Hmmmm.
Od dzisiaj szarpanie występuje w przedziale 1700 do 1900 na każdym biegu oprócz 1. Bo raczej trudno jechac na 1
szarpie różnie czasem bardziej czasem mniej. kurrrr.
co to może być!!!!???? Cała zima nic i znowu 20 stopni i na nowo
Szarpanie na 4 i 5 biegu przy 1600 do 1800 obrotów
Re: Szarpanie na 4 i 5 biegu przy 1600 do 1800 obrotów
Żadne sitka czyszczenia itp. bzdury nie pomogą. Nigdy nie robiłem takich rzeczy w żadnym aucie - choć znany jest problem KIA gdzie w zbiornikach paliwa złuszcza się farba i przypycha pompę paliwa. Wtedy miałbyś jednak problem odpalić samochód i wyłaby pompa w zbiorniku.
Najprawdopodobniej masz coś nie tak z silnikiem.
Możliwe że poszły podkładki pod wtryskiwaczami - jeżeli długo będziesz tak jeździł naprodukuje się sporo koksu, który wciśnie się w magistralę olejową i w efekcie poleci turbo i panewki. Nieszczelność ta powoduje za słabe sprężanie i w efekcie spadek mocy. Wydzielajacy się koks może ta nieszczelność przytykać więc ten spadek mocy nie jest ciągły. Gdyby te skoki objawiały się tylko na zimnym silniku to podejrzenie pada na świece żarowe.
Radziłbym to wszystko rozebrać jeżeli choć jeden wtryskiwacz będzie uwalony w syfie to oprócz wymiany podkładek czyszczenia wtrysków trzeba zdjąć miskę wyczyścić smok olejowy filtry olej itd. oczywiście dpf też dostanie sporo syfu który będzie ciężko wypalić.
Przez te głupie podkładki i zapychający się smok olejowy silniki Mazdy zyskały opinię bardzo awaryjnych.
U mnie migała kontrolka oleju na ciepłym silniku - W ASO chcieli debile wymieniać czujnik. Szkoda ze nie polecili go odpiąć.
Mechanik odkręcił miskę a w niej obraz nędzy i rozpaczy.
Od czasu naprawy nie zdarzyło się ani jedno szarpnięcie.
Najprawdopodobniej masz coś nie tak z silnikiem.
Możliwe że poszły podkładki pod wtryskiwaczami - jeżeli długo będziesz tak jeździł naprodukuje się sporo koksu, który wciśnie się w magistralę olejową i w efekcie poleci turbo i panewki. Nieszczelność ta powoduje za słabe sprężanie i w efekcie spadek mocy. Wydzielajacy się koks może ta nieszczelność przytykać więc ten spadek mocy nie jest ciągły. Gdyby te skoki objawiały się tylko na zimnym silniku to podejrzenie pada na świece żarowe.
Radziłbym to wszystko rozebrać jeżeli choć jeden wtryskiwacz będzie uwalony w syfie to oprócz wymiany podkładek czyszczenia wtrysków trzeba zdjąć miskę wyczyścić smok olejowy filtry olej itd. oczywiście dpf też dostanie sporo syfu który będzie ciężko wypalić.
Przez te głupie podkładki i zapychający się smok olejowy silniki Mazdy zyskały opinię bardzo awaryjnych.
U mnie migała kontrolka oleju na ciepłym silniku - W ASO chcieli debile wymieniać czujnik. Szkoda ze nie polecili go odpiąć.
Mechanik odkręcił miskę a w niej obraz nędzy i rozpaczy.
Od czasu naprawy nie zdarzyło się ani jedno szarpnięcie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika