Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
- bykman
- Uzależniony
- Posty: 355
- Rejestracja: 16 paź 2014, 14:25
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE XL 205KM
Opel Zafira C Cosmo 2.0 CDTI 200KM - Lokalizacja: PIENINY
Re: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
Byłem u Aligatora 2 miesiące temu z moją Zafirą, shamował auto, wymontował kompa, jednak nie mógł złamać zabezpieczeń, na koniec bardzo ładnie się zachował dając mi wydruk z hamowni, oczywiście nic nie zapłaciłem, bo jak powiedział "nie ma tuningu, nie ma kasy" Dzwoniłem jeszcze do innych firm, ale niestety nikt nowej Zafki jeszcze nie chipował
Z tego co się dowiedziałem to przyjeżdżają do niego klienci z drugiego końca Polski.
Z tego co się dowiedziałem to przyjeżdżają do niego klienci z drugiego końca Polski.
KIA SPORTAGE XL Limitowana 2.0 CRDI AWD MT 205KM 447Nm Sand Track
- cisco
- Nasz Człowiek
- Posty: 805
- Rejestracja: 27 paź 2011, 00:11
- Czym jeżdzę: Sorento XL 2.0 CRDi 185KM, AT, AWD Black Pearl
- Lokalizacja: okolice Warszawy
Re: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
No i nie ma więcej chętnych ? Proszę się deklarować i wpisywać na listę !!!
KREATOR MOCY - infekcja zbiorowa
1.ravel
2.cisco
3.navkol
KREATOR MOCY - infekcja zbiorowa
1.ravel
2.cisco
3.navkol
SORENTO XL 2.0 CRDi 185KM, AT, AWD, SunRoof, Black Pearl
Re: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
Poczekajmy jeszcze kilka dni, jak nie będzie więcej chętnych osób to spróbuję wynegocjować taką cenę dla naszej trójki. Na świąteczny wyjazd chcę mieć już tą moc
- gasewo
- MODERATOR
- Posty: 644
- Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
- Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
- Gadu Gadu: 2115437
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
ZygJe pisze:...Róbcie ale teraz i tak wam odjadę:-)
Nie wszystkim kolego, nie wszystkim };) wracajac do tematu to ja tez sie wpisuje na liste, a co
1.ravel
2.cisco
3.navkol
4. gasewo
Between two evils, I always pick the one I never tried before
-
- Profesor od "silnikuf"
- Posty: 1312
- Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
- Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
- Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar
Re: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
Ech @gasewo poczułeś się zagrożony?
Baj de łej, można by kiedyś porównać siłę koni z turbo i z pojemności. Tylko jak to zrobić żebyśmy się nie pozabijali i mandatu nie zapłacili.....
Baj de łej, można by kiedyś porównać siłę koni z turbo i z pojemności. Tylko jak to zrobić żebyśmy się nie pozabijali i mandatu nie zapłacili.....
pozdrawiam
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
-
- Uzależniony
- Posty: 353
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 09:12
- Czym jeżdzę: KIA Sportage 1.6 GDI/
Ceed 1.6 cdri - Lokalizacja: Borkowo/Gdańsk
Re: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
W ofercie widziałem ze chipuja 1.6 gdi. Jak myslicie ma to sens w przyapdku benzyniaka?
1.6 GDI M DarkGunMetal
pzdr
dc
pzdr
dc
- gasewo
- MODERATOR
- Posty: 644
- Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
- Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
- Gadu Gadu: 2115437
- Lokalizacja: Warszawa
Ani przez moment nie poczułem się zagrożony chciałem tylko uściślić Twoją wcześniejszą wypowiedź co do testu to mozna go przeprowadzić w pobliżu cargo, oczywiście w godzinach wieczornych. Z tego co się orientuję to tam nie wszystko jeszcze zostało otwarte a i ruch jest niewielki. Co do policji to z pomoca CB i yanosika damy rade uniknac spotkania z nimi.
Between two evils, I always pick the one I never tried before
-
- Profesor od "silnikuf"
- Posty: 1312
- Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
- Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
- Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar
Re: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
Temat Cargo - czemu nie.
Co do cipowania wolnossącego silnika (1,6 GDi). IMO bez sensu bo na przyrost więcej niż 3-5% nie ma co liczyć a to jest po prostu niezauważalne.
Co do cipowania wolnossącego silnika (1,6 GDi). IMO bez sensu bo na przyrost więcej niż 3-5% nie ma co liczyć a to jest po prostu niezauważalne.
pozdrawiam
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...
***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy
- Kwarcu
- Nasz Człowiek
- Posty: 747
- Rejestracja: 11 sie 2010, 14:23
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE FL 1.6 GDI LIMITOWANA XL
- Lokalizacja: GOTENHAFEN :)
Re: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
excile pisze:W ofercie widziałem ze chipuja 1.6 gdi. Jak myslicie ma to sens w przyapdku benzyniaka?
Jak chcesz utopić trochę waluty na efekt placebo to możesz.
Temat poruszany na forum wiele razy, odpowiedzi wyczerpujące.
Jak chcesz efektów to szukaj silnika 1.6 T-GDI i zrób swap. Ale na samym silniku się nie skończy, idzie to mocno w koszta, więc nieopłacalne. No chyba, że ktoś jest maniakiem to wszystko zrobi, byleby być zadowolonym bez względu na koszta.
- puder12
- MODERATOR
- Posty: 2195
- Rejestracja: 16 mar 2012, 11:03
- Czym jeżdzę: 1.7 CRDI XL
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Odp: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
gasewo pisze:...wracajac do tematu to ja tez sie wpisuje na liste, a co
Jeśli wcześniej nie robili takiego silnika to nie będzie szybka piłka. Będą musieli wyjąć komputer i grzebać w nim. Czy warto tak ryzykować dla kilku koników więcej?!
-
- Uzależniony
- Posty: 194
- Rejestracja: 23 mar 2013, 19:12
- Czym jeżdzę: Renault Master III
- Gadu Gadu: 4674149
- Lokalizacja: Olkusz
Re: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
Nie warto , no chyba że to wersja AWD
Re: Odp: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
puder12 pisze:gasewo pisze:...wracajac do tematu to ja tez sie wpisuje na liste, a co
Jeśli wcześniej nie robili takiego silnika to nie będzie szybka piłka. Będą musieli wyjąć komputer i grzebać w nim. Czy warto tak ryzykować dla kilku koników więcej?!
Gasewo, tak szybko nie rezygnuj, może już taki silnik robili, można spytać
- gasewo
- MODERATOR
- Posty: 644
- Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
- Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
- Gadu Gadu: 2115437
- Lokalizacja: Warszawa
Kilka koników więcej to w moim przypadku przy założeniu bezpiecznego przyrostu o 20% to 53 KM co w ogólnym rozrachunku da mi 318 KM. Nie mówiąc o przyroście na poziomie 30%. Poza tym mi bardziej zależy na likwidacji turbo dziury i zwiększeniu niutków niż na mocy. Wiem że wiąże się to m.in. ogólnie mówiąc ze zmianą sterowania automatyczną skrzynią biegów jeśli ori nie obsłuży nowej wartości niutków etc. Wiem że warszawska firma "44 tuning" robiła ten rodzaj silnika (za pomocą boxa) w procku gt i tam uzyskali przyrost na poziomie 18%. Oczywiście tam jest mniejsza pojemność ale wydaje mi się że bardziej chodzi o rodzaj silnika niż pojemność. Więc może kreator też będzie wiedział jak to zrobić dobrze. Także napewno zanim oddam kijankę to z nimi pogadam czy podejmą się takiego zadania.
Between two evils, I always pick the one I never tried before
- Kwarcu
- Nasz Człowiek
- Posty: 747
- Rejestracja: 11 sie 2010, 14:23
- Czym jeżdzę: KIA SPORTAGE FL 1.6 GDI LIMITOWANA XL
- Lokalizacja: GOTENHAFEN :)
Re: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
To nie do końca jest tak, że każdy silnik można bezpiecznie podkręcić o 20%. W przypadku Twojego 2.0 T-GDI ograniczyłbym się do poprawy fabrycznego programu - poprawić przebieg krzywej mocy i momentu zmniejszając turbodziurę i ewentualnie nieznacznie podnosząc moc i moment. Robienie w tym silniku 318KM to nie jest dobry pomysł, to tylko R4 o pojemności dwóch litrów. Ja wiem, że A-klasa AMG ma 2.0 turbo o mocy 360KM tylko, że ten silnik został odpowiednio przygotowany do takiej mocy a i tak szczerze wątpię w jego trwałość przy takim wyżyłowaniu.
Seryjne 2.0 T-GDI ma 265KM@6000rpm i 365Nm@1850-3000rpm.
Myślę, że delikatne podbicie o 10% w zupełności wystarczy i będzie jeszcze w miarę rozsądne 290KM i 400Nm.
Na więcej bym się nie rzucał, w dodatku już teraz masz problem z hamulcami w swojej rakiecie. A co by było przy 320KM i 440Nm? Celując w wyższe parametry to trzeba by już szykować silnik od strony mechanicznej, żeby wytrwał takie moce.
Seryjne 2.0 T-GDI ma 265KM@6000rpm i 365Nm@1850-3000rpm.
Myślę, że delikatne podbicie o 10% w zupełności wystarczy i będzie jeszcze w miarę rozsądne 290KM i 400Nm.
Na więcej bym się nie rzucał, w dodatku już teraz masz problem z hamulcami w swojej rakiecie. A co by było przy 320KM i 440Nm? Celując w wyższe parametry to trzeba by już szykować silnik od strony mechanicznej, żeby wytrwał takie moce.
- gasewo
- MODERATOR
- Posty: 644
- Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
- Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
- Gadu Gadu: 2115437
- Lokalizacja: Warszawa
Dzieki za sugestie. Generalnie masz racje. Bardziej chodzi mi o poprawienie krzywej i zlikwidowanie turbo dziury. Moim idealem jest taka modyfikacja komputera zeby w momencie wlaczenia przycisku ecodrive dzialal fabryczny program a dopiero po jego wylaczeniu zaczynal dzialac program zmodyfikowany. Co do zwiekszania mocy to wiem ze idealnie by bylo aby razem z programem szla mechanika. I dlatego Pisalem o 20% poniewaz mam wieksze filtry i chlodnice niz w wersji europejskiej i takze turbina nie nalezy do najmniejszych. Do tego dochodzi blok silnika z aluminium i kute korbowody wiec jakis tam potencjal jest. Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze bedzie to wieksze obciazenie dla silnika ale ja uzywam na codzien innego auta a kijanka jest bardziej autem weekendowym i na jakies prywatne wypady wiec tez silnik nie bedzie dostawal w dupe caly czas. Co do ukladu hamulcowego to i tak go zmienie bez wzgledu na to czy podniose czy nie moc.
Between two evils, I always pick the one I never tried before
Re: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
Ponieważ nie widzę już następnych chętnych osób zadzwoniłem dzisiaj do Kreatora i uzgodniłem cenę 1tys zł od 3 wpisanych osób. Cisco, Navkol proszę o potwierdzenie dzisiaj lub jutro bo jest możliwość załatwienia tego nawet w tą sobotę. Z tego co mówią, woleli by załatwić wszystkie samochody razem bo muszą mieć jakąś gwarancję ilości samochodów, są też otwarci na inne propozycj (tylko jakie?). Oczywiście jeżeli sobota wam nie pasuje możemy się umówić na termin w tygodniu lub następną sobotę. Muszę mieć tylko pewność, że jesteście zdecydowani na 100%
Gasewo pytałem o twój silnik i mówią, że taki robili, czekają na kontakt.
Oczywiście dopóki sprawa nie jest załatwiona lista jest nadal otwarta
Niech MOC bedzie z Nami
Gasewo pytałem o twój silnik i mówią, że taki robili, czekają na kontakt.
Oczywiście dopóki sprawa nie jest załatwiona lista jest nadal otwarta
Niech MOC bedzie z Nami
Re: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
Dam znać jutro wieczorem co i jak. Na gwarancji macie jeszcze? Bo u mnie świeża i dopiero 8 kkm. Ojciec nią jeździ i narzeka ze mocy mu brak. Więc na gwiazdkę chce mu prezent zrobić
Re: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
Mój też na gwarancji
Wolałbym żebyś jutro dał odpowiedź do 16-tej. W razie pozytywnej decyzji dasz radę umówić się na sobotę, czy wolałbyś przyszły tydzień np poniedziałek ?
Wolałbym żebyś jutro dał odpowiedź do 16-tej. W razie pozytywnej decyzji dasz radę umówić się na sobotę, czy wolałbyś przyszły tydzień np poniedziałek ?
Re: Zimowa, grupowa infekcja w Warszawie ;)
To ile im się schodzi z jednym samochodem? 5 szt chcą zrobić w sobotę do południa. Śmierdzi mi to gotowcem i kopiuj wklej
Subaru ogarniałem dwa dni w sumie
Subaru ogarniałem dwa dni w sumie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika