Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
-
- Uzależniony
- Posty: 341
- Rejestracja: 28 cze 2013, 14:26
- Czym jeżdzę: Sorento 2016 2.0 XL AWD,
była Sportage III 1,6 GDI L - Lokalizacja: Katowice
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
-teraz rozumiem zapis w gwarancji "co 15000km lub 12m dodać dodatek do paliwa"
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
diselboy bzdury prawisz, na gazie z niemiec zawsze wiecej kilometrów na baku robiłem, niż na tankowanym z polski. Różnica 20 - 25 km. Na gazie już nie jeżdzę od 4 lat (paliwo mam na mysli ) nie sądzę, by się gaz w DE zmienił.
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
A głodnemu chleb na myśli
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
Widać kto pornole ogląda. Nigdy nie skojarzyłbym w podobny sposób heheheh. A wracając do tematu czy ktoś z posiadaczy benzynowych wersji KS jeździ na LPG?
http://gazeo.pl/na-biezaco/wiadomosci/2012/Niemcy-pol-miliona-aut-na-LPG,wiadomosc,6264.html
http://gazeo.pl/na-biezaco/wiadomosci/2012/Niemcy-pol-miliona-aut-na-LPG,wiadomosc,6264.html
- selva
- Bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 lis 2010, 11:10
- Czym jeżdzę: Sportage III 2.0 benzyna maści brąz 'M'
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
Ja się złamałem i wrzuciłem lpga w autko.
Po trzech latach spalania średnio 10-11 l/100km (wersja AWD) już nie wytrzymałem. LPG zwróci się po 10k km przy takim zużyciu. Nigdy poniżej 9L przez 60k km nie udało mi się zejść, nawet na wioskach (nie mówie tu o 'obliczeniach' komputera) Pomyślałem że wolę wlewać pieniądze w inne hobby, aniżeli w tankowanie LPG.
Wybrałem 'drogi' warsztat tak na wszelki wypadek. Na razie absolutnie można zapomnieć że się ma lpg. Goście radzili zamontować te przełączniki gdzieś głęboko w schowku (posłuchałem), bo nic się tam nie klika - nie te czasy.
Też miałem wcześniej auto, które zostało zmasakrowane przez gaz (we wczesnych latach 2000nych), ale zapewniano mnie, żebym się na tamte czasy raczkującego lpg nie oglądał.
Przejechałem dopiero kilka tys, ale muszę stwierdzić, że można absolutnie zapomnieć że ma się gaz. Przypominam sobie na stacji, kiedy za 120zł tankuje 67L butlę. Serwis - pany z warszatu mówią, że nie ma serwisowania, filtry rokrocznie wymieniać za kilkanaście zł i tyle. Ponoć Sportage ma hydrauliczne regulacje zaworów, czyli w ogóle bezobsługowo tutaj.
P.S. --> poinformowano mnie, że jak chce mogą ustawić system na zwiększoną moc w stosunku do Pb, ale poniżej 15L nie zejdę.
P.S.2 --> dla CRDI, nie uwierzycie ile tam aut spotkałem co do diesli pakuja LPG. Pytam po co (koszt instalacji x2, spalanie 30% gaz 70% ON) ? Anu po to, że mają po 30% wzrostu mocy na takim cudowaniu, a to są fanatycy tuningu.
Po trzech latach spalania średnio 10-11 l/100km (wersja AWD) już nie wytrzymałem. LPG zwróci się po 10k km przy takim zużyciu. Nigdy poniżej 9L przez 60k km nie udało mi się zejść, nawet na wioskach (nie mówie tu o 'obliczeniach' komputera) Pomyślałem że wolę wlewać pieniądze w inne hobby, aniżeli w tankowanie LPG.
Wybrałem 'drogi' warsztat tak na wszelki wypadek. Na razie absolutnie można zapomnieć że się ma lpg. Goście radzili zamontować te przełączniki gdzieś głęboko w schowku (posłuchałem), bo nic się tam nie klika - nie te czasy.
Też miałem wcześniej auto, które zostało zmasakrowane przez gaz (we wczesnych latach 2000nych), ale zapewniano mnie, żebym się na tamte czasy raczkującego lpg nie oglądał.
Przejechałem dopiero kilka tys, ale muszę stwierdzić, że można absolutnie zapomnieć że ma się gaz. Przypominam sobie na stacji, kiedy za 120zł tankuje 67L butlę. Serwis - pany z warszatu mówią, że nie ma serwisowania, filtry rokrocznie wymieniać za kilkanaście zł i tyle. Ponoć Sportage ma hydrauliczne regulacje zaworów, czyli w ogóle bezobsługowo tutaj.
P.S. --> poinformowano mnie, że jak chce mogą ustawić system na zwiększoną moc w stosunku do Pb, ale poniżej 15L nie zejdę.
P.S.2 --> dla CRDI, nie uwierzycie ile tam aut spotkałem co do diesli pakuja LPG. Pytam po co (koszt instalacji x2, spalanie 30% gaz 70% ON) ? Anu po to, że mają po 30% wzrostu mocy na takim cudowaniu, a to są fanatycy tuningu.
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
-
- Administrator
- Posty: 84
- Rejestracja: 01 sty 2011, 09:51
- Czym jeżdzę: Sportage 3, 2.0 DOHC XL, Techno Orange
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
selva - gdzie zakładałeś?
- selva
- Bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 lis 2010, 11:10
- Czym jeżdzę: Sportage III 2.0 benzyna maści brąz 'M'
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
Kraków LPG house
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
- XV 1900
- Uzależniony
- Posty: 209
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:12
- Czym jeżdzę: KIA Sportage 2,4 benzyna
- Gadu Gadu: 8000250
- Lokalizacja: Milcz
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
selva napisz proszę jaki zestaw zamontowałeś, jaki masz zbiornik i jak duży, gdzie masz zawór tankowania i ile zapłaciłeś
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- selva
- Bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 lis 2010, 11:10
- Czym jeżdzę: Sportage III 2.0 benzyna maści brąz 'M'
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
Hana/Stag/Tomasetto, 60L , wlew przy benzynie, 3k PLN
Pozdrawiam
Pozdrawiam
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
- XV 1900
- Uzależniony
- Posty: 209
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:12
- Czym jeżdzę: KIA Sportage 2,4 benzyna
- Gadu Gadu: 8000250
- Lokalizacja: Milcz
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
Dzięki za wyczerpującą odpowiedz Czy zbiornik wybrałeś największy czy może wejdzie większy bo tu http://www.abart.com.pl/Galeria/Kia/Spo ... %2C0i-CVVT wszedł 69l.
Stag ale jaki Stag 4 Premium czy Stag 300 ISA2
Pozdrawiam
Stag ale jaki Stag 4 Premium czy Stag 300 ISA2
Pozdrawiam
- selva
- Bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 lis 2010, 11:10
- Czym jeżdzę: Sportage III 2.0 benzyna maści brąz 'M'
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
Jak widać większy by wszedł, ja mam 60 czyli 48L wejdzie.
Stag 4 QBOX dokładnie mam.
Stag 4 QBOX dokładnie mam.
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
- XV 1900
- Uzależniony
- Posty: 209
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:12
- Czym jeżdzę: KIA Sportage 2,4 benzyna
- Gadu Gadu: 8000250
- Lokalizacja: Milcz
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
Czyli chciałeś taki mały zbiornik zamontować czy ten "drogi" warsztat wmówił 'CI" że większy nie wejdzie
Drogi znaczy do "
Drogi znaczy do "
- selva
- Bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 lis 2010, 11:10
- Czym jeżdzę: Sportage III 2.0 benzyna maści brąz 'M'
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
XV 1900 pisze:Drogi znaczy do "
Być może - ja jestem zadowolony, czego też życzę innym gazującym.
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
Masz lubryfikację?
- diselboy
- Kia Masta
- Posty: 1753
- Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
- Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
Frugo pisze:diselboy bzdury prawisz, na gazie z niemiec zawsze wiecej kilometrów na baku robiłem, niż na tankowanym z polski. Różnica 20 - 25 km. Na gazie już nie jeżdzę od 4 lat (paliwo mam na mysli ) nie sądzę, by się gaz w DE zmienił.
e tam , czytaj ze zrozumieniem. Jako przypomnienie {bo gaz jest tam "gówniany" (eko sie znaczy)} po naszemu : ze świńskich gówien.
na ON z niemiec też robię prawie o 100 km więcej niż na "identycznym" z PL (niby taki sam szajs)
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T "Śmigamy po okolicach Roztocza"
- selva
- Bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 lis 2010, 11:10
- Czym jeżdzę: Sportage III 2.0 benzyna maści brąz 'M'
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
karlos pisze:Masz lubryfikację?
Tzn tak: Theta II silnik ze Sportage jest przez producenta wpisany jako niewymagający lubrykacji.
Jednak ja dołożyłem ten moduł za +-250zł , co 10k km dolać płynu i tyle w zasadzie. Na pewno nie zaszkodzi
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
diselboy jakieś źródło podaj, że gaz w DE jest z kupy. Słowo "gówniany" można różnie zinterpretować, z tej wypowiedzi wywnioskowałem, że zły. Ty miałeś coś innego na myśli, więc Twój post był gówniany ( już bez cudzysłowu).
- XV 1900
- Uzależniony
- Posty: 209
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:12
- Czym jeżdzę: KIA Sportage 2,4 benzyna
- Gadu Gadu: 8000250
- Lokalizacja: Milcz
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
selva jak u Ciebie ze spalaniem LPG a Pb. jaka jest różnica i ile LPG pali
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- selva
- Bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 lis 2010, 11:10
- Czym jeżdzę: Sportage III 2.0 benzyna maści brąz 'M'
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
Realnie (nie komputerowe) spalanie na Pb u mnie to 10-11 L/100km. Wlekąc się 80-100km/h idzie zrobić 8,5 L/100km
Na LPG można deptać i spalanie wynosi 12-13
Na LPG można deptać i spalanie wynosi 12-13
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
Brązowy Sportage III 2.0 CVVT 4x4
_________________
-
- Administrator
- Posty: 84
- Rejestracja: 01 sty 2011, 09:51
- Czym jeżdzę: Sportage 3, 2.0 DOHC XL, Techno Orange
Re: Sekwencja do silnika 2.0 DOHC lub 1,6 GDi
selva, a ile km już zrobiłeś na lpg?, jakieś wady dostrzegasz?, jak szybko przełącza się na gaz w lecie/zimie?:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika