Strona 2 z 5

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 20 paź 2013, 21:45
autor: Edgar
-teraz rozumiem zapis w gwarancji "co 15000km lub 12m dodać dodatek do paliwa" [rotfl1]

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 20 paź 2013, 21:57
autor: Frugo
diselboy bzdury prawisz, na gazie z niemiec zawsze wiecej kilometrów na baku robiłem, niż na tankowanym z polski. Różnica 20 - 25 km. Na gazie już nie jeżdzę od 4 lat (paliwo mam na mysli :) ) nie sądzę, by się gaz w DE zmienił.

: 20 paź 2013, 22:13
autor: Navkol
Lubryfikacja .. czy to jest wątek PORNO?
:mrgreen:

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 20 paź 2013, 22:15
autor: Frugo
A głodnemu chleb na myśli :)

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 21 paź 2013, 21:51
autor: karlos
Widać kto pornole ogląda. Nigdy nie skojarzyłbym w podobny sposób heheheh. A wracając do tematu czy ktoś z posiadaczy benzynowych wersji KS jeździ na LPG?

http://gazeo.pl/na-biezaco/wiadomosci/2012/Niemcy-pol-miliona-aut-na-LPG,wiadomosc,6264.html

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 20 lis 2013, 13:58
autor: selva
Ja się złamałem i wrzuciłem lpga w autko. ;)

Po trzech latach spalania średnio 10-11 l/100km (wersja AWD) już nie wytrzymałem. LPG zwróci się po 10k km przy takim zużyciu. Nigdy poniżej 9L przez 60k km nie udało mi się zejść, nawet na wioskach (nie mówie tu o 'obliczeniach' komputera) :roll: Pomyślałem że wolę wlewać pieniądze w inne hobby, aniżeli w tankowanie LPG.

Wybrałem 'drogi' warsztat tak na wszelki wypadek. Na razie absolutnie można zapomnieć że się ma lpg. Goście radzili zamontować te przełączniki gdzieś głęboko w schowku (posłuchałem), bo nic się tam nie klika - nie te czasy.
Też miałem wcześniej auto, które zostało zmasakrowane przez gaz (we wczesnych latach 2000nych), ale zapewniano mnie, żebym się na tamte czasy raczkującego lpg nie oglądał.

Przejechałem dopiero kilka tys, ale muszę stwierdzić, że można absolutnie zapomnieć że ma się gaz. Przypominam sobie na stacji, kiedy za 120zł tankuje 67L butlę. Serwis - pany z warszatu mówią, że nie ma serwisowania, filtry rokrocznie wymieniać za kilkanaście zł i tyle. Ponoć Sportage ma hydrauliczne regulacje zaworów, czyli w ogóle bezobsługowo tutaj.

P.S. --> poinformowano mnie, że jak chce mogą ustawić system na zwiększoną moc w stosunku do Pb, ale poniżej 15L nie zejdę.

P.S.2 --> dla CRDI, nie uwierzycie ile tam aut spotkałem co do diesli pakuja LPG. Pytam po co (koszt instalacji x2, spalanie 30% gaz 70% ON) ? Anu po to, że mają po 30% wzrostu mocy na takim cudowaniu, a to są fanatycy tuningu.

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 20 lis 2013, 14:03
autor: Qbass
selva - gdzie zakładałeś?

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 20 lis 2013, 15:26
autor: selva
Kraków LPG house

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 20 lis 2013, 19:46
autor: XV 1900
selva napisz proszę jaki zestaw zamontowałeś, jaki masz zbiornik i jak duży, gdzie masz zawór tankowania i ile zapłaciłeś :?: :)
Pozdrawiam

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 22 lis 2013, 02:50
autor: selva
Hana/Stag/Tomasetto, 60L , wlew przy benzynie, 3k PLN

Pozdrawiam 8-)

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 22 lis 2013, 19:15
autor: XV 1900
Dzięki za wyczerpującą odpowiedz :D Czy zbiornik wybrałeś największy czy może wejdzie większy :?: bo tu http://www.abart.com.pl/Galeria/Kia/Spo ... %2C0i-CVVT wszedł 69l.
Stag ale jaki :?: Stag 4 Premium czy Stag 300 ISA2 :?:
Pozdrawiam 8-)

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 23 lis 2013, 00:40
autor: selva
Jak widać większy by wszedł, ja mam 60 czyli 48L wejdzie.
Stag 4 QBOX dokładnie mam.

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 23 lis 2013, 00:59
autor: XV 1900
Czyli chciałeś taki mały zbiornik zamontować czy ten "drogi" warsztat wmówił 'CI" że większy nie wejdzie :?:
Drogi znaczy do " :doopa3: [hihihi]

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 23 lis 2013, 16:25
autor: selva
XV 1900 pisze:Drogi znaczy do " :doopa3: [hihihi]


Być może - ja jestem zadowolony, czego też życzę innym gazującym.

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 23 lis 2013, 22:27
autor: karlos
Masz lubryfikację?

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 24 lis 2013, 00:00
autor: diselboy
Frugo pisze:diselboy bzdury prawisz, na gazie z niemiec zawsze wiecej kilometrów na baku robiłem, niż na tankowanym z polski. Różnica 20 - 25 km. Na gazie już nie jeżdzę od 4 lat (paliwo mam na mysli :) ) nie sądzę, by się gaz w DE zmienił.



e tam , czytaj ze zrozumieniem. Jako przypomnienie {bo gaz jest tam "gówniany" (eko sie znaczy)} po naszemu : ze świńskich gówien.
na ON z niemiec też robię prawie o 100 km więcej niż na "identycznym" z PL (niby taki sam szajs)

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 24 lis 2013, 13:28
autor: selva
karlos pisze:Masz lubryfikację?


Tzn tak: Theta II silnik ze Sportage jest przez producenta wpisany jako niewymagający lubrykacji.
Jednak ja dołożyłem ten moduł za +-250zł , co 10k km dolać płynu i tyle w zasadzie. Na pewno nie zaszkodzi

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 25 lis 2013, 21:48
autor: Frugo
diselboy jakieś źródło podaj, że gaz w DE jest z kupy. Słowo "gówniany" można różnie zinterpretować, z tej wypowiedzi wywnioskowałem, że zły. Ty miałeś coś innego na myśli, więc Twój post był gówniany ( już bez cudzysłowu).

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 07 sty 2014, 00:29
autor: XV 1900
selva jak u Ciebie ze spalaniem LPG a Pb. jaka jest różnica i ile LPG pali :?:
Pozdrawiam. :)

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 07 sty 2014, 11:09
autor: selva
Realnie (nie komputerowe) spalanie na Pb u mnie to 10-11 L/100km. Wlekąc się 80-100km/h idzie zrobić 8,5 L/100km
Na LPG można deptać i spalanie wynosi 12-13

Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi

: 07 sty 2014, 14:09
autor: Qbass
selva, a ile km już zrobiłeś na lpg?, jakieś wady dostrzegasz?, jak szybko przełącza się na gaz w lecie/zimie?:)