Wymontowanie i czyszczenie EGR 1.7CRDI
Wymontowanie i czyszczenie EGR 1.7CRDI
Po praniu dpf i wymianie czujnika ciśnień doszedłem do wniosku że w dalszej części wyeliminowania problemu z częstym wypalaniem w dpf wydaje mi się że warto by wyczyścić EGR, tym bardziej że już od początku odniosłem wrażenie że czasami auto gdy stoi na postoju załącza się jakby egr tzw niegłośne prukanie, po delikatnym wciśnięciu pedału gazu prukanie znika, bardzo podobna sytułacje miałem w audi a6 c5 1.9tdi tylko tam egr był na wierzchu i można było być pewnym ze to właśnie egr, czy ktoś z was wyjmował sam egr, i go czyścił?, czy dużo jest roboty by go wymontować?.
- automaciek
- Kia Masta
- Posty: 1507
- Rejestracja: 02 maja 2019, 21:50
- Czym jeżdzę: KIA Rio IV XL, w drodze Sportek 1.6 T-GDI 7DCT BL+
Re: Wymontowanie i czyszczenie EGR 1.7CRDI
EGR, zamyka się najpóźniej po minucie pracy silnika na biegu jałowym. Lekkie dodanie gazu przywraca jego aktywność, stąd zmiany kultury pracy....
Re: Wymontowanie i czyszczenie EGR 1.7CRDI
Czyli to właściwe działanie tzw lekki prukanie na biegu jałowym??.
- automaciek
- Kia Masta
- Posty: 1507
- Rejestracja: 02 maja 2019, 21:50
- Czym jeżdzę: KIA Rio IV XL, w drodze Sportek 1.6 T-GDI 7DCT BL+
Re: Wymontowanie i czyszczenie EGR 1.7CRDI
No raczej.
Re: Wymontowanie i czyszczenie EGR 1.7CRDI
U mnie egr był tak zapieczony że kruciec można było wepchnąć tylko imadłem. Po wymianie silnik samochodu przestał szarpać (przy wysokich temp zewn.), a samochód chodzi o 30% lepiej. Przebieg: 270000.
W ASO cena 1900zł bez podkładek i chłodnicy. Znalazłem oryginał taniej w sklepie niezależnym.
W ASO cena 1900zł bez podkładek i chłodnicy. Znalazłem oryginał taniej w sklepie niezależnym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika