1.6. T-GDI CHIP TUNING + LPG a Utrata GWARANCJI Co lepsze?
: 11 sie 2017, 13:24
Jak W temacie potrząsnę trochę własnymi Portkami bo szczerze... No nie wiem , ryzykować utratę gwarancji auta (gdzie i tak mam płacić za przeglądy po 400 czy 800zł rocznie lub do 15.000 tys km inaczej utracę gwarancje), dodatkowo płacąc drożej za płyny i inne filtry o jakieś ~40% niż w hurtowni części... gdzie KIA serwis tylko popatrzy czy ładnie wygląda auto od spodu i doleje może trochę lotosu do silnika (realia) ,
CZY: zapłacić ~1600 zł za chip tuning podnosząc moc o około 50 km + ~85 momentu obrotowego i zmniejszenie o ~10% tym samym spalanie (3 lata gwarancji) link do przykładowego setu z KRK silnik 1.6 T-gdi (lecz w tusonie) chiptuningpro.pl/chip-tuning/hyundai-tucson-1-6-t-gdi-177-km/
w dodatku zainstalować LPG za ~6000zł (5 Lat gwarancji) i zmniejszyć koszt jazdy o połowę (w tej cenie jest specjalna instalacja do tego silnika kt teraz wychodzi na rynek) i suma sum stracić tą "Gwarancję"
Dylemat męskiej blondynki
CZY: zapłacić ~1600 zł za chip tuning podnosząc moc o około 50 km + ~85 momentu obrotowego i zmniejszenie o ~10% tym samym spalanie (3 lata gwarancji) link do przykładowego setu z KRK silnik 1.6 T-gdi (lecz w tusonie) chiptuningpro.pl/chip-tuning/hyundai-tucson-1-6-t-gdi-177-km/
w dodatku zainstalować LPG za ~6000zł (5 Lat gwarancji) i zmniejszyć koszt jazdy o połowę (w tej cenie jest specjalna instalacja do tego silnika kt teraz wychodzi na rynek) i suma sum stracić tą "Gwarancję"
Dylemat męskiej blondynki