spóźniony pedał gazu 184 KM
: 25 lut 2016, 13:27
Witam Wszystkich serdecznie.
sortage 184 km AWD manual
Może ktoś z formumowiczów spotkał się z podobnym problemem.
Samochodem głównie porusza się moja żona ale od czasu do czasu zdarza mi się dosiąść również tej fury i każdorazowo doprowadza mnie do szału. Podczas przyspieszania mam odczucie jakby pedał gazu żył własnym życiem, po wciśnięciu i puszczeniu jest wyczuwalny moment zwłoki (po wciśnięciu następuję moment zwłoki a po puszczeniu - obroty nadal minimalnie wzrastają. Szczególnie uciążliwe jest to przy zmianie niższych biegów, nie da się uniknąć efektu "młodego kierowcy" (wrrrr). Na postoju wydaje się być wszystko w porządku i silnik wchodzi i schodzi z obrotów proporcjonalnie do wciśnięcia pedału gazu, natomiast zaraz po ruszeniu pojawia się problem.
Samochód kupiłem w Niemczech i tam po mojej reklamacji wymieniono mi czujnik sprzęgła i główny komputer, przeanalizowano nagrania i stwierdzono że wszystko jest ok a zjawisko to ma za zadanie ochronę sprzęgła i ma również jakiś związek z DPF?! Po powrocie do Polski szukałem pomocy w serwisie KIA, po podpięciu do kompa okazało się że żadnych błędów nie ma a podbijanie obrotów czasami może wystąpić.
Proszę o pomoc, opinie, pomysły (może ten typ tak ma).
Pozdrawiam
sortage 184 km AWD manual
Może ktoś z formumowiczów spotkał się z podobnym problemem.
Samochodem głównie porusza się moja żona ale od czasu do czasu zdarza mi się dosiąść również tej fury i każdorazowo doprowadza mnie do szału. Podczas przyspieszania mam odczucie jakby pedał gazu żył własnym życiem, po wciśnięciu i puszczeniu jest wyczuwalny moment zwłoki (po wciśnięciu następuję moment zwłoki a po puszczeniu - obroty nadal minimalnie wzrastają. Szczególnie uciążliwe jest to przy zmianie niższych biegów, nie da się uniknąć efektu "młodego kierowcy" (wrrrr). Na postoju wydaje się być wszystko w porządku i silnik wchodzi i schodzi z obrotów proporcjonalnie do wciśnięcia pedału gazu, natomiast zaraz po ruszeniu pojawia się problem.
Samochód kupiłem w Niemczech i tam po mojej reklamacji wymieniono mi czujnik sprzęgła i główny komputer, przeanalizowano nagrania i stwierdzono że wszystko jest ok a zjawisko to ma za zadanie ochronę sprzęgła i ma również jakiś związek z DPF?! Po powrocie do Polski szukałem pomocy w serwisie KIA, po podpięciu do kompa okazało się że żadnych błędów nie ma a podbijanie obrotów czasami może wystąpić.
Proszę o pomoc, opinie, pomysły (może ten typ tak ma).
Pozdrawiam