Podniesienie mocy.
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 mar 2021, 17:56
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 3 2014 2.0 crdi 136KM
Re: Podniesienie mocy.
Skrzynia manual.
- skorpion78
- Uzależniony
- Posty: 214
- Rejestracja: 05 paź 2019, 23:33
- Czym jeżdzę: Kia Sportage III AWD 2.0 CRDI 136
Re: Podniesienie mocy.
To przy takich wykresach powinno czuć się różnicę ze skrzynia MT, automat mógłby gubić. Pozostaje sprawdzić na innej hamowni.
- Owca007
- Kia Masta
- Posty: 3388
- Rejestracja: 12 sie 2015, 07:35
- Czym jeżdzę: A4 B9 Quattro Avant lepsze od kia :D
- Lokalizacja: Jaźwina- dolnośląskie
Re: Podniesienie mocy.
Nie no Panowie i Panie robiłem nie jedną w manualu czy automacie i czuć różnicę w jednym i drugim. Fakt w manualu bardziej ale w automacie też, przy okazji mozna delikatnie skrzynie dłubnąć żeby inaczej troszkę biegi zmieniała i jest już bosko.
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji
- Bob38
- Uzależniony
- Posty: 216
- Rejestracja: 22 lip 2017, 05:45
- Czym jeżdzę: Sportage V HEV Anniversary Edition
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: Podniesienie mocy.
Tylko zobaczcie, że na wykresie przy tzw. normalnej jeździe, mamy obciętą moc i moment... zmiana na plus zaczyna się dopiero od ok. 2500 obrotów, a poniżej jest gorzej niż było fabrycznie - pewnie stąd odczucia kierującego.
Dobrego dnia wszystkim życzę
- Owca007
- Kia Masta
- Posty: 3388
- Rejestracja: 12 sie 2015, 07:35
- Czym jeżdzę: A4 B9 Quattro Avant lepsze od kia :D
- Lokalizacja: Jaźwina- dolnośląskie
Re: Podniesienie mocy.
Jak obciętą przecież wszędzie po tuningu jest wyżej od serii lub ja czegoś nie rozumiem.
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 mar 2021, 17:56
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 3 2014 2.0 crdi 136KM
Re: Podniesienie mocy.
Wczoraj przypomniałem sobie że w marcu jak kupiłem samochód za pomocą interfejsu obd2 na bluetooth i aplikacji na telefonie robiłem test przyspieszenia i od razu dla porównania wyników po modzie postanowiłem sprawdzić rezultaty. Wyniki przed i po przedstawiają się następując:
- Załączniki
-
- photostudio_1625341433728_edit_95492419083343.jpg (175.02 KiB) Przejrzano 2914 razy
-
- photostudio_1625341144182_edit_94499753169953.jpg (190.23 KiB) Przejrzano 2914 razy
Re: Podniesienie mocy.
turbina oryginalna ? nie jest regenerowana czy coś takiego ?
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 mar 2021, 17:56
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 3 2014 2.0 crdi 136KM
Re: Podniesienie mocy.
Szczerze mówiąc to nie wiem. Kupiłem to auto w marcu i ja nic z turbiną nie robiłem,a czy poprzedni właściciel to nie dostałem żadnej informacji. Wczoraj udało mi się wykręcić 12s do 100.
Re: Podniesienie mocy.
Moja niby 184 km a na hamowni wypluła 178 km. Po zrobieniu mapy czuć zdrowy przyrost mocy, przed chipem kręciłem czas ok 8.4 do 100 po jeszcze nie mierzyłem.
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Re: Podniesienie mocy.
Po zrobieniu mapy ile wam teraz turbina pompuje w piku? U mnie dochodzi do 1.6 bara i MAF ok145 g/s. Cos mało mi się wydaje? sprawdzone programem torque.
Re: Podniesienie mocy.
jestem posiadaczem Kia Sportage 3 1,7CRDI 2013 r. nalot ok 190 tyś. Otóż w lipcu 2023 zrobiony chiptuning na 154 KM i 330 Nm. Na początku wszystko ładnie i pięknie... Zaczęło się od ślizgającego sprzęgła więc wymieniłem na Sachsa, we wrześniu odezwał się EGR, więc wyczyściłem razem z chłodnicą spalin. Dzisiaj odezwał się ponownie EGR, a nowe sprzęgło ślizga się na 5 i 6 biegu przy obciążeniu i wysokich obrotach. Czy za duża moc wrzucona czy jaka cholera? Proszę o jakieś sugestie. Tuning robiony w warsztacie w Radomiu razem z hamownią.
- diselboy
- Kia Masta
- Posty: 1761
- Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
- Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Podniesienie mocy.
a nie "wozisz" lewej nogi na pedale ? wystarczy tylko lekko opierać stopę na pedale a już spada docisk sprężyny i sprzęgło sie ślizga.
Bezpiecznie jest max 30 procent z mocy wyjściowej podnieść, dla 115 koni to by wyszło 149 , moment o 80 niutonów to sporo i pewnie masz przyczynę. Bezpiecznie by było max około 310 - 320 niutonów.
Bezpiecznie jest max 30 procent z mocy wyjściowej podnieść, dla 115 koni to by wyszło 149 , moment o 80 niutonów to sporo i pewnie masz przyczynę. Bezpiecznie by było max około 310 - 320 niutonów.
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T "Śmigamy po okolicach Roztocza"
Re: Podniesienie mocy.
Troszkę wyżej jest wykres jakie mam przyrosty, po chipie też sprzęgło poszło do wymiany, tarczy było sporo ale docisk był już kiepski. Po wymianie wszystko jest ok. Wiadomo że 5 czy 6 bieg jak się wrzuci i będzie mało prędkość obrotowa i gaz w podłogę to może się ślizgać coś tam. Jak masz nowe to może daj tarczę do obicia tylko lepszym materiałem i 20 do 30 % przenosi większe obciążenie. A w jakiej pozycji łapie sprzęgło? U mnie siłownika przepuszczał delikatnie i też się ślizgało. Jeśli EGR i chłodnica jest zawalona spalinami to stawiam że chip może być źle zrobiony i za mocno kopci, lub jest np. nieszczelność w dolocie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika