Pytanie o VIN,DPF i DWUMASE

Baza wiedzy i opinie dotyczące silnika. Raporty awaryjności i spalania.
Pawelecc
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 26 paź 2018, 12:40
Czym jeżdzę: Chcę kupić KIA SPORTAGE 2.0 CRDI

Pytanie o VIN,DPF i DWUMASE

Postautor: Pawelecc » 27 paź 2018, 07:11

Witam. Jestem tu nowy . Za kilka dni będę kupował KIA SPORTAGE 2010 2.0 CDRI 136KM w związku z tym mam kilka pytań. Mam nadzieje że mi Panowie pomogą.

1. Czy jeśli podam VIN to jest ktoś mi w stanie prześledzić historie? U5YPC813ABL025784
2. Ile kosztuje koszt wymiany dwumasy razem z robocizną
3. Czy DPF sprawia kłopoty jak tak to jakie koszta.

Z góry dziękuje za odpowiedzi

Pawelecc
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 26 paź 2018, 12:40
Czym jeżdzę: Chcę kupić KIA SPORTAGE 2.0 CRDI

Re: Pytanie o VIN,DPF i DWUMASE

Postautor: Pawelecc » 29 paź 2018, 21:14

Pomoże ktoś?

Awatar użytkownika
Owca007
Kia Masta
Posty: 3387
Rejestracja: 12 sie 2015, 07:35
Czym jeżdzę: A4 B9 Quattro Avant lepsze od kia :D
Lokalizacja: Jaźwina- dolnośląskie

Re: Pytanie o VIN,DPF i DWUMASE

Postautor: Owca007 » 30 paź 2018, 08:51

1. Wysłałem zapytanie jak dostanę odpowiedź przekleję chyba, że ktoś mnie uprzedzi, komu działa jeszcze kia hotline.
2. Co do sprzęgła to jak wymiana komplety, tarcza dwumasa docisk i łożysko z wysprzęglikiem to w zależności co kupisz gdzie robisz to powinno to się zamknąć około 3-4tys. części i 500-1000zł robocizna.
3. DPF jak był dobrze traktowany, to znaczy lany dobry olej silnikowy z małą ilością mułu :) dopalany do końca, a nie zalewany i auto miało tez jeżdżone trasy, a nie tylko po mieście to 200tys. km pyknie bez najmniejszego problemu. Szybciej psuje się jego osprzęt typu czujnik różnicy ciśnień czy czujnik temperatury i jak to szybko nie zostanie usunięte to to mu bardzo szkodzi.

Z innych rzeczy zerknij na uszczelniacze pod wtryskami czy nie ciekną. Pewnie siedzi we wnękach na tyle i zbieżność do zrobienia. Jak ma szklany dach sprawdzić czy dobrze jeździ bo czynność czyszczenia smarowania jest nagminnie pomijana przez co widziałem już nawet zerwane linki. Główne koło pasowe też się w tym silniku psuło ale wymieniali to na gwarancji. Poza tym do sprawdzenia półośki głównie ta z wałkiem pośrednim, podpora tylnego napędu i mocowanie dyfra tył. Bo od spodu jak nic nie było robione to 2010r. będzie, a wręcz powinno być rudo. Jak coś dzwoń numer masz.

Aha zerknij też na przednie amorki czy na sprężynach są takie „rurki” będzie to świadczyło o tym, że akcje serwisowe miała robione do końca. O tym tez powiedzą tylne lampy w zderzaku na dole sprawdź czy schodzi z nich lakier. Reszta to miernik lakieru, komputer i pełna diagnostyka. Ale wspomnij moje słowa co mówiłem, że po zakupie i tak parę tys. pewnie włożysz aby było bezpiecznie.

Zobacz i pooglądaj sobie też to:
viewtopic.php?f=31&p=70566#p70566
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji :)

Pawelecc
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 26 paź 2018, 12:40
Czym jeżdzę: Chcę kupić KIA SPORTAGE 2.0 CRDI

Re: Pytanie o VIN,DPF i DWUMASE

Postautor: Pawelecc » 30 paź 2018, 16:36

Dzięki OWCA! Czekam.


Wróć do „SILNIK”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap