Re: Oprogramowanie silników benzynowych do aktualizacji
: 11 sty 2011, 20:42
widzę, że dotyczy to silnika 2 litrowego, bo nikt z jeżdzących 1.6 GDI się nie uskarża na takie dolegliwości
MojaSportage.pl
http://www.mojasportage.pl/
excile pisze:jaro pisze:<ciach>
W razie czego zostaje nam pozew zbiorowy - zawsze będzie taniej.
Ludzie zanim zaczniecie wytaczać artylerie spróbujcie się dogadać.
pzdr
Jeszcze przed przekroczeniem 1000km zauważyłem że w zakresie obrotów 1000-1900/min przy przyspieszaniu samochód jakby galopował. Silnik coś przytrzymuje po czym obroty "odrabiają straty" goniąc do tych zadanych przez pedał. Siedząc za kierownicą czuje się jakby kilku tonowa przyczepa szarpała za samochód. Problem męczy mnie przez pół dnia i kolejne pół dnia jest trochę lepiej. Przy 6000km wymienili oprogramowanie i objawy "spłaszczyły się" na kilka tysięcy km
color1 pisze:Postaram się przetestować czy przypadłość występuje także przy wyższym zakresie obrotów, ale obawiam się że ten typ tak ma
To właśnie o ten objaw chodzi. Ale to żadne dostosowanie zaworów, taka zmiana dzieje się w milisekundach i w żadnym aucie ze zmiennymi fazami rozządu tego się nie czuje. Jeżeli to by było to, to znaczy, że mamy najgorszy silnik ze zmiennymi fazami rozrządu w historii motoryzacji. Mam nadzieję, że tak nie jest.
selva pisze:To se kask ubierz jak będziesz chciał przy 5k włączyć dwa (bez mocnego półsprzęgła), bo efekt będzie jak na emotku -->
color1 pisze:no to chyba czegoś nie zrozumiałem....
Orion66 pisze:???? O tym Panowie dyskutujecie czy o czymś jeszcze innym?
selva pisze:Orion66 pisze:???? O tym Panowie dyskutujecie czy o czymś jeszcze innym?
O tym o tym dokładnie