Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
- bykman
- Uzależniony
- Posty: 355
- Rejestracja: 16 paź 2014, 14:25
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE XL 205KM
Opel Zafira C Cosmo 2.0 CDTI 200KM - Lokalizacja: PIENINY
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Mamy w firmie 2 dostawczaki oczywiscie z silnikami diesla, podróżujemy nimi zazwyczaj po drogach północnej Słowacji, gdy tata wraca z trasy to komp pokazuje srednie spalanie w granicach 7l/100km, ja po przejechaniu następnych ok. 400km mam już 5l/100km lub zdarzyło sie nawet 4,8l/100km.
Można jednak trochę oszczędniej, nie piszę tu jednak o prędkościach autostradowych, ale do 110km/h.
Kia Sportage ma parametry oporu powietrza jak kredens Naszych babć, jednak przy łagodnej jeździe ( czyt. eco driving, oszczędnie nie znaczy wolno ) myślę, że można uzyskać przyzwoity wynik spalania.
Można jednak trochę oszczędniej, nie piszę tu jednak o prędkościach autostradowych, ale do 110km/h.
Kia Sportage ma parametry oporu powietrza jak kredens Naszych babć, jednak przy łagodnej jeździe ( czyt. eco driving, oszczędnie nie znaczy wolno ) myślę, że można uzyskać przyzwoity wynik spalania.
KIA SPORTAGE XL Limitowana 2.0 CRDI AWD MT 205KM 447Nm Sand Track
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Piszesz o innej marce i jeszcze silnikach diesla, a post jest o benzyniaku o pojemności 1,6 instalowanym w samochodzie Kia Sportage. Też mogę napisać, że poprzednie moje auto paliło mi na tej trasie 6-7l diesla na 100km, ale to nie ma związku z tematem. Owszem tak jak napisałeś rozsądna i umiarkowana jazda pozwala na przyzwoity wynik. Za taki uważam 8l/100 i niżej ciężko zejść ( chyba że wspomniane wcześniej seicento będzie brać cię na 2 biegu) Kupiłem auto za 90 tys. i nie mam zamiaru oszczędzać 4-6 zł na 100km. Natomiast jeśli chodzi o to spalanie na autostradzie przy 150km/h to wolę dołożyć 100zl do paliwa na 1000km i jechać 10 godzin, niż oszczędnie 15h przy 100km/h. Z resztą zmęczenie pewnie dałoby znać o sobie i wylądowałbym gdzieś w hotelu co wyrównałoby koszty.Każdy jeździ jak uważa i na ile go stać. Dla mnie jeżeli to autko paliłoby 12l w normalnej jeździe nie stanowiłoby problemu. Chciałem to MAM. Pozdrawiam.
Odebrana 29.03.2014
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 459
- Rejestracja: 30 paź 2014, 12:56
- Czym jeżdzę: Kia Proceed GT 1.6T 204 KM Full :|
- Gadu Gadu: 2382783
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Mysle, ze kolega wyzej napisal prawde: chcecie to macie, tzn. wybraliscie silnik 1.6 GDI glownie ze wzgledu na 10k tansze auto, wiedzac o wyzszym spalaniu niz 1.7CRDi. Ale spokojnie, juz niedlugo w SIII bedzie pewnie montowany trzycylindrowy 1.0 T-GDI z Ceeda GT Line i powinien spalic mniej
Jest: Kia Proceed 1.6T 204 KM FULL
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
Było: Kia Stinger 2.0 T-GDI 245KM GT-Line + ECS + RED + TEC + SRF
Było: Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-Line
Było: Kia Cee'd JD 2014 1.6 CRDI
Było: Kia ProCee'd 2010 1.4 Pb
Było: Kia Sportage 2014 1.7 CRDI
- 11201mariusz
- Nasz Człowiek
- Posty: 575
- Rejestracja: 05 lut 2013, 20:25
- Czym jeżdzę: 1.6 GDI L Bialutka Dama
- Lokalizacja: Sopot
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Właśnie wróciliśmy z trasy - wypad na narty na Słowację. Trasa Sopot- Jasna Chopok 770 km z boxem 4 pary nart, butów, cztery osoby, pełny bagażnik, większość autostradą A1, potem zgodnie z " przepisami " na Słowacji / słynne mandaty-pokuty / - spalanie w tamtą stronę 10,3/100 km. W Polsce średnio autostradą 130/140 km, potem max 90 km. W drodze powrotnej tą samą trasą zeszło do 9 l/100 km po doładowaniu zakupów chmielowych co stanowi wg mnie dobry wynik. Z powrotem max 120/130 km/h głównie autostrada. Przy okazji zauważyłem na Słowacji że nasza Kia jest tam bardzo popularna i cieszy się dobrą opinią. Jeździ ich tam naprawdę sporo, podobnie jak Ceed. Za to Hyunadai IX35 to rzadkość. Widać że fabryka na Słowacji robi dobrą robotę.
-
- Bywalec
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 sty 2013, 11:10
- Czym jeżdzę: 1.6 GDI XL
- Lokalizacja: Białystok
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
synek1111 pisze:Jest to kawał drogi i nie mów mi, że tobie na autostradzie pali 8l przy 150 km/h, bo jest to niemożliwe. Komputer pokazuje ok 10,5 l , natomiast po tankowaniu wychodzi 11-12 litrów.
Oczywiście że nie mówię - 9,4 było z trasy Wawa-Berlin-Wawa, jedynie momentami dobijając do końca licznika tak dla zabawy, a przez większość czasu ok. 130 na tempomacie, bo uważam że więcej jak 120-130 naszym autem nie da się długotrwale jechać ze względu na nieakceptowalny poziom hałasu.
Pomiar na stacjach oczywiście jest niemiarodajny - czasem odbije szybciej, czasem później - dlatego najbardziej obiektywne jest chyba te 7,8 z 26 tysięcy kilometrów.
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
geegles pisze:Mysle, ze kolega wyzej napisal prawde: chcecie to macie, tzn. wybraliscie silnik 1.6 GDIAl glownie ze wzgledu na 10k tansze auto, wiedzac o wyzszym spalaniu niz 1.7CRDi.
Oczywiście, że na to patrzyłem. Przy moich malutkich przebiegach ciężko widzę przepalenie różnicy 10k. Samochód właściwie będzie służył tylko na trasie Polska-Niemcy od 2 do 4 razy w roku. Na miejscu jeżdżę służbowym
Odebrana 29.03.2014
-
- Bywalec
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 sty 2013, 11:10
- Czym jeżdzę: 1.6 GDI XL
- Lokalizacja: Białystok
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Pytam zupełnie bez ironii tylko z czystej ciekawości - dlaczego przy takim trybie użytkowania (rzadkie śmiganie po autostradach) wybrałeś auto które najmniej do niego pasuje (typowo miejskie, wyżej zawieszone, więc dające wyższe opory powietrza i generujące przez to niemiłosierny hałas przy prędkościach autostradowych) zamiast np. Forda Focusa lub jakiejś tańszej wersji Mondeo?
- Kwarcu
- Nasz Człowiek
- Posty: 747
- Rejestracja: 11 sie 2010, 14:23
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE FL 1.6 GDI LIMITOWANA XL
- Lokalizacja: GOTENHAFEN :)
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
@makak pamiętaj, że auto kupuje się też w pewnym sensie oczami.
Co do wysokości pojazdu czy lekko podniesionego zawieszenia - powiedz to osobom które korzystają z vanów, że te auta się nie nadają na autostradę, bo jest hałas.
Myślę, że Focus poza tym, że lepiej się prowadzi i oferuje lepszy komfort, jeśli chodzi o zawieszenie, to tak naprawdę niczym ciekawym się nie wyróżnia.
Dla wielu ludzi kompaktowe SUVy jak Sportage mają też tę zaletę, że wygodnie się do nich wsiada i wysiada, nie trzeba się gimnastykować i siedzieć nisko jak w bolidzie "szorując dupskiem po asfalcie", ale też nie trzeba się wspinać jak do ciężarówki.
Co do wysokości pojazdu czy lekko podniesionego zawieszenia - powiedz to osobom które korzystają z vanów, że te auta się nie nadają na autostradę, bo jest hałas.
Myślę, że Focus poza tym, że lepiej się prowadzi i oferuje lepszy komfort, jeśli chodzi o zawieszenie, to tak naprawdę niczym ciekawym się nie wyróżnia.
Dla wielu ludzi kompaktowe SUVy jak Sportage mają też tę zaletę, że wygodnie się do nich wsiada i wysiada, nie trzeba się gimnastykować i siedzieć nisko jak w bolidzie "szorując dupskiem po asfalcie", ale też nie trzeba się wspinać jak do ciężarówki.
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Strasznie wysokie spalanie podajecie. Przecież w danych technicznych pali średnio 6,8. Kurcze chciałem kupić to auto... ale chyba nie wyrobię na paliwko. Czy w tym silniku da radę założyć gaz?
-
- Nasz Człowiek
- Posty: 898
- Rejestracja: 05 kwie 2011, 17:56
- Czym jeżdzę: Sportek 1.6 Biała xl
- Lokalizacja: wawa
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Na temat gazu kolega poszuka sobie odpowiedniego wątku. W katalogach wszystkie mało palą.
Zamówiona 12 marca 1.6 xl biała a odebrana 07 listopada.
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Przejechałem na razie ponad 20 tyś i nigdy nie miałem zużycia powyżej 10 litrów, na trasie do Grecji jadąc zgodnie z przepisami uzyskałem średnią mniej niż 8 litrów, denerwuje mnie tylko wielkość zbiornika paliwa / za często trzeba zaglądać na stacje paliw , ale traktuje to jako przerwa w podróży /. W mieście w korkach w granicy 8-9,5 litra w zależności od pory roku . Jadąc na autostradzie powyżej 130 km należy spodziewać się większego zużycia było to ładnie podane w wątku jak spalają nasze autka należy poszukać i się zapoznać , i nie liczyć na to co podaje producent. Podsumowując jeżeli nie wariujemy za kierownicą to spalanie naszego autka jest do przyjęcia.
- piotrek_z89
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lis 2014, 11:03
- Czym jeżdzę: 1.6 GDI L
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Witam,
Mały raporcik spalania 1,6 GDI przy przebiegu ponad 2000 km.
Ostatni weekend i trasa:
Katowice - Wrocław - Poznań - 8,5 L / 100 km
Poznań - Wrocław - Katowice - 7,9 L / 100 km
Różnica wynika z przejazdu A4...
wyjazd na weekend - tempomat 145 kmh
powrót z weekendu - tempomat 120 kmh
Warto zaznaczyć że na odcinku pomiędzy Poznaniem a Wrocławiem komputer pokazywał 7,3 L / 100 km
Mały raporcik spalania 1,6 GDI przy przebiegu ponad 2000 km.
Ostatni weekend i trasa:
Katowice - Wrocław - Poznań - 8,5 L / 100 km
Poznań - Wrocław - Katowice - 7,9 L / 100 km
Różnica wynika z przejazdu A4...
wyjazd na weekend - tempomat 145 kmh
powrót z weekendu - tempomat 120 kmh
Warto zaznaczyć że na odcinku pomiędzy Poznaniem a Wrocławiem komputer pokazywał 7,3 L / 100 km
-
- Bywalec
- Posty: 79
- Rejestracja: 10 sty 2015, 15:20
- Czym jeżdzę: kia sportage III 1,6 GDI - rocznik 2014 przed FL wersja M
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Mam sportage 1,6 GDI i może ktoś mi wyjaśni... gdy jadę około 90 lub 120 km/h to pali około 8,3 - 8,9 przy obrotach 2500 do 3500 a jak obroty spadną do około 1700 i 1900 to pokazuje spalanie 6,3 i 6,5 moje pytanie czy jazda na niskich obrotach przy wysokim biegu (ale takim jak pokazuje komputer czyli prawidłowo) nie jest szkodliwe dla silnika?
pozdrawiam pablo
pozdrawiam pablo
- Kwarcu
- Nasz Człowiek
- Posty: 747
- Rejestracja: 11 sie 2010, 14:23
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE FL 1.6 GDI LIMITOWANA XL
- Lokalizacja: GOTENHAFEN :)
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Przy 90 km/h pokazuje Ci 8,3 l/100 km? No bez jaj, skoro przy 120 km/h pokazuje między 8,7-8,9 l/100 km, przy 110 km/h spalanie raczej nie przekracza 8 litrów na setkę.
Jazda z takimi obrotami jak piszesz na szóstym biegu w tym silniku to skrajny debilizm, nie ma tu żadnej oszczędności, bo każda najmniejsza górka powoduje, że pasek chwilowego spalania powędruje w kosmos jeśli będziesz utrzymywać tą prędkość na tym biegu. Zawieje mocniej od dziobu i to samo.
Z takimi obrotami to można się toczyć w korku na dwójce czy tam trójce. Możesz też takie obroty na szóstym biegu mieć w momencie jak puścisz gaz, żeby auto wytraciło prędkość, ale jeśli tylko zechcesz kontynuować jazdę i przyspieszyć czy też utrzymywać tą prędkość, do której zwolniłeś, to zredukuj biegi. Na szóstce między 1700-1900 rpm to ile jest? 60-70 km/h?
70 km/h to ja uskuteczniam góra na czwartym biegu (jakieś 2500 rpm), a jak chcę przyspieszyć od 70-80 km/h to schodzę do trójki a w skrajnym przypadku(np. przy 60 km/h) do dwójki. Przyspieszanie w ten sposób, czyli korzystając z wysokich obrotów, wbrew pozorom nie powoduje większego spalania, bo samo przyspieszanie trwa krócej niż męczenie auta z niższych obrotów. Ja wiem, że "podpowiadacz" w aucie pokazuje, żeby wrzucić szóstkę przy 70 km/h, ale jak dla mnie to nieporozumienie. Po wrzuceniu tej szóstki auto zaczyna zwalniać i trzeba mocniej docisnąć gaz, auto bardzo niechętnie utrzymuje prędkość 70 km/h, każde niewielkie wzniesienie, którego człowiek nawet nie odczuwa, powoduje, że auto zwalnia i dociskamy gaz mocniej. Na piątym biegu jest nieco lepiej, ale też niespecjalnie mi się to widzi, dlatego przy 70 km/h używam góra czwórki.
Ogólnie do utrzymywania prędkości od 80 km/h wzwyż w tym silniku to minimum 2500 rpm, a na szóstym biegu to raczej nie schodziłbym poniżej 3000 rpm (jakieś 110 km/h). Szósty bieg to dość spore obciążenie dla jednostki napędowej, a warto pamiętać że mamy tylko wolnossące benzynowe 1.6, które swój maksymalny moment obrotowy rzędu 165Nm osiąga przy 4850 rpm.
Ale zaznaczam, że to tylko moje subiektywne zdanie i nikt nie musi się z tym zgadzać, już była tu na forum dyskusja na temat eksploatacji 1.6 GDI, obrotów/biegów/prędkości/itp. Nie chcę znowu wchodzić w zbędną polemikę.
Pozdrawiam.
Jazda z takimi obrotami jak piszesz na szóstym biegu w tym silniku to skrajny debilizm, nie ma tu żadnej oszczędności, bo każda najmniejsza górka powoduje, że pasek chwilowego spalania powędruje w kosmos jeśli będziesz utrzymywać tą prędkość na tym biegu. Zawieje mocniej od dziobu i to samo.
Z takimi obrotami to można się toczyć w korku na dwójce czy tam trójce. Możesz też takie obroty na szóstym biegu mieć w momencie jak puścisz gaz, żeby auto wytraciło prędkość, ale jeśli tylko zechcesz kontynuować jazdę i przyspieszyć czy też utrzymywać tą prędkość, do której zwolniłeś, to zredukuj biegi. Na szóstce między 1700-1900 rpm to ile jest? 60-70 km/h?
70 km/h to ja uskuteczniam góra na czwartym biegu (jakieś 2500 rpm), a jak chcę przyspieszyć od 70-80 km/h to schodzę do trójki a w skrajnym przypadku(np. przy 60 km/h) do dwójki. Przyspieszanie w ten sposób, czyli korzystając z wysokich obrotów, wbrew pozorom nie powoduje większego spalania, bo samo przyspieszanie trwa krócej niż męczenie auta z niższych obrotów. Ja wiem, że "podpowiadacz" w aucie pokazuje, żeby wrzucić szóstkę przy 70 km/h, ale jak dla mnie to nieporozumienie. Po wrzuceniu tej szóstki auto zaczyna zwalniać i trzeba mocniej docisnąć gaz, auto bardzo niechętnie utrzymuje prędkość 70 km/h, każde niewielkie wzniesienie, którego człowiek nawet nie odczuwa, powoduje, że auto zwalnia i dociskamy gaz mocniej. Na piątym biegu jest nieco lepiej, ale też niespecjalnie mi się to widzi, dlatego przy 70 km/h używam góra czwórki.
Ogólnie do utrzymywania prędkości od 80 km/h wzwyż w tym silniku to minimum 2500 rpm, a na szóstym biegu to raczej nie schodziłbym poniżej 3000 rpm (jakieś 110 km/h). Szósty bieg to dość spore obciążenie dla jednostki napędowej, a warto pamiętać że mamy tylko wolnossące benzynowe 1.6, które swój maksymalny moment obrotowy rzędu 165Nm osiąga przy 4850 rpm.
Ale zaznaczam, że to tylko moje subiektywne zdanie i nikt nie musi się z tym zgadzać, już była tu na forum dyskusja na temat eksploatacji 1.6 GDI, obrotów/biegów/prędkości/itp. Nie chcę znowu wchodzić w zbędną polemikę.
Pozdrawiam.
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
wierzbusie pisze: I niestety nie wierzę, że można zejścia w prawdziwej "miejskiej" jeździe poniżej 7 litrów jak sugerują wpisy na innym wątku. Pozdrawiam
Jazda miejska nie jest ściśle zdefiniowana.
Bywało że w Krakowie odcinek Mateczny-Plac Wolności pokonywałem "tylko" w 2 godziny - szybciej przyjeżdżałem Z Bielska (prawie 100km) na tenże Mateczny.
Ktoś "przeleci" przez ten sam odcinek nocą przy małym ruchu i spali 5x mniej.
-
- Nowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 cze 2014, 00:00
- Czym jeżdzę: 1.6 M Techno
- Lokalizacja: Tychy
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
No w moim przypadku koledzy powiem ze dziennie jeżdżę w jedna stronę ok 20 km przez zadupia zakrętów skretow itp to przy stanie 21 tys km(za miesiąc roczek stuknie) spala mi 8,6 do 9litrow z tym ze mam ciężka nogę i nie lubię jeździć za kimś. Biegi z 1 na 2 zmieniam często przy 6000 tys obrotach a potem z dwójki przy 60km/h wrzucam od razu piątkę i tak jade. Przy wyprzedzaniu redukcja do trójki i gaz. Szóstki w mieście nie używam wcale jak już to na trasie wiec jak czytam jakie macie spalanie przy niskich obrotach to się dziwię ze moje tylko tyle spala. Jeszcze dodam że sportki lubią wysokie obroty powyżej 3500 tys a nigdzie nie jest napisane że biegi musisz każdy zaliczyć po kolei Pozdrawiam
- Thomaster
- Expert
- Posty: 1470
- Rejestracja: 21 sty 2015, 01:25
- Czym jeżdzę: 1,6 GDI, 2012, XXL - very limited ;)
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Ja zauważyłem o siebie pewną prawidłowość - Sportek pali nawet przy cięższej nodze ok 9-9,5l pod warunkiem, że jednorazowo przejeżdżamy 15-20km. Największe spalanie występuje przy bardzo krótkich odcinkach 2-4km na niedogrzanym silniku, przy których nawet przy próbie oszczędnej jazdy auto pali sporo. Stąd też moje średnie spalanie na poziomie prawie 11l/100km...
-
- Bywalec
- Posty: 126
- Rejestracja: 21 maja 2015, 11:48
- Czym jeżdzę: Sportage 2.0 GDI 166KM Sand Track M +
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Ja się tak zastanawiam, bo wszyscy piszą o ciężkiej nodze, jeździe w korkach, tempomatach itp., a nikt nie zwrócił uwagi na podstawową sprawę. Jaką? mianowicie, sportage jest dość duży/wysoki (w trakcie jazdy bryła-opory m. inn. powietrza wpływają na spalanie) i chyba ważniejsze mi się wydaje to, że 1,6 jest trochę "słabszym" silnikiem do tej masy samochodu (a dodać jeszcze kierowcę, pasażerów, czy bagaże) i żeby pojechać dość dynamicznie trzeba wkręcać silnik na obroty, a co za tym idzie większe spalanie benzyny.
Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 wrz 2015, 11:33
- Czym jeżdzę: Kia Sportage III M+DFA 1.6 GDI
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
To i ja się podłączę pod temat.
Sportage mam od marca 2015, więc ponad pół roku już za mną. Silnik 1.6 GDI, wersja M+DFA, kolor piękna biel - ta bez dopłaty oczywiście Aktualny przebieg to lekko ponad 10tys kilometrów. Spalanie, hm. Nie udało mi się zejść poniżej 8 litrów/ 100km (sprawdzane na tankowaniu pod korek a nie na komputerze). Z drugiej strony nigdy nie miałem większego spalania niż 9 litrów/ 100 km.
Dla porównania moja mama posiada Mitasubiszi ASX z silnikiem 1.6 w benzynie (rocznik 2014) 117KM. To auto pali średnio o 1-1.5L paliwa mniej na 100km. Przy zbliżonej jeździe jest znacznie oszczędniejsze. Kwestia dynamiki pozostaje sporna - ojciec twierdzi że japończyk jest szybszy. Ja uważam że to przez kolor czerwony - czerwone auta są najszybsze. A na poważnie wg mnie po prostu porównywalnie. Reszta na plus dla Sportage - w Mitsu nie słychać własnych myśli - tragicznie wygłuszony.
Sportage mam od marca 2015, więc ponad pół roku już za mną. Silnik 1.6 GDI, wersja M+DFA, kolor piękna biel - ta bez dopłaty oczywiście Aktualny przebieg to lekko ponad 10tys kilometrów. Spalanie, hm. Nie udało mi się zejść poniżej 8 litrów/ 100km (sprawdzane na tankowaniu pod korek a nie na komputerze). Z drugiej strony nigdy nie miałem większego spalania niż 9 litrów/ 100 km.
Dla porównania moja mama posiada Mitasubiszi ASX z silnikiem 1.6 w benzynie (rocznik 2014) 117KM. To auto pali średnio o 1-1.5L paliwa mniej na 100km. Przy zbliżonej jeździe jest znacznie oszczędniejsze. Kwestia dynamiki pozostaje sporna - ojciec twierdzi że japończyk jest szybszy. Ja uważam że to przez kolor czerwony - czerwone auta są najszybsze. A na poważnie wg mnie po prostu porównywalnie. Reszta na plus dla Sportage - w Mitsu nie słychać własnych myśli - tragicznie wygłuszony.
-
- Bywalec
- Posty: 126
- Rejestracja: 21 maja 2015, 11:48
- Czym jeżdzę: Sportage 2.0 GDI 166KM Sand Track M +
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Widzisz, dla porównania podam spalanie silnika 2.0 GDI. W trasie 7,5l/100km w mieście od 9,3-11l/100km. Wyniki z tankować (ale pokrywają się ze wskazaniami komputera) Tak czy inaczej zaskoczył mnie pozytywnie z tym spalaniem, bo byłem nastawiony na wyższe spalanie
Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą
- benezis
- Bywalec
- Posty: 30
- Rejestracja: 15 sty 2015, 13:14
- Czym jeżdzę: Kia Sportage 1,6 GDI, Hyundai ix35 2,0 CRDI, VW EOS 1,4 TSI
- Lokalizacja: Grójec
Re: Silnik 1,6 GDI wysokie spalanie
Louboutin mi udało się zejść do 7,0 w trasie ale to była bardzo delikatna jazda.
Jeżdżę dość ostro spalanie w cyklu mieszanym waha się ,między 9,0 a 9,7 l/100 km.
Jeżdżę dość ostro spalanie w cyklu mieszanym waha się ,między 9,0 a 9,7 l/100 km.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika