Panie i Panowie męczy mnie to trochę i nie mam na to sensownego uzasadnienia, może Ty Giso olśnisz moja niewiedzę. Otóż w silniku 2.0 crdi niezależnie czy 136 czy 184 koni, ręczna czy automatyczna nawet w tym samym roczniku górna łapa silnika jest inna! Piszę o tym bo ostatnio jedną wymieniałem z powodu wybicia, ale idę do swojej żeby sprawdzić i kurde inna, a auta z tego samego roku ta sama konfiguracja moc skrzynia itp. .
Tak to wyglądało w sportku 2010/2011 manual 184 konie.
No i u mnie wygląda to tak, zamiast jakiejś gumeczki która jest pewnie tłumikiem drgań jest jeb twoje za moje mocowanie do kielicha macphersona.
Nie powiem wygląda to lepiej i pewnie lepiej trzyma silnik. Chyba, że tłumaczone to jest oszczędnościami w produkcji. W benzyniakach jest tylko gumeczka łapy nie widziałem. Aha tak jest u mnie.
Może ktoś coś wie i chce się tym pochwalić bom głodny wiedzy .
Mocowanie, łapa silnika 2.0 crdi.
- Owca007
- Kia Masta
- Posty: 3387
- Rejestracja: 12 sie 2015, 07:35
- Czym jeżdzę: A4 B9 Quattro Avant lepsze od kia :D
- Lokalizacja: Jaźwina- dolnośląskie
Mocowanie, łapa silnika 2.0 crdi.
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji
- gisio
- Nasz Człowiek
- Posty: 749
- Rejestracja: 10 gru 2016, 12:02
- Czym jeżdzę: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mocowanie, łapa silnika 2.0 crdi.
Owca007 – tak namieszałeś w swojej wypowiedzi, że się trochę pogubiłem (automat vs manual, 136Km vs 184KM). Generalnie w wersji z AT tego wspornika nie ma a w wersji z MT jest- tak to obrazuje bardzo poglądowo katalog części Kia:
Ale to nie koniec wersja skrzyni biegów 136KM vs 184KM różni się przełożeniami 5-tego i 6-stego biegu mimo, że jest opisana jako ten sam typ czyli M6GF2.
Niestety nie mam czasu na zgłębianie różnic w ich fizycznej konstrukcji, dlatego też zawsze przy doborze części do naprawy radzę kierować się numerem VIN a nie tylko rocznikiem, mocą itp. danymi.
Ale to nie koniec wersja skrzyni biegów 136KM vs 184KM różni się przełożeniami 5-tego i 6-stego biegu mimo, że jest opisana jako ten sam typ czyli M6GF2.
Niestety nie mam czasu na zgłębianie różnic w ich fizycznej konstrukcji, dlatego też zawsze przy doborze części do naprawy radzę kierować się numerem VIN a nie tylko rocznikiem, mocą itp. danymi.
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
- Owca007
- Kia Masta
- Posty: 3387
- Rejestracja: 12 sie 2015, 07:35
- Czym jeżdzę: A4 B9 Quattro Avant lepsze od kia :D
- Lokalizacja: Jaźwina- dolnośląskie
Re: Mocowanie, łapa silnika 2.0 crdi.
Miało by to sens co mówi katalog KIA ale znowu sam robiłem manuala 136 kucy który łapy nie miał. W końcu w automacie nie szarpie tak silnikiem jak można to zrobić w manualu strzelając ze sprzęgła. Ale tak czy siak dziękuję Panu bardzo. I jak dopytam zmieniasz pracę lub stanowisko, że czas Ci się kończy?
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji
Re: Mocowanie, łapa silnika 2.0 crdi.
Czasami różnice w wyposażeniu aut , wynikają na jaki rynek jest ono przeznaczone.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika