udało wydolić finansowo, to wolałbym taki worek kasy stracić na podróże po świecie, niż na wypełnianie garażu.
Chociaż jak wygram 385 mln w Euro Jackpot, to może przestanie mi to przeszkadzać... ;-)

Re: Lifting

: 20 maja 2018, 20:02
autor: listomek2014
Panowie i Panie jest to wątek o lifitngu IV i skupmy się na tym może ktoś ma coś na temat cena i Kiedy itp.bo nudą tu wieje

Re: Lifting

: 20 maja 2018, 20:25
autor: maestro
Według kilku niemieckich źródeł internetowych w sprzedaży ma pojawić się na początku 2019 r. Jeśli chodzi o silniki .... oprócz informacji że będzie wersja hybrydowa 48-voltowa połączona z silnikiem diesla jest informacja, że prawdopodobnie zastąpiona zostanie wersja 1.6 GDi silnikiem 1.0 t-gdi.

Re: Lifting

: 20 maja 2018, 20:50
autor: diselboy
O ! i ta kombinacja "klekot" + elektryka mi się podoba, niestety "facjata i zadek" 4 już nie. silnik 1,0 to chyba nieporozumienie, bedzie sie krecił szybko jak wiertarka u dentysty (łącznie z efektaki akustycznymi i wytrzyma zapewne tylko 200 kkm przebiegu.

Re: Lifting

: 21 maja 2018, 08:31
autor: Bob38
Moim zdaniem, jeśli oczywiście zdjęcia są prawdziwe, lifting jest ok. subtelny i delikatny.
Jeśli zaś chodzi o ogólne postrzeganie Sportage 4 - to już się przyzwyczaiłem [hihihi] chociaż na początku wcale mi się nie podobał, kupiłem go ponieważ środek auta mnie zauroczył, z zewnątrz bardziej podobała mi się Sportage III i zdecydowanie Hyundai Tucson. Ale przecież jeżdżąc widzę środek i nie interesuje mnie czy komuś się podoba zewnętrzna obudowa [zlosnikok]

Re: Lifting

: 21 maja 2018, 18:32
autor: geegles
Ja miałem oba SL jak i QL.

Lepiej jeździło mi się III, ale jeśli ktoś mi powie, że jakość wykończenia III i IV można porównać to sturlam się ze śmoechi z Kasprowego do Kuźnic.

Re: Lifting

: 21 maja 2018, 18:44
autor: Cav
geegles pisze:Ja miałem oba SL jak i QL.

Lepiej jeździło mi się III


Z jakiegoś konkretnego powodu?

geegles pisze:, ale jeśli ktoś mi powie, że jakość wykończenia III i IV można porównać


A co rozumiesz przez "jakość wykończenia"?
Rodzaj użytego plastiku, czy coś bardziej niewymiernego?

Bo plastiki w obu są podobne - w tym sensie, że w żadnym z tych modeli nie są choćby dobre, ale w obu są dużo lepsze niż w autach budżetowych, albo klasy B-suv.

Z ciekawostek - taki Tucson ma na górze deski rozdzielczej duże połacie twardego plastiku, a to przecież droższe auto niż Sportage.
Zarówno KS III jak i KS IV mają w tym miejscu miękki plastik - lepszy i w dotyku i na wygląd.

Re: Lifting

: 21 maja 2018, 20:54
autor: mich_biel
Na forach niemieckich przeczytałem że prawdopodobnie premiera KS IV FL będzie na salonie w Paryżu w październiku tego roku.
Dealer w Katowicach zapewniał mnie od 3 miesięcy że będzie można zamawiać wersję FL od czerwca tego roku.
Kiedy dzwoniłem 2 miesiące temu na infolinię KIA to nic nie wiedziano wogóle o liftingu kiedy będzie i odesłano mnie abym napisał maila gdzieś do serwisu KIA, po napisaniu dostałem tylko odpowiedź że lifting będzie na pewno w drugiej połowie 2018 roku.
Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię KIA i się zdziwiłem bo powiedziano mi że produkcja wersji FL rusza od lipca tego roku.
Natomiast kiedy można zamawiać nie wiedzą trzeba się kontaktować z salonami (ja i tak czekam na telefon).

Re: Lifting

: 21 maja 2018, 21:39
autor: bykman
Uśmiałem się czytając wasze posty powyżej, która generacja kijanki jest lepsza, ładniejsza, lepiej spasowana...

Wszyscy jeździmy BUDŻETOWYM samochodem z Korei!!!

Niektórzy się tu spinają jakby to było forum ferrari, bugatti, tudzież bentleya...:)
Wyluzujta chłopy bo pikawka cierpi...

Pozdrawiam

Re: Lifting

: 21 maja 2018, 21:40
autor: geegles
Cav - lepiej jeździło w zakrętach, miałem wrażenie, że jest bardziej stabilny. No i na śniegu SIV zachowuje się strasznie (ale być może to kwestia braku umiejętności jazdy 4x4).

Co do wykończenia, to ogólnie rzecz biorąc materiały są lepszej jakości, tylko też pytanie czy to nie kwestia różnicy w wersji wyposażenia L a GTline.

Re: Lifting

: 22 maja 2018, 08:27
autor: Bob38
bykman pisze:Wszyscy jeździmy BUDŻETOWYM samochodem z Korei!!!

Wszystko zależy jaki kto ma budżet. Jeśli dla Ciebie koszt ponad 100 tys. zł to budżetówka... [zdziwiony]
Wiele osób nie ma w garażu drugiego auta z rodziny ferrari, bugatti czy bentleya, wobec czego omawiamy i dyskutujemy na temat nam bliski, czyli Kia Sportage. Nawet jeśli jeździlibyśmy picanto to omawialibyśmy różnice, zalety czy wady właśnie picanto... Wobec tego Twoja wypowiedź jest dla mnie zaskakująca.
Pozdrawiam

Re: Lifting

: 22 maja 2018, 15:55
autor: Adek
Przymierzałem się do zakupu trójki, ale jak na żywo zobaczyłem w salonie IV, chwilę w niej posiedziałem to już wiedziałem, że muszę ją mieć, zupełnie przestałem myśleć o innych opcjach ;) KS III owszem kiedyś mi się podobała, ale to było zanim pojawiła się IV, ale czy to znaczy, że co chwila muszę pisać o szkaradnym zadzie III i nudnej mordce?

Re: Lifting

: 22 maja 2018, 16:05
autor: norbert_p1
Prawda jest taka, że przed i po lifcie KS IV jest z wyglądu do bani i nie robi takiego efektu "woow" jak KS III w momencie premiery. Jakoś nawet w mediach nie ma "ochów" i "achów" odnośnie KS IV. Ot, zwykłe auto. Teraz po dłuższym stażu na rynku KS IV się opatrzyła jakoś... Lecz nadal przód jest blee. Tył jest taki sobie, ale gorszy niż w KS III po FL. Różnica na plus to wnętrze i silnik 1.6 TGDi. Na pewno nie pobije w sprzedaży KS III.

Re: Lifting

: 22 maja 2018, 17:25
autor: Bluesky
Sprzedaż ogółem KSIII w IV 2015 - 383, KSIV w IV 2018 - 571

Re: Lifting

: 22 maja 2018, 17:53
autor: Cav
bykman pisze:Wszyscy jeździmy BUDŻETOWYM samochodem z Korei!!!

Zgadza się.
Wcześniej miałem Dustera - jego spokojnie można nazwać budżetówką, Sportage to tak 1,5 klasy wyżej.

Re: Lifting

: 22 maja 2018, 17:56
autor: Cav
Bluesky pisze:Sprzedaż ogółem KSIII w IV 2015 - 383, KSIV w IV 2018 - 571


A skąd akurat takie dziwne zestawienie?
Podaj średnią sprzedaż w roku z całego okresu sprzedaży, bo takie wybiórcze dane pachną manipulacją z kilometra.

Re: Lifting

: 22 maja 2018, 18:07
autor: Bluesky
Nie są to żadne wybiórcze dane. Przecież nie podam ilości sprzedaży nowych KSIII z IV 2018. IV 2018 jest ostatnim pełnym miesiącem, za który opublikowano wielkość sprzedaży nowych aut w Polsce. Porównałem je do analogicznego miesiąca w 2015 r., w którym sprzedawała się KSIII. Jeśli chcesz porównać inne miesiące sprzedaży - zapraszam do sieci.

Re: Lifting

: 22 maja 2018, 18:12
autor: Cav
Bluesky pisze:Nie są to żadne wybiórcze dane.

Oczywiście że są.
Bluesky pisze:Przecież nie podam ilości sprzedaży nowych KSIII z IV 2018. IV 2018 jest ostatnim pełnym miesiącem, za który opublikowano wielkość sprzedaży nowych aut w Polsce.

No i co w związku z tym?
IV 2015 był ostatnim miesiącem za który opublikowano sprzedaż KS III?
Bluesky pisze:Porównałem je do analogicznego miesiąca w 2015 r.

Dlaczego akurat z tym miesiącem?
Gdybyś jeszcze porównał do kwietnia w 3 roku sprzedaży KS III, miałoby to może jakikolwiek sens.
Choć i tak niewielki, bo moda na suvy w 2018 jest zasadniczo różna, od takiej samej w 2012 r.

Re: Lifting

: 22 maja 2018, 18:21
autor: Bluesky
W sieci jest pełno danych. Porównuj sobie miesiące, lata jakie chcesz.