Mam kilka małych pytań na które nie mogę znaleźć odpowiedzi od kilku godzin wertuję internet i nic.
Zadam kilka pytań dziękuję za pomoc z góry.
1. Jaki pasek wielorowkowy idzie do silnika diesla(długość jaka firma najlepsza hmm może nie najlepsza ale najdłużej może wytrzymać)
2. W jaki sposób napinany jest w tych silnikach ten pasek?
3. Czy ktoś posiada schemat ułożenia tego paska?
Chcę sam go wymienić i nie chciałbym zbyt kombinować. Dostęp jest dość cienki od góry ale nie mam innej możliwości.
Pasek
- diselboy
- Kia Masta
- Posty: 1753
- Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
- Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Pasek
Chyba coś cienko szukałeś, proszę za pierwszym trafieniem:
https://www.czesciauto24.pl/kia/sportag ... elorowkowy
wujek Googl jest wszechwiedzący poza nim tylko ch... wie więcej.
Napinanie jest za pewne za pomocą ruchomej rolki (tak się teraz to robi, nie zaglądałem tam jeszcze od nowości ale myślę ,że tak będzie) nie sądzę aby napinał alternator. Jeśli napina rolka to przygotuj sobie dobry klucz, dostęp i "niezłą parę" w ramieniu.
Ułożenie paska, hmmm, najlepiej kartka ołówek rysujemy to co widzimy na starym pasku.
Z dostępem jest tak, że jak wywalisz koło (prawe) i pozbędziesz się nadkola to zapewne zobaczysz więcej i dostęp będzie łatwiejszy, nie dużo ale jednak.
https://www.czesciauto24.pl/kia/sportag ... elorowkowy
wujek Googl jest wszechwiedzący poza nim tylko ch... wie więcej.
Napinanie jest za pewne za pomocą ruchomej rolki (tak się teraz to robi, nie zaglądałem tam jeszcze od nowości ale myślę ,że tak będzie) nie sądzę aby napinał alternator. Jeśli napina rolka to przygotuj sobie dobry klucz, dostęp i "niezłą parę" w ramieniu.
Ułożenie paska, hmmm, najlepiej kartka ołówek rysujemy to co widzimy na starym pasku.
Z dostępem jest tak, że jak wywalisz koło (prawe) i pozbędziesz się nadkola to zapewne zobaczysz więcej i dostęp będzie łatwiejszy, nie dużo ale jednak.
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T "Śmigamy po okolicach Roztocza"
Re: Pasek
Nie ma to jak się zaczerwienić z radości. Dziękuje za odpowiedź odnośnie długości paska.
Też to widziałem ale czy to tak naprawdę wyjaśnia wszystko?
Taaaaa wujek google jest mądry tylko że ten wujek podaje kilka różnych długości od 1810 - 1815.
Z tego co zdążyłem zauważyć to czasami 5 mm za mało lub za dużo może zepsuć całą zabawę.
Co do rolki napinającej to chciałbym wiedzieć, która to jest aby czegoś przypadkiem nie urwać
Też to widziałem ale czy to tak naprawdę wyjaśnia wszystko?
Taaaaa wujek google jest mądry tylko że ten wujek podaje kilka różnych długości od 1810 - 1815.
Z tego co zdążyłem zauważyć to czasami 5 mm za mało lub za dużo może zepsuć całą zabawę.
Co do rolki napinającej to chciałbym wiedzieć, która to jest aby czegoś przypadkiem nie urwać
- Owca007
- Kia Masta
- Posty: 3387
- Rejestracja: 12 sie 2015, 07:35
- Czym jeżdzę: A4 B9 Quattro Avant lepsze od kia :D
- Lokalizacja: Jaźwina- dolnośląskie
Re: Pasek
Z doświadczenia co się zakłada w autach to ina i continental wychodzi cenowo i jakościowo najlepiej. Z nimi problemów nie ma, ktoś z ASO może odczytać jaki producent robi oryginały powinno być na nim napisane.
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika