Strona 1 z 1

chiptuning 1.6

: 03 cze 2013, 10:09
autor: excile
Dotychczas nie widziałem aby ktoś to robił. Pewnie dlatego, że ten silnik jest już wyżyłowany jak na swoją pojemność. Natknąłem się jednak na tajemnicze pudełko na allegro pewnie jakieś uniwersalne http://allegro.pl/chiptuning-kia-sporta ... 26140.html. Czy ktoś już miał z tym styczność?

Re: chiptuning 1.6

: 03 cze 2013, 10:49
autor: ramon
Mój brat to ma w volvo ale z silnikiem Diesla 2,5 TDI i tam się to naprawdę sprawdza - jest bardzo zadowolony natomiast obawiam się że w naszych silniczkach jak w każdym innym wolnossącym przyrost mocy i momentu nie przekroczy 5 %, więc jest to nieopłacalne, poza tym może przynieść więcej szkody niż pożytku. Niemniej nie mam pewności - może ktoś miał styczność z tym urządzeniem w silniku atmosferycznym również chętnie poczytam sugestie :).

Re: chiptuning 1.6

: 03 cze 2013, 21:29
autor: marcinK
Myślę, że tyle to warte ile kosztuje.

Re: chiptuning 1.6

: 03 cze 2013, 21:44
autor: kura8566
Marcink zapraszam Cie do udziału w wątku caraudio, bo wczesniej byles tam bardzo aktywny w tym temacie. ( programowanie przycisków kierownicy)

Re: chiptuning 1.6

: 04 cze 2013, 12:04
autor: marcinK
OK. Wieczorkiem poczytam :)

Re: chiptuning 1.6

: 04 cze 2013, 14:38
autor: Zibi70

Re: chiptuning 1.6

: 04 cze 2013, 17:35
autor: marcinK
Bardzo dobry tekst dla tych co planują podwyższyć moc silni(cz)ków benzynowych, szczególnie pudełkami za 200,- zeta.

Re: chiptuning 1.6

: 05 cze 2013, 10:43
autor: makak
Zresztą osoby z aspiracjami rajdowymi, dla których moc pod maską jest szczególnie istotna przecież i tak nie kupowały benzynowego 1.6

Re: chiptuning 1.6

: 05 cze 2013, 10:46
autor: Przemek1472
Święta prawdą. Zmieniam ksywę na "Kapitan Ślimak" [zlosnik2]

Re: chiptuning 1.6

: 07 maja 2023, 08:17
autor: kniazio
Ja po przeczytaniu kilkudziestu tekstów na temat chiptuningu w Kia S3 benzyna chyba się wyleczyłem z chipowania.

Re: chiptuning 1.6

: 14 maja 2023, 22:03
autor: Gawon
Kupowanie magicznych pudełek, o ile to będzie wywalenie kasy w błoto to mały problem, jeśli nic nie dadzą też, ale one mogą zaszkodzić. Przed zrobieniem chipa powinno się wjechać na hamownię i sprawdzić logi, temperatury, ciśnienia, dawki itd, w jakim stanie jest silnik, no chyba że ma naprawdę mały przebieg. Później wirus i ponowne sprawdzenie, jedna z kluczowych spraw to EGT. Ja mam zrobionego chipa ale w dezelu

może to komuś pomoże w decyzji, i to nie są tanie boxy https://youtu.be/F2SJS-3JqZk