Kangury po zmianie biegu

Baza wiedzy i opinie dotyczące silnika. Raporty awaryjności i spalania.
Wojtek1616
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 mar 2020, 20:38
Czym jeżdzę: Kia sportage 2.0 benzyna 2010

Kangury po zmianie biegu

Postautor: Wojtek1616 » 17 mar 2020, 21:44

Moja kia 2010 2.0 benzyna ma czkawki, kangury po zmianie biegów. Problem jest przy ruszaniu i po wrzuceniu 2 biegu. Ma czkawkę jak na nauce jazdy. Błędów nie ma. Przepustnica ok, czujnik przepływu paliwa ok. Co może być przyczyną?

Awatar użytkownika
Owca007
Kia Masta
Posty: 3387
Rejestracja: 12 sie 2015, 07:35
Czym jeżdzę: A4 B9 Quattro Avant lepsze od kia :D
Lokalizacja: Jaźwina- dolnośląskie

Re: Kangury po zmianie biegu

Postautor: Owca007 » 17 mar 2020, 22:27

Słabą diagnostykę robiłeś, zrób ja porządnie w czasie jazdy i pokaże co boli. Osobiście obstawiam do sprawdzenia map sensor.
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji :)

Wojtek1616
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 mar 2020, 20:38
Czym jeżdzę: Kia sportage 2.0 benzyna 2010

Re: Kangury po zmianie biegu

Postautor: Wojtek1616 » 18 mar 2020, 20:40

Map sensor wymieniony ,wczoraj wyczytałem gdzieś że potrzeba aktualizacji softu ale w kia mówią że nie ma takiego

tomandson
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 07 gru 2022, 21:34
Czym jeżdzę: KS3 2.0+LPG 163 '11 2WD XL
FABIA I 01' 1.4MPi

Re: Kangury po zmianie biegu

Postautor: tomandson » 25 wrz 2023, 23:39

Od jakiegoś czasu "szarpanie" po zmianie biegów nabierają w mojej kia na sile. Nie istotne czy to na Pb czy na LPG, domyślam się że problem map sensora może wystąpił i u mnie. Czy może ktoś wysłać zdjęcie gdzie dokładnie w silniku 2.0 DOHC znajdę ten map sensor?

TexRan
Bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 12 cze 2023, 22:52
Czym jeżdzę: benz 2.0 163KM XL FWD

Re: Kangury po zmianie biegu

Postautor: TexRan » 27 wrz 2023, 21:38

Ja nie mam LPG i też mam takie kangurki ale w sumie to głównie na zimnym silniku zaraz po ruszeniu i na 1 biegu. Jest też u mnie zaraz po odpaleniu (czyli na początku na ssaniu) brak mocy i lekkie drgania budy. Z każdą sekundą drgania są coraz mniejsze i po krótkim czasie można spokojnie ruszać.
Po za tym wolne obroty równo trzymają.
Nie wiem ile w tym prawdy i czy to możliwe ale spotkałem się ze stwierdzeniem że te efekty kangura to wada skrzyń 5 biegowych w silnikach 2.0 163 KM. Na początku ten efekt bardzo mnie martwił i denerwował ale jak już troszkę poznałem KS to mam to coraz rzadziej.


Wróć do „SILNIK”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot]

Sitemap