maestro pisze:Rozumiem ludzi kupujących auta używane, bo są tańsze,
Problem w tym, że KS IV jako używane również są i były dostępne - więc cała Twoja teoryjka bierze w łeb.
Naprawdę zamiast KS III z grudnia 2014, można było kupić KS IV z 2015 - wystarczyło chcieć.
Tyle że nie chciałem, nie chcę i bardzo żałuję że lifting nie poprawił przodu KS IV, na co bardzo liczyłem.
maestro pisze:Gdybyśmy zestawili obok siebie nową III i IV w tej samej cenie, jestem w 100 % przekonany że kolega Cav wybrałby IV, za wyższą jakość, lepsze wyposażenie,
Kolejny problem w tym, że nie za bardzo widać tą wyższą jakość nowszego modelu, materiały są podobne, siedzenia równie kiepskie (dlatego wymieniam fotele w KS III na Recaro i mam zamiar korzystać w nich również w następnym aucie, może w KS V, może w zapowiadanym Ceed Suv).
A wyposażenie KS IV ma wręcz gorsze niż KS III - np brak klimatyzowanego schowka czy gniazda 12V w bagażniku.
Klimy w schowku używam latem codziennie, a gniazda w bagażniku przy każdym dłuższym wyjeździe z lodówką turystyczną.
Nie wiem co by mogło mi zrównoważyć brak klimy w schowku - w poprzednim aucie nie miałem, więc musiałem sobie zrobić sam, ale efekt nie był tak dobry jak fabryczne rozwiązanie w KS III, które w 1/2 h jest w stanie schłodzić dwie butelki 1,5 l.
Brak tego elementu wyposażenia w aucie tej klasy to jakiś ponury żart.