geegles pisze:Nelson, jeżeli na LPG pojeździsz więcej niż 60kkm to będziesz jednym z rekordzistów
Znam przypadki, że silniki DOHC i GDI padały po przejechaniu 30kkm (naprawy w dziesiątki tysięcy), pomijając oczywiście katy, których wymiana (obu) to koszt rzędu około 6k.
Szanowny kolego..... nie pisz bzdur proszę. Wszystko jest kwestią prawidłowego doboru instalacji, montażu mechanicznego oraz wystrojenia. Jeśli na instalacji w głupi sposób nie oszczędzono (instalacja ma wbudowany mechanizm adaptacji) i poświęcono kilka godzin na regulacje, to trwałość silnika jest porównywalna z jazdą na PB. Najczęstszym problemem jest albo brak strojenia (tylko auto kalibracja i za bramę) albo regulacja "ekonomiczna" - żeby mało palił. Wtedy występuje jazda na ubogiej mieszance (szczególnie w trybie open loop)i katastrofa murowana.