Strona 1 z 2

Akcja serwisowa

: 08 maja 2017, 14:45
autor: wolansky
Witam. Jeżeli kogoś to interesuję, to KIA prowadzi akcję serwisową dotyczącą "uszczelnienia" zamków w tylnych drzwiach. Twierdzą, że do zamków może dostawać się woda. Godzinna wizyta w serwisie i jest (mam nadzieję) po problemie.
Pozdrawiam

Re: Akcja serwisowa

: 08 maja 2017, 22:50
autor: leon_tm
Dzięki! Dodatkowo zapytam: gdzie można uzyskać informacje o akcjach serwisowych?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Re: Akcja serwisowa

: 09 maja 2017, 06:37
autor: Tom16v
O który rok lub vin chodzi

Re: Akcja serwisowa

: 09 maja 2017, 07:15
autor: wolansky
O akcji zostałem poinformowany podczas wymiany oleju, ale że nie mieli części umówiony zostałem na inny termin. Ja mam rocznik 2016.

Re: Akcja serwisowa

: 09 maja 2017, 07:37
autor: JanuszK
Witam,
Miałem to przy ocenie powłoki lakierniczej. Akcja serwisowa jest dostępna od kilku miesięcy.
Miałem poprawiane tylne drzwi w marcu, w niecałą godzinkę.
Pozdrawiam
Janusz

Re: Akcja serwisowa

: 09 maja 2017, 07:45
autor: Wiktor 5
Czyli jeśli odbierałem auto w marcu 2017, to usterka powinna być już usunięta? Gdzie oprócz serwisu można sprawdzić aktywne akcje serwisowe dla poszczególnych pojazdów?

Re: Akcja serwisowa

: 09 maja 2017, 08:09
autor: czyzyk64

Re: Akcja serwisowa

: 09 maja 2017, 18:32
autor: areq10
JanuszK pisze:Witam,
Miałem to przy ocenie powłoki lakierniczej.


przegląd lakieru robi się chyba dopiero po 2 latach, przy przeglądzie technicznym?

Re: Akcja serwisowa

: 09 maja 2017, 18:42
autor: 11201mariusz
Po 2 latach lub 30 tyś km zależy co pierwsze nastąpi wg Instrukcji

Re: Akcja serwisowa

: 10 maja 2017, 07:04
autor: JanuszK
przegląd lakieru robi się chyba dopiero po 2 latach, przy przeglądzie technicznym?


Witam,
Powiedziano mi , że po pierwszym roku mam przyjechać na kontrolę powłoki lakierniczej
/przeglądy co 2 lata, powłoka lak. co roku/
Pozdrawiam
janusz

Re: Akcja serwisowa

: 10 maja 2017, 07:17
autor: snajper
To dziwne trochę że po roku kazali przyjechać.
Przegląd lakieru jest przy pierwszym przeglądzie .

Re: Akcja serwisowa

: 10 maja 2017, 08:52
autor: c44
Przegląd powłoki lakierniczej robić należy co roku, w ramach czegoś co nazywa się chyba "Family like care" czy jakoś tak i kosztuje, a jakże około 60 zł.

Re: Akcja serwisowa

: 10 maja 2017, 10:36
autor: snajper
Nie zgodzę się z tym.
Przegląd powłoki lakierniczej przy pierwszym przeglądzie mechanicznym.
Chyba że masz SP III. Może przy SP III jest po pierwszym roku.

Re: Akcja serwisowa

: 10 maja 2017, 10:40
autor: snajper
Byłem w zeszłym tygodniu w ASO na aktualizacji navi i wymianie oleju.
Poinformowali mnie tylko o akcji serwisowej .
Jak bym musiał robić przegląd lakieru to by powiedzieli bo autko ma rok.

Re: Akcja serwisowa

: 10 maja 2017, 10:42
autor: 11201mariusz
Podstawa - sprawdź instrukcje co przy przeglądach jest napisane i nie słuchaj ASO i doradców. Temat na Forum poruszany - ważny zapis w książce a tam było kilka wariantów. Osobiście pytałem w Kia Polska i tam wskazali kierowanie się książką i zapisami w niej a nie decyzją Pana w ASO. Stanęło, że powłoka przy przeglądzie okresowym - a jak zrobisz częściej co rok to Twoja decyzja i pieniądze

Re: Akcja serwisowa

: 10 maja 2017, 10:50
autor: snajper
zgadzam się z Tobą 11201mariusz

Dla zainteresowanych

: 16 sie 2017, 12:35
autor: vic1
This bulletin is issued to inform about the additional installation of water channel covers in order to prevent water from entering into the rear door latches on Kia Sportage QLe.



■Symptom/condition

If water gets into the door latch, digital cluster indicates open door, despite the fact that door is closed.

word_image

■Cause

Entering water causes rust of the rear door latch connector.

word_image

■Countermeasure/remedy

If the vehicle is one of those listed in VIN list, always install water channels to the both sides as shown in the procedure down below. If customer coming to the workshop, is already complaining about the described symptom, replace the defective rear door latch with new one.


Applicable Vehicles


■ Model: Sportage (QLe) produced in KMS,
■ Applicable vehicle production date range: From 27th of October 2015 ~ 13th of June 2016

■ Applicable VIN range: From U5YPK81C4GL000191 ~ U5YPH81ABHL117317

■ Area: Bahrain, UK, GERMANY, ITALY, Saudi Arabia, SEYCHELLES, BELGIUM, SPAIN, REUNION, MAURITIUS, Syria, IRELAND, Netherlands, ISRAEL, Poland, Hungary, SWEDEN, FRANCE, FINLAND, U.A.E, CANARY ISLAND, Slovakia, TURKEY, AUSTRIA, MEXICO, NORWAY, PORTUGAL, KUWAIT, OMAN, QATAR, Bulgaria, Ukraine, GREECE, Slovenia, MARTINIQUE, Estonia, Montenegro, Serbia, CYPRUS, JORDAN, Switzerland, ICELAND, EGYPT, Croatia, Gibraltar, MALTA, Russia, F. GUYANA, Iraq, LEBANON, Romania, Macedonia, Albania, PALESTINE, ALGERIA, TUNISIA, Burkina Faso, DENMARK, CAPE VERDE, MOZAMBIQUE, SUDAN, CAMEROON, SENEGAL, MALAWI, MALI, Belarus, ANGOLA, GHANA, MOROCCO, Gabon, SOUTH AFRICA

Re: Akcja serwisowa

: 10 paź 2017, 17:28
autor: areq10
wlaśnie wezwano mnie na akje serwisową, dotyczy zapewne tylnych drzwi, nie robią tam jakiejś fuszerki, robił to już ktoś :P?

Re: Akcja serwisowa

: 10 paź 2017, 19:17
autor: mkkrk
Robiłem, spokojnie, nic nie zepsuli :)

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka

Re: Akcja serwisowa

: 05 mar 2018, 16:24
autor: mojawielka
A gdzie można rozszyfrować VIN Kia ? szukałem i niczego sensownego nie znalazłem , chyba że inaczej można znaleźć datę produkcji auta - dokładniejszą . Nie wiem jak ten zakres Vinów czytać - auto niby mam z września ale to w salonie się pojawiło w tym czasie

Re: Akcja serwisowa

: 13 mar 2018, 12:28
autor: proxsima6
Witam,

W karcie pojazdu chyba powinna być dokładna data produkcji.

Pozdrowienia,