Filtr cząstek stałych

Baza wiedzy i opinie dotyczące silnika. Raporty awaryjności i spalania.
mike
Uzależniony
Posty: 194
Rejestracja: 23 mar 2013, 19:12
Czym jeżdzę: Renault Master III
Gadu Gadu: 4674149
Lokalizacja: Olkusz

Re: Filtr cząstek stałych

Postautor: mike » 18 lip 2013, 19:51

Przy takiej eksploatacji może się okazać, że wcześniej będziesz musiał myśleć o wymianie albo wycięciu DPF-a i nawet odliczenie VAT może nie być już tak atrakcyjne.

Jakiej eksploatacji ? nie ma jazd miejskich , jak już ruszy to w trasę 50km ew 650km i postój , faktury na dostawcze oczywiście te paliwowe

dealer
Uzależniony
Posty: 236
Rejestracja: 06 paź 2010, 15:24
Czym jeżdzę: sportage 1,7 CRDi
Lokalizacja:

Re: Filtr cząstek stałych

Postautor: dealer » 27 lip 2013, 23:00

z mojego doświadczenia czyli prawie 80 tys. km wynika, że prawie zawsze wypalanie filtra włącza się jak za chwilę chcę się zatrzymać i wyłączyć silnik, bez względu na to, czy dojeżdżam do celu czy chcę zrobić "przerwę techniczną" . Mało tego często robi ten numer po wcześniejszym przejechaniu 200 - 300 km. Czasami wypalanie zaczyna się po kilku kilometrach od startu, zwłaszcza jak wcześniej jeździłem dużo na krótkich odcinkach. Generalnie jeśli mam możliwość to jak zacznie się wypalanie tego ustrojstwa to jadę dalej, chociaż powinienem już być w domu. Pewne jest, że gdyby niewysokie żółte człowieki dołożyli jeden guzik pod tytułem "start wypalania dpf on" i do tego jakiś myk, żeby było wiadomo jak bardzo zasyfiony jest ten filtr to byłoby łatwiej. Ale nie bo po co? przecież się nie opłaca. Tak kurde im się nie opłaca, ale jako użytkownik jestem mocno zainteresowany takim mykiem. A że się da to dowiedli w chyba Isuzu d-max.
jeżdżę Sportage 1,7 CRDi

mike
Uzależniony
Posty: 194
Rejestracja: 23 mar 2013, 19:12
Czym jeżdzę: Renault Master III
Gadu Gadu: 4674149
Lokalizacja: Olkusz

Re: Filtr cząstek stałych

Postautor: mike » 28 lip 2013, 08:18

Ja go po prostu wywalę po 2 latach nie będę czekał do 40tyś km , zaserwuję chipa przy okazji , mam gdzieś ekologię w takim wydaniu

Awatar użytkownika
puder12
MODERATOR
Posty: 2195
Rejestracja: 16 mar 2012, 11:03
Czym jeżdzę: 1.7 CRDI XL
Lokalizacja: 3miasto

Re: Filtr cząstek stałych

Postautor: puder12 » 28 lip 2013, 12:29

mike pisze:Ja go po prostu wywalę po 2 latach ...

A masz namiary na firmę która zmienia oprogramowanie tak by po wycięciu wszystko grało?

mike
Uzależniony
Posty: 194
Rejestracja: 23 mar 2013, 19:12
Czym jeżdzę: Renault Master III
Gadu Gadu: 4674149
Lokalizacja: Olkusz

Re: Filtr cząstek stałych

Postautor: mike » 28 lip 2013, 13:40

Nie , nie mam ale się dowiem czy robią to w naszych , szwagier rok temu przeprowadzał coś takiego z tym że w Nissan QQ 2.0dci i jak do tej pory jest zadowolony , chciał mi dac namiar na firmę ale powiedziałem że nie pali się teraz

kamil89
Bywalec
Posty: 25
Rejestracja: 17 maja 2013, 14:50
Czym jeżdzę: Sportage II 2.0 CRDi 150KM

Re: Filtr cząstek stałych

Postautor: kamil89 » 31 lip 2013, 12:53

Też uważam, że filtry te nie są tak straszne jak się wydaje tylko trzeba pamiętać o okresowym ich "przepaleniu".


Wróć do „SILNIK”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap