No i będę, a jak nie odpowiada teoretyzowanie to nikt nie zmusza do konwersacji.
Owszem Cx uwzględnia
kształt pojadzu, więc można by uznać, że i powierzchnię czołową, ale tak nie jest. Pojazd może być duży a i tak opływowy. Przykładowo szybkie pociągi są dość opływowe jak na takie kloce o dużej powierzchni czołowej. Także skoro już sam chcesz poteoretyzować to trzymaj się faktów.
Nie chodzi mi o sposób pomiary siły oporów powietrza, tylko o to, że aby być obiektywnym to trzeba uwzględnić więcej czynników niż sam Cx i chyba nie rozumiesz przesłania. No, ale to teoria, kolega widocznie jest praktykiem.
No, mam więcej czasu na uprzykrzanie życia innym jak widać.
Ale lubię takich wróżbitów, którzy mają zdolności do stawiania szybkich diagnoz. Kolega wyciągnął z szafy kryształową kulę z powodu przedwczesnych wiosennych porządków?
Wszyscy tu strasznie ucichli i mało się dzieje, trzeba wprowadzić trochę życia.