Chcę przekazać dla potomnych.
Kia Sportage 3 rok 2011 2.0 benzyna + gaz od 65tys. 120 kw automat 160 tys . Olej wymieniany co 15 tyś. Auto jeździ tylko drogami ekspresowymi i autostrada max 120km/h zero pałowania. Olej Motul. Usłyszałem stuki w silniku na początku na zimnym silniku.
Zacząłem szukać problemu. Regulacja luzów zaworowych nic nie przyniosła. Kontrola napinacz i łańcucha nic nie przyniosła. Typowe u mechaników jeździć kontrolować. Stukot klekot zaczął się nasilać.
Diagnoza....
Luzy na sworzniach korbowodów. Porysowane cylindry. Cylindry szt 3 uderzały w głowice.. lekko . Było widać, że nie było nagaru na tłokach.
Naprawa..
Regeneracja głowicy zaworów, uszczelniacze, szklanki, regulacja. Wymiana korbowodów, panewek, tłoków. Frezowanie cylindrów i wstawienie nowych wraz z nowymi tłokami.
I teraz nie stuka. Kosztowna operacja, ale pamiętajcie czasem bywa gorzej więc głowa do góry.
2.0 benzyna 120 kW automat - stuki w silniku
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 paź 2022, 19:37
- Czym jeżdzę: Kia sportage 3 2011 2.0 4x4 automat
Re: 2.0 benzyna 120 kW automat - stuki w silniku
Hej.ile kosztowala naprawa? Pozdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika