silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Baza wiedzy i opinie dotyczące silnika. Raporty awaryjności i spalania.
Awatar użytkownika
cisco
Nasz Człowiek
Posty: 805
Rejestracja: 27 paź 2011, 00:11
Czym jeżdzę: Sorento XL 2.0 CRDi 185KM, AT, AWD Black Pearl
Lokalizacja: okolice Warszawy

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: cisco » 30 sie 2012, 15:14

No tym razem to ładnie pocisnąłeś :oki: Dobrze, że za free i nie wystąpiłeś w TV :lol:
Jak prowadzenie przy Vmax? stabilnie czy nosi na boki? ;)
SORENTO XL 2.0 CRDi 185KM, AT, AWD, SunRoof, Black Pearl

ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1312
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: ZygJe » 30 sie 2012, 17:18

Zadziwiająco dobrze, tzn. prowadzenie takie samo jak przy np 120. Zadziwiająco cicho mimo obrotów ~4,5k i opływu cegły. Co więcej trafiłem po przekroczeniu 200 na zakręt i poczułem lekką dozę nieśmiałości, ale poszło gładko bez najmniejszych niespodzianek, tak, że bardzo pozytywnie :)
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...

***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

Awatar użytkownika
Zibi70
Expert
Posty: 980
Rejestracja: 08 maja 2012, 13:58
Czym jeżdzę: Sportage 1.6 GDI XL SLS
Lokalizacja: Warszawa / Tarnowskie Góry (ale słoikiem nie jestem) ;-)

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: Zibi70 » 30 sie 2012, 18:55

A tu się jakiś cienias lansuje z 200 km/h
http://www.youtube.com/watch?v=2BpKJu8Pcss

[hihihi]
Kiedyś miałem ładny podpis, ale dawno mnie nie było i se poszedł... pojechał. [zdziwko]

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: gasewo » 30 sie 2012, 19:13

Potwierdzam słowa ZygJe :-) praktycznie nie czuć różnicy w prowadzeniu pomiędzy 120 a 200. Jedyna rzecz która może przeszkadzać to powyżej 200 okno dachowe, a właściwie powietrze odbijające się od niego, zaczyna hałasować. Niemniej jednak po zasłonięciu rolety Halinę słychać już tego. Druga sprawa to taka że przecież codziennie nie jeździmy ponad 200 km/h.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Between two evils, I always pick the one I never tried before

Awatar użytkownika
kasia_mm
MODERATOR
Posty: 1542
Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
Lokalizacja: Warszawa

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: kasia_mm » 30 sie 2012, 19:14

hmm co do tego filmu - 200km/h i tylko 3,5 tys obrotow? ja wiem ze to diesel ale nie za malo? nie dziwne to?

Awatar użytkownika
mariuszeks
Bywalec
Posty: 141
Rejestracja: 21 lis 2011, 21:02
Czym jeżdzę: KS 1,6 GDI/L/D2A/SRK....
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: mariuszeks » 30 sie 2012, 19:42

Wskaźnik obrotomierza... się zaciął :oki:

Awatar użytkownika
kasia_mm
MODERATOR
Posty: 1542
Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
Lokalizacja: Warszawa

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: kasia_mm » 30 sie 2012, 20:01

no wlasnie wiec to takie bylo 200km/h.....

ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1312
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: ZygJe » 30 sie 2012, 21:35

Kasia to jest posible :) Diesel zaczyna tracić parę właśnie ok 3-3,5k.obr chociaż mi wydawało się, że u mnie przy tych ~215 licznikowych było 4,5k ale tylko "rzuciłem okiem" i może źle zobaczyłem.
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...

***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

Awatar użytkownika
kasia_mm
MODERATOR
Posty: 1542
Rejestracja: 11 lut 2011, 08:46
Czym jeżdzę: KS 2.0 Gdi 2015r. L + Navi
Lokalizacja: Warszawa

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: kasia_mm » 30 sie 2012, 22:29

nie neguję - kocham benzyniaki i z dieslem mialam tylko doczynienia w służbowej (tfu bleee..) Vectrze ;) kilka lat temu, ale to też były inne diesle...

ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1312
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: ZygJe » 30 sie 2012, 23:08

Ja też kocham benzyniaki - a diesel jest z rozsądku i trochę dla tego, że to najmocniejszy silnik w KS (w Europie). Od grudnia zrobiłem ponad 30kkm....
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...

***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

tomala72
Bywalec
Posty: 86
Rejestracja: 15 sie 2011, 09:19
Czym jeżdzę: Sportage 2.0 crdi 184 KM XL
Kodiaq 2.0 tdi 190 KM 4x4 Style

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: tomala72 » 03 wrz 2012, 23:37

Ja właśnie wróciłem z wakacji znad morza. W obie strony +- 1400 km. Wiekszą część trasy pokonałem na tempomacie (A-140 km/h; S-120 km/h) i średnie spalanie 7,2 l/100 km. Były odcinki, że musiałem pogonić do 170-180 km/godz. Droga głównie A-2 i S-3 (A-6 i S-6). Dla mnie super wynik 650 km. w jedną stronę z postojami niecałe 7 godzin.

Nico
Bywalec
Posty: 25
Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:36
Czym jeżdzę: 2.0crdi XL a/t Black.
Gadu Gadu: 82121

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: Nico » 10 wrz 2012, 22:00

Ja naprawdę nie wiem jak wy robicie takie rezultaty mi się tylko raz udało zejść do spalania 9.7 litra 2000km w jedną stronę i powrót ....a normalnie to minimalne spalanie to ja mam 10litrów w porywach do 11stu.....Oczywiście w pełni wykorzystuje zalety 2.0crdi 184km
Jak mnie rozpoznać ??? ---brak naklejek nawet na szybie przedniej....

chudybeta
Nowy
Posty: 14
Rejestracja: 16 sie 2012, 13:44
Czym jeżdzę: SKODA

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: chudybeta » 26 wrz 2012, 09:05

Witam wszystkich
Stoję przed trudnym wyborem chce kupić sportage 2.0 184 crdi. Byłem na 2 jazdach próbnych i jakoś tych 184 KM nie czuć. Między wersją 136 a 184 niewielka różnica "moje odczucia" . Obecnie jeżdżę skodą octawią 1.9 chipowaną do 146 i wydaje się mi że moja oktavka lepiej śmiga od sportage 184. Może nowy samochód i trzeba się przyzwyczaić i nauczyć się wykorzystywać tą moc:]. Pytanie do użytkowników Sportage 2.0 crdi 184. Jak jest z elastycznością podczas wyprzedzania ??
Dzięki i Pozdrawiam


Ps. SPALANIE W KATALOGU SPORTAGE MIERZONE JEST NA HAMOWNI ZGODNIE Z NORMAMI :) WIĘC +1,5-2 LITERKI

wlodek3
Bywalec
Posty: 48
Rejestracja: 15 mar 2011, 19:55
Czym jeżdzę: Sportage 2.0 CRDI 184KM 4WD
Lokalizacja: Warsaw

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: wlodek3 » 26 wrz 2012, 14:17

Mam ten silnik w automacie. Generalnie mam wrażenie że zbiera się dosyć powoli w obszarze 80-110 km/h, bo już wrzucona szóstka i nie zawsze redukuje. Szybciej jednak się zbiera przy 110-140km/h.
Cieszę się swoim 2.0 CRDI 184KM 4WD, ATE, SRK, LST, NVN, SRN, AW8, MET, itp.. itd..

Nico
Bywalec
Posty: 25
Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:36
Czym jeżdzę: 2.0crdi XL a/t Black.
Gadu Gadu: 82121

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: Nico » 27 wrz 2012, 22:11

Jak jestes ze śląska z przyjemnością mogę stanąć na światłach z octavką .....Panowie na jeżdzie próbnej trzeba uważać bo ja miałem załączony tryb eco i dopiero jak wyłączyłem to się zaczeła jazda ...Wszystko zależy od osoby kierującej....Panowie zawsze można przełączyć na manuala i ciągnie trochę lepiej....
Jak mnie rozpoznać ??? ---brak naklejek nawet na szybie przedniej....

chudybeta
Nowy
Posty: 14
Rejestracja: 16 sie 2012, 13:44
Czym jeżdzę: SKODA

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: chudybeta » 28 wrz 2012, 09:44

Duża jest różnica na włączonym eco???

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: gasewo » 28 wrz 2012, 09:53

Nie wiem jak w tym silniku ale u mnie czuć wyraźnie różnice tzn. silnik wkręca się na wyższe obroty, szybsza reakcja na wciśnięcie pedału gazu (praktycznie lekkie "muśnięcie" wystarczy żeby zaczął przyspieszać) a co za tym idzie odczuwalnie mniejsza turbo dziura. Są też niestety minusy, a właściwie tylko jeden w moim przypadku - spalanie wzrasta o połowę :-D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Between two evils, I always pick the one I never tried before

chudybeta
Nowy
Posty: 14
Rejestracja: 16 sie 2012, 13:44
Czym jeżdzę: SKODA

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: chudybeta » 28 wrz 2012, 14:10

a wszystkie modele sportage mają ten tryb eco??
ps
Opłaca się brać szklany dach chodzi o co czy w lato nie będzie promieniowało ciepło a w zimę odwrotnie? Dziwne pytanie ale
u mnie w skodzianie jest gruba zasuwa natomiast w sportagu tylko materiałowa.

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: gasewo » 28 wrz 2012, 16:27

Co do trybu ECO to nie mam pewności ale zdaje mi się, że powinien być w każdej wersji.
Jeżeli chodzi o szklany dach to bez wahania wziąłbym go jeszcze raz i napewno w przyszłości, jak będę zmieniał samochód, będę szukał aut które go posiadają. Swoja kijanke odebrałem w kwietniu tego roku i od tego momentu zasunąłem roletę może 3-4 razy podczas czyszczenia wnętrza :D Ja nie odczuwałem żadnego dyskomfortu podczas korzystania z tego rozwiązania (a w Korei temeperatury są o wiele większe niż w Polsce). Oczywiście, mimo iż okno dachowe jest przyciemniane i teoretycznie odbija promienie UV, podczas upałów (mam na myśli 36-40 st.) czuć, że słońce świeci ale nie jest to nie do wytrzymania, a wręcz bym powiedział, że dla mnie jest to przyjemne uczucie, gdzie siedzisz na klimatyzowanym fotelu a z góry czujesz trochę ciepełka [zlosnik2] (odczucia prawie takie jakbyś siedział zanurzony do szyi w basenie na słońcu :lol: ). Poza tym w miesiącach kiedy nie trzeba używać klimatyzacji ale jest na tyle ciepło, że można otworzyć okno, czy stojąc w korku (nie wspominając o tym, że określenie "romantyczna kolacja nad jeziorem pod gołym rozgwieżdzonym niebem" nabrała nowego znaczenie [rotfl1] )wolę otworzyć właśnie okno dachowe, niż szyby boczne bo i hałas jest mniejszy i mniej spalin się dostaje. Jedynym mankamentem, szczególnie dla wysokich osób (sądzę, że powyżej 180 cm, ja mam 172 cm więc mi to nie przeszkadza) może być to, że posiadając okno dachowe trzeba liczyć się z obniżeniem podsufitki. Podsumowując, osobiście uważam, że 4.000 zł wydane na okno dachowe to dobra inwestycja :)
Between two evils, I always pick the one I never tried before

chudybeta
Nowy
Posty: 14
Rejestracja: 16 sie 2012, 13:44
Czym jeżdzę: SKODA

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: chudybeta » 28 wrz 2012, 18:38

To lipa ją mam 196 cm . A Twoja kianka nie europejska. Bo te co wyjeżdżają z zylna ni mają wentylowanych foteli ;( szkoda. Pozdrawiam

Kudec
Bywalec
Posty: 39
Rejestracja: 29 cze 2012, 19:37
Czym jeżdzę: CRDI 184KM, Awd, A/T, Sand Track
Gadu Gadu: 71407
Lokalizacja: Łódź/Warszawa

Re: silnik 2.0 CRDI wersja 184KM

Postautor: Kudec » 30 wrz 2012, 00:41

Zrobiłem dziś trasę Służewiec-Częstochowa-Służewiec. Razem 450 km. Spalanie z całej trasy wyszło 8,0l/100km.
Od Mszczonowa do Piotrkowa na gierkówce wciąż jednym pasem 60-80km/h więc na koniec tego odcinka było średnie 7,6.
Potem właczyłem tempomat do samej Częstochowy na 120km/h i podroslo mi do rzeczonych 8,0.


Wróć do „SILNIK”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap