Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Baza wiedzy i opinie dotyczące silnika. Raporty awaryjności i spalania.
Awatar użytkownika
Przemek1472
Uzależniony
Posty: 373
Rejestracja: 04 kwie 2013, 18:35
Czym jeżdzę: 1.6 T-GDi GT Line 7DCT+ MAX | Orange
Lokalizacja: Nadarzyn

Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: Przemek1472 » 10 cze 2013, 12:14

Czy używacie i zauważacie różnicę w stosunku do zwykłych paliw ?
Powaga jest zwykle strojem głupców

marcinK
Nasz Człowiek
Posty: 877
Rejestracja: 29 lis 2011, 09:37
Czym jeżdzę: Kadjar Runmageddon TCe 130 Energy
Lokalizacja: Warszawa

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: marcinK » 10 cze 2013, 16:55

Tak znaczną. Przy kasie. [hihihi]
Odebrana po 178 dniach:)

Awatar użytkownika
Przemek1472
Uzależniony
Posty: 373
Rejestracja: 04 kwie 2013, 18:35
Czym jeżdzę: 1.6 T-GDi GT Line 7DCT+ MAX | Orange
Lokalizacja: Nadarzyn

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: Przemek1472 » 10 cze 2013, 17:13

Tyle to ja sam widzę :D :D :D. Konkretnie Panie i Panowie, konkretnie...
Powaga jest zwykle strojem głupców

ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1311
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: ZygJe » 10 cze 2013, 19:56

W Sedonie na benzynie jedynie wzrasta spalanie. W KS na ON jedynie na zimowej wersji vpower wyraźnie cichsza praca silnika szczególnie rano. W lecie bez różnicy. Spotkałem opinie , że ON tzw premium jest bardziej suchy a więc mniej smarny :-) ze względu na dodatki niż zwykły ON.
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...

***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

Awatar użytkownika
Przemek1472
Uzależniony
Posty: 373
Rejestracja: 04 kwie 2013, 18:35
Czym jeżdzę: 1.6 T-GDi GT Line 7DCT+ MAX | Orange
Lokalizacja: Nadarzyn

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: Przemek1472 » 10 cze 2013, 20:27

To rozumiem, że krótkookresowo oszczędności nie można oczekiwać, raczej wzrost kosztów. A jednak tanujesz premium. Swędzi mnie aby nalać premium na autostradę. Jadę na weekend do Berlina.
Powaga jest zwykle strojem głupców

Awatar użytkownika
Zibi70
Expert
Posty: 980
Rejestracja: 08 maja 2012, 13:58
Czym jeżdzę: Sportage 1.6 GDI XL SLS
Lokalizacja: Warszawa / Tarnowskie Góry (ale słoikiem nie jestem) ;-)

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: Zibi70 » 10 cze 2013, 21:59

Krótko przed zmianą samochodu zacząłem tankować Shell Fuelsave. Zauważyłem, że faktycznie spalanie ciutek spadło wobec orlenu czy nawet statoil (mówię o CRV-ce i samochodzie żony bo KS lata tylko na shellu więc nie mam porównania) - mowa o zwykłej 95. Jeśli poszukać - to w okolicy zwykle da się namierzyć Shell'a z w miarę normalną ceną tego paliwa więc sądzę, że warto akurat to paliwo.
Innych wynalazków nie kupuję - chyba, że od czasu do czasu dla przepłukania wtrysków ale do codziennego użytku to chyba nie ma sensu bo różnicy w osiągach i spalaniu proporcjonalnej do różnicy w cenie nie widać. A skoro nie widać to po co przepłacać? :)
Kiedyś miałem ładny podpis, ale dawno mnie nie było i se poszedł... pojechał. [zdziwko]

makak
Bywalec
Posty: 89
Rejestracja: 24 sty 2013, 11:10
Czym jeżdzę: 1.6 GDI XL
Lokalizacja: Białystok

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: makak » 11 cze 2013, 00:37

Pierwsze tankowanie zafundowałem Sportkowi na Shellu (ale lałem zwykłą 95), teraz leję głównie w Auchan - żadnej różnicy na moje laickie oko nie widzę. Nie sądzę więc, żeby z paliwem premium miałoby być jakoś zdecydowanie lepiej - ale na pewno poprawia samopoczucie kierowcy, więc może i warto ;)

Awatar użytkownika
diselboy
Kia Masta
Posty: 1748
Rejestracja: 09 kwie 2011, 08:55
Czym jeżdzę: KIA Sportage III 1,7 CRDI "M", 7 rowerów
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: diselboy » 11 cze 2013, 09:24

gdzieś czytałem że ta cała "premium" to pic na wode fotomontaż, w rafinerii leja ze wspolnej "beczki' i dopiero do cysterny pan w białym fartuchu wlew flaszke "Cudu". jak sie nie rypnie w ilości to jest "premium" jak nie wyjdzie to "normal". różnica jedynie w cenie. ze swej "histori zalewania (jeszcze Stilo)" raz jeden nalałem V-powera, apetyt wzrósł o cirka litr na 100km tak że miałem stracha czy dotrę na baku do domu, a zawsze zasieg siegał na pełnym prawiw 1000 km, więc oczy miałem jak spodki kiedy na dużo przed domem "księgowy vel oko demona" dało znać że nie śpi. po dotarciu do domu i zalaniu zwykłego paliwa wróciło do normy i jest tak do dzisiaj.
edyta: a pisze o "nektarze z przefermentowanej paproci" gdzie z definicji apetyt na paliwo jest mniejszy.
1,7 CRDI "M' ka" Srebrna - wypatrzona: 25-03-2011, zamówiona: 01-04-2011, odebrana: 08-04-2011+ Ssangyong Korando D20T :kierownik: "Śmigamy po okolicach Roztocza"

OxBown
Bywalec
Posty: 81
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:49
Czym jeżdzę: Kawasaki z750, Sportage 1,6 GDI XL

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: OxBown » 11 cze 2013, 13:14

Praktycznie nie ma roznic a skoro nie widac to po co przeplacac. Liczy sie jakosc paliwa a ta w polsce jest rozna;). Polecam artykul na scigacz.pl gdzie robia testy na gsxrce i leja rozne paliwa z roznych stacji smigaja a potem na hamownia.

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: gasewo » 13 cze 2013, 07:34

Ja już parokrotnie zatankowałem nitro+ racing i w moim przypadku widać i czuć różnicę. Auto spala mniej, silnik chodzi bardziej równo i rzeczywiście reaguje szybciej na gaz i z mniejszym wysiłkiem. Chociaż wcześniej też nie miałem z tym problemów :-D Generalnie w moim przypadku wydanie tych paru złotych więcej się opłaca

Wysyłane z mojego GT-P5100 za pomocą Tapatalk 2
Between two evils, I always pick the one I never tried before

ZygJe
Profesor od "silnikuf"
Posty: 1311
Rejestracja: 13 gru 2011, 22:24
Czym jeżdzę: Peugeot 3008HYbrid4 300KM; KIA Sedona 3,3V6 275KM AT
Lokalizacja: Audiovideo, San Escobar

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: ZygJe » 13 cze 2013, 15:02

Bo racing to jedyne paliwo premium sprowadzane z niemiec, a nie chszczone cudownymi wynalazkami paliwo z orlenu :-) leje to do quadów i kosiarki :-)
pozdrawiam

Była: Sportage 2.0 CRDi XL AWD AT - jedno z najlepszych aut jakie miałem
Sorento 3.5 V6 285KM AWD AT - moja sprzedana miłość - bo żona była zazdrosna...

***** ***
Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

OxBown
Bywalec
Posty: 81
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:49
Czym jeżdzę: Kawasaki z750, Sportage 1,6 GDI XL

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: OxBown » 21 cze 2013, 20:32

Gasewo bo mi sie wydaje ale w opisie masz turbo a to chyba bardziej wrazliwe na paliwo;D niz wolnossacy

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: gasewo » 21 cze 2013, 21:04

Dokładnie tak ;-) i dlatego od początku użytkowania kijanki leję lepsze paliwo. W Korei była to ichsze 98 w Polsce do momentu pojawienia się nitro+ racing zalewałem v-power racing. Generalnie dla mnie większe znaczenie ma to, iż po takim paliwie silnik jest bardziej czysty i nie męczy się tak bardzo.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk 2
Between two evils, I always pick the one I never tried before

Awatar użytkownika
Przemek1472
Uzależniony
Posty: 373
Rejestracja: 04 kwie 2013, 18:35
Czym jeżdzę: 1.6 T-GDi GT Line 7DCT+ MAX | Orange
Lokalizacja: Nadarzyn

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: Przemek1472 » 22 cze 2013, 00:38

Ile płacisz za shell v power nitro+ ?
Powaga jest zwykle strojem głupców

Awatar użytkownika
gasewo
MODERATOR
Posty: 644
Rejestracja: 09 lut 2012, 06:25
Czym jeżdzę: 2.0 T-GDI
Gadu Gadu: 2115437
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: gasewo » 22 cze 2013, 09:37

Szczerze mówiąc ostatni raz tankowałem jakieś 2 tyg. temu ale jak przedwczoraj przejeżdzałem obok "mojej stacji" to cena była 6,26 zł. I generalnie od początku wprowadzenia zmian cena jest w tych granicach. A tankuję na Shell'u na Sokratesa.

Wysyłane z mojego GT-P5100 za pomocą Tapatalk 2
Between two evils, I always pick the one I never tried before

OxBown
Bywalec
Posty: 81
Rejestracja: 28 wrz 2011, 15:49
Czym jeżdzę: Kawasaki z750, Sportage 1,6 GDI XL

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: OxBown » 23 cze 2013, 12:31

Co prawda motocykl ale paliwo to paliwo;

http://www.scigacz.pl/Benzyna,a,osiagi, ... 16094.html

Awatar użytkownika
Przemek1472
Uzależniony
Posty: 373
Rejestracja: 04 kwie 2013, 18:35
Czym jeżdzę: 1.6 T-GDi GT Line 7DCT+ MAX | Orange
Lokalizacja: Nadarzyn

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: Przemek1472 » 23 cze 2013, 19:41

Ciekawy artykuł, a może zdażyło się znaleźć test dotyczący "hipotetycznych" oszczędności na ww paliwach.
Powaga jest zwykle strojem głupców

marcinK
Nasz Człowiek
Posty: 877
Rejestracja: 29 lis 2011, 09:37
Czym jeżdzę: Kadjar Runmageddon TCe 130 Energy
Lokalizacja: Warszawa

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: marcinK » 23 cze 2013, 20:16

Te wykresy mówią same za siebie. Hipotetyczne "oszczędności" są takie same jak różnice na wykresach, trzeba je sporo powiększyć, żeby dojrzeć... :lol:
Najbardziej utkwiło mi takie zdanie - "Należy też mieć na uwadze, że praktycznie wszyscy dystrybutorzy paliw w Polsce korzystają z dwóch źródeł zaopatrzenia – rafinerii Lotos oraz Orlen. Trudno więc oczekiwać ogromnych różnic, które w rzeczywistości ograniczają się jedynie do różnorakich domieszek".
Od kilku lat leję na AUCHANIE i nie będę sprawdzał jak mój 1,6 "rwie" na power nitro +++, bo mógłbym zawału dostać (najprędzej z nerwów). :w łeb:
Odebrana po 178 dniach:)

xxrobson20xx
Uzależniony
Posty: 287
Rejestracja: 11 lut 2011, 13:35
Czym jeżdzę: Biala 1.6 GDi + L + szklany dach
Gadu Gadu: 3780833
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Shell v power nitro + lub BP Ultimate

Postautor: xxrobson20xx » 23 cze 2013, 22:08

odczuwalna byla tylko roznica chyba w V/Max Kijanki. Wyszlo 190 licznikowe i byl zapas obrotów... spalanie ogromne ;) ale to byla autostrada :)


Wróć do „SILNIK”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

Sitemap