1. Wysłałem zapytanie jak dostanę odpowiedź przekleję chyba, że ktoś mnie uprzedzi, komu działa jeszcze kia hotline.
2. Co do sprzęgła to jak wymiana komplety, tarcza dwumasa docisk i łożysko z wysprzęglikiem to w zależności co kupisz gdzie robisz to powinno to się zamknąć około 3-4tys. części i 500-1000zł robocizna.
3. DPF jak był dobrze traktowany, to znaczy lany dobry olej silnikowy z małą ilością mułu
dopalany do końca, a nie zalewany i auto miało tez jeżdżone trasy, a nie tylko po mieście to 200tys. km pyknie bez najmniejszego problemu. Szybciej psuje się jego osprzęt typu czujnik różnicy ciśnień czy czujnik temperatury i jak to szybko nie zostanie usunięte to to mu bardzo szkodzi.
Z innych rzeczy zerknij na uszczelniacze pod wtryskami czy nie ciekną. Pewnie siedzi we wnękach na tyle i zbieżność do zrobienia. Jak ma szklany dach sprawdzić czy dobrze jeździ bo czynność czyszczenia smarowania jest nagminnie pomijana przez co widziałem już nawet zerwane linki. Główne koło pasowe też się w tym silniku psuło ale wymieniali to na gwarancji. Poza tym do sprawdzenia półośki głównie ta z wałkiem pośrednim, podpora tylnego napędu i mocowanie dyfra tył. Bo od spodu jak nic nie było robione to 2010r. będzie, a wręcz powinno być rudo. Jak coś dzwoń numer masz.
Aha zerknij też na przednie amorki czy na sprężynach są takie „rurki” będzie to świadczyło o tym, że akcje serwisowe miała robione do końca. O tym tez powiedzą tylne lampy w zderzaku na dole sprawdź czy schodzi z nich lakier. Reszta to miernik lakieru, komputer i pełna diagnostyka. Ale wspomnij moje słowa co mówiłem, że po zakupie i tak parę tys. pewnie włożysz aby było bezpiecznie.
Zobacz i pooglądaj sobie też to:
viewtopic.php?f=31&p=70566#p70566